Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-07-2005, 16:05
DJ Inpossible
DJ Inpossible is offline
Hallo allemaal,

Ik heb een vriendin van 14 en ik ben zelf 15 jaar oud. We wonen niet zover bij elkaar vandaan en zien elkaar dus elke dag. Nu is ze vanochtend vroeg voor 3 weken naar frankrijk gegaan. We hebben donderdag het er over gehad dat het misschien wel beter is als we elkaar even niet zien. We hadden namelijk afgesproken donderdagavond en toen zijn we eerder naar huis gegaan omdat we niks wisten te doen. We hebben nu zo'n 1.5 maand en we houden super veel van elkaar en gister toen we afscheid namen hebben we allebei heel erg gehuild. Nu weet ik bijna zeker dat we elke dag super veel gaan smsen en bellen, dus dan ben ik bang dat als ze terug komt dat we ons weer gaan vervelen en dat er zo een eind komt aan onze relatie. Maak ik me nu onnodig ongerust?

Groeten Pim
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-07-2005, 16:11
Verwijderd
Als je weet dat je je gaat vervelen zorg je dat het niet kan gebeuren. Want waardoor vervelen jullie elkaar? Zitten jullie de hele dag bij elkaar en raak je uitgepraat? Of weet je gewoon niets om te doen?
Ga zelf dingen met je vrienden doen en zij met haar vrienden. En bijvoorbeeld ipv elke dag afspreken 4 keer per week. Dan lijkt mij de verveling toch minder snel te komen.
Daarnaast zou ik voor nu zij op vakantie is gewoon niet gelijk terug smsen als zij een smsje stuurt. Maar bijvoorbeeld pas 3 uur later. Daardoor lijkt mij de verveling ook minder snel te komen en heb je ook minder last van missen.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2005, 16:13
Verwijderd
Als je zeker weet dat je van elkaar houdt, dan maak je je idd onnodig ongerust. Als je eg van elkaar houdt, moet dat vervelen ook geen probleem zijn, vind ik. K kan uren bij jmijn vriend zitten zonder ook maar iets nuttigs te doen. Probeer t s

Succes!
Met citaat reageren
Oud 16-07-2005, 16:36
Verwijderd
Nouja, de kans dat een veertienjarig kind op vakantie voor een nog veel leukere beach god valt is wel levensgroot natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2005, 16:55
annetjuh
annetjuh is offline
kom op, al die treurige persoontjes dat hun vriendje of vriendinnetje even op vakantie gaat. Het is niet het einde van de wereld, ze komen terug, behalve.. (ok is niet grappig)
maar je moet er gewoon niet zo diep over in zitten, je bent jong. Je weet niet wat houden van/liefde is.
Als je al niet weet wat je moet doen, is ook al vreemd.

ik weet dat al niet eens dusse,
Reageren

Regels voor berichten