Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-07-2005, 17:45
Hijo de Puta
Hijo de Puta is offline
Titel zegt het al, welke dingen die je normaal nooit/niet doet, doe je wel als je stoned bent?

Moi: Vanmiddag gaan varen door A`dam centrum, en me zonnebril perongeluk vol het water ingetrapt. En toen ie zonk denken, kut hij komt niet naar boven.
En ben je midden in je zin, weet je echt ff niet meer waar je het over hebt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-07-2005, 18:39
Choc.
Choc. is offline
Ik doe nix verkeerds
Ik heb altijd lol om alles hihiihi
Zoals gister had ik VETTE lol om die vliegjes die voor mn ogen rondfladderden Dat was echt leuk jah..
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 19:14
Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
mijn hand-oog-coordinatie is dan niet altijd helemaal wat het zijn moet

(daar hou ik het maar op)
Oud 11-07-2005, 21:43
Verwijderd
Ik doe niets verkeerd. Heb vaak alleen de obsessieve drang naar muzikale perfectie. Niets is vetter dan loungen op de bijrijderstoel van een auto en zien hoe een stoplicht precies in de maat van de muziek op groen springt.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 22:27
Verwijderd
hetzelfde als ik normaal doe
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 22:41
Blenderhead
Blenderhead is offline
praten, alles op een rijtje zetten...

kortom....chaos. Daarom blow ik eigenlijk alleen tijdens een filmpje kijken of voor het slapen.
Oud 11-07-2005, 22:51
Verwijderd
wat doen we verkeerd???
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 01:23
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Oma schreef op 11-07-2005 @ 23:51 :
wat doen we verkeerd???
Ik denk dat ie zoiets bedoeld als: grappige dingen die je doet als je stoned bent en daar zijn volgens mij al genoeg topics over geweest maar goed.

Ik zit meestal wazig in mezelf te brabbelen of kraam tegen anderen de grootste bull-shit uit. Zinnen/verhalen halverwege vergeten is mij inderdaad ook niet vreemd. Verder kan ik uren voor me uit staren en een muziekje luisteren terwijl het voor m'n gevoel maar 5 minuten ofzo is.

Daarom blow ik als ik het doe ook altijd pas aan het eind van de avond zodat ik in ieder geval "normaal" in de kroeg zit anders gaan mensen zich daar aan iriteren enzo.
Oud 12-07-2005, 10:14
GoddessOfDesire
GoddessOfDesire is offline
altijd lachen om het cijfer 5 (don't ask why). Ik ben vrijwel hetzelfde, iets chaotischer en iets blijer/lacheriger.
Je merkt het niet eens als je niet eesn zou weten dat ik blow. Mensne zouden gewoon denken dat ik melig ben ofzo Rode ogen is bij mij bijna nooit echt dat je het op 2 meter afstand ziet, ik kijk alleen een beetje erm...dood denkik
Oud 12-07-2005, 10:16
Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
Citaat:
GoddessOfDesire schreef op 12-07-2005 @ 11:14 :
altijd lachen om het cijfer 5 (don't ask why
Oud 12-07-2005, 10:36
zeehond23
zeehond23 is offline
alleen noobs doen iets verkeerd als ze "hi*" zijn
Oud 12-07-2005, 10:47
Verwijderd
ja fuck censuur leve high
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 10:50
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
GoddessOfDesire schreef op 12-07-2005 @ 11:14 :
altijd lachen om het cijfer 5 (don't ask why). Ik ben vrijwel hetzelfde, iets chaotischer en iets blijer/lacheriger.
Je merkt het niet eens als je niet eesn zou weten dat ik blow. Mensne zouden gewoon denken dat ik melig ben ofzo Rode ogen is bij mij bijna nooit echt dat je het op 2 meter afstand ziet, ik kijk alleen een beetje erm...dood denkik
Iemand die weet hoe het is om (veel) stoned te zijn ziet dat. Ik zat laatst bij een maat van me op z'n werk (in een restaurant) en daar zat een vaste klant aan de bar. Een gozer van ergens in de 30 jaar. Ik zat een beetje om me heen te kijken een peuk te roken en een biertje te drinken en ik kijk hem aan en hij mij en hij zegt: "je rookt teveel."Ik denk waar heb je het over dus ik vraag het bedoelde hij dat ik te veel blowde (ik had die gast nog nooit van m'n leven gezien alleen over hem gehoord en ik blowde toen inderdaad nog praktisch iedere dag.). Dus ik vragen hoe ie dat zag, hij zegt: Daar kom je nog wel achter...

Dus ik denken denken denken wat ie bedoeld natuurlijk niet achter gekomen maar ik begin het nu langzaam door te krijgen en je ziet het weldegelijk aan iemands ogen en gezicht.
Oud 12-07-2005, 11:32
Flip!
Flip! is offline
Ik doe dingen alleen maar beter als ik stoned ben
Oud 12-07-2005, 12:54
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
wammus schreef op 12-07-2005 @ 11:50 :
Dus ik denken denken denken wat ie bedoeld natuurlijk niet achter gekomen maar ik begin het nu langzaam door te krijgen en je ziet het weldegelijk aan iemands ogen en gezicht.
Nou, meer aan iemands doen en laten denk ik. Ik merk het in ieder geval wel altijd aan mensen of ze veel blowen of ooit veel geblowd hebben, zeker als ik een tijdje met ze gepraat heb.
Oud 18-07-2005, 08:42
Zyh
Zyh is offline
Citaat:
Flip! schreef op 12-07-2005 @ 12:32 :
Ik doe dingen alleen maar beter als ik stoned ben
dat denk je
Oud 18-07-2005, 12:12
Moustache
Moustache is offline
Pakje peuken in de gracht gooien en denken: Ik stop met roken. En dan na 5 minuten een peuk willen
Oud 18-07-2005, 16:10
Verwijderd
ik doe niks verkeerd als ik stoned ben, maakte eens een tijdje met een vriend huiswerk in de shop (tijdens het smoken) en voornamelijk 8en gehaald voor het huiswerk

edit: voor de mierenneukers, jah we deden wel iets verkeerd anders hadden we allemaal 10en gehad
Met citaat reageren
Oud 19-07-2005, 12:50
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Doavid schreef op 18-07-2005 @ 13:12 :
Pakje peuken in de gracht gooien en denken: Ik stop met roken. En dan na 5 minuten een peuk willen
ffs, gooi het dan in de prullenbak ofzo, damn
Oud 19-07-2005, 12:56
Moustache
Moustache is offline
Dát deed ik dus ook verkeerd
Oud 19-07-2005, 12:58
zeehond23
zeehond23 is offline
maar kom op, hoe stoned word je dan man, je hebt toch wel enig besef van wat je doet?
Oud 19-07-2005, 13:01
Moustache
Moustache is offline
Was gewoon een impuls; zo van Fuck, weet je wat, ik stop met roken.
Maar inderdaad nogal dom
Oud 19-07-2005, 13:05
zeehond23
zeehond23 is offline
dom achterlijk, debiel. Geef het beestje maar een naam
Oud 19-07-2005, 13:19
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 19-07-2005 @ 14:05 :
dom achterlijk, debiel. Geef het beestje maar een naam
Ik zou m Kees noemen. Maarja dat is persoonlijk natuurlijk.
Oud 19-07-2005, 20:01
coopergirl
coopergirl is offline
Volgens mij heb ik vagere dingen gedaan toen ik dronken was dan dan toen ik stoned was
Oud 19-07-2005, 20:34
Verwijderd
Niet zoveel.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2005, 20:58
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Tot twee keer toe een sudoku volledig verneuken (na er met zn 2en meer dan een half uur naar te hebben gestaard)
Het verneuken begon ergens tijdens het inslaan van t derde pilletje.

Doodlachen en uitgummen dus
Oud 19-07-2005, 21:19
wann
wann is offline
Citaat:
Ir. de Narie schreef op 19-07-2005 @ 21:58 :
Tot twee keer toe een sudoku volledig verneuken (na er met zn 2en meer dan een half uur naar te hebben gestaard)
Het verneuken begon ergens tijdens het inslaan van t derde pilletje.

Doodlachen en uitgummen dus
Sudoku
Picross > Sudoku
Met citaat reageren
Oud 20-07-2005, 15:33
GoddessOfDesire
Citaat:
Iemand die weet hoe het is om (veel) stoned te zijn ziet dat. Ik zat laatst bij een maat van me op z'n werk (in een restaurant) en daar zat een vaste klant aan de bar. Een gozer van ergens in de 30 jaar. Ik zat een beetje om me heen te kijken een peuk te roken en een biertje te drinken en ik kijk hem aan en hij mij en hij zegt: "je rookt teveel."Ik denk waar heb je het over dus ik vraag het bedoelde hij dat ik te veel blowde (ik had die gast nog nooit van m'n leven gezien alleen over hem gehoord en ik blowde toen inderdaad nog praktisch iedere dag.). Dus ik vragen hoe ie dat zag, hij zegt: Daar kom je nog wel achter...

t ligt er idd maar aan he stoned je bent. Maar ik ben nooit echt vaak ZO stoned dat als ik mezelf zou tegen komend at ik denk van WTF HOEVEEL HEEFT DIE OP bij wijze van spreke. Alleen opf eesten btw

P.S: ik kan veel beter sjekkies draaien ofzo
Oud 20-07-2005, 16:28
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
wann schreef op 19-07-2005 @ 22:19 :
Sudoku
Picross > Sudoku
Wasda?
Oud 20-07-2005, 16:29
De Veroorzaker
Citaat:
SupaS* schreef op 11-07-2005 @ 18:45 :
Titel zegt het al, welke dingen die je normaal nooit/niet doet, doe je wel als je stoned bent?
Belachelijk veel doormekaar eten.
Oud 20-07-2005, 16:43
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
GoddessOfDesire schreef op 20-07-2005 @ 16:33 :
t ligt er idd maar aan he stoned je bent. Maar ik ben nooit echt vaak ZO stoned dat als ik mezelf zou tegen komend at ik denk van WTF HOEVEEL HEEFT DIE OP bij wijze van spreke. Alleen opf eesten btw

P.S: ik kan veel beter sjekkies draaien ofzo
Als jij bij wijze van spreken drie keer per week blowed en "normaal" stoned ben en dat een paar maanden/jaar volhoud dan gaan mensen die weten hoe het is om stoned te zijn of het zelf ook doen/hebben gedaan dat wedegelijk merken. Dat zien ze aan de manier waarop je je gedraagt, praat, en uit je ogen kijkt. Dat heb je zelf niet door en mensen zullen er over het algemeen niet snel wat van zeggen maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze het niet door hebben
Oud 20-07-2005, 16:49
GoddessOfDesire
Citaat:
wammus schreef op 20-07-2005 @ 17:43 :
Als jij bij wijze van spreken drie keer per week blowed en "normaal" stoned ben en dat een paar maanden/jaar volhoud dan gaan mensen die weten hoe het is om stoned te zijn of het zelf ook doen/hebben gedaan dat wedegelijk merken. Dat zien ze aan de manier waarop je je gedraagt, praat, en uit je ogen kijkt. Dat heb je zelf niet door en mensen zullen er over het algemeen niet snel wat van zeggen maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze het niet door hebben
hmm ik ken neit zoveel mensen die blowen en weten hoe het is. Als ik door de stad loop is het natuurlijk neit dat iedereen denkt WOW DAMN alleen mensen die weten hoe het is. Mijn ouders (en dan neit met die crap komen van: dat weten ze toch wel) weten het neit en merken het ook niet. Meestal denken ze dat ik gewoon moe ben (zo zie ik er ook uit denkik). Njah, ik blow ook enit zo veel, toevallig omdat het zomervakantie is, maar anders misshcien 1 per 2 weken. nu vrijwel wel elke dag, maar toch.
Oud 20-07-2005, 16:56
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
GoddessOfDesire schreef op 20-07-2005 @ 17:49 :
hmm ik ken neit zoveel mensen die blowen en weten hoe het is. Als ik door de stad loop is het natuurlijk neit dat iedereen denkt WOW DAMN alleen mensen die weten hoe het is. Mijn ouders (en dan neit met die crap komen van: dat weten ze toch wel) weten het neit en merken het ook niet. Meestal denken ze dat ik gewoon moe ben (zo zie ik er ook uit denkik). Njah, ik blow ook enit zo veel, toevallig omdat het zomervakantie is, maar anders misshcien 1 per 2 weken. nu vrijwel wel elke dag, maar toch.
Ik wil je ten eerste vragen of je op z'n minst een poging wilt doen om de spelfouten ed uit je post te halen want dit is toch lichtelijk iritant.

Of je ouders het wel of niet door hebben kan ik vanaf hier niet bepalen maar als jij heel vaak heel moe thuiskomt dan gaan ze zich toch een keer afvragen wat je dan allemaal wel niet doet. Het is ook niet zo dat er heel erg strak op gelet word ofzo maar bij een flink aantal mensen die langere tijd regelmatig blowen zie je toch echt afwijkend gedrag van mensen die dat niet doen.
Oud 20-07-2005, 17:04
GoddessOfDesire
Citaat:
wammus schreef op 20-07-2005 @ 17:56 :
Ik wil je ten eerste vragen of je op z'n minst een poging wilt doen om de spelfouten ed uit je post te halen want dit is toch lichtelijk iritant.

Of je ouders het wel of niet door hebben kan ik vanaf hier niet bepalen maar als jij heel vaak heel moe thuiskomt dan gaan ze zich toch een keer afvragen wat je dan allemaal wel niet doet. Het is ook niet zo dat er heel erg strak op gelet word ofzo maar bij een flink aantal mensen die langere tijd regelmatig blowen zie je toch echt afwijkend gedrag van mensen die dat niet doen.
Sorry, ik type te snel en ken de toets backspace niet

Naja, afwijkend gedrag dat valt echt ook nog wel mee hoor. Ik wete wat ik doe, ik weet wat kan en wat niet kan en wanneer ik moet stoppen met blowen of als ik te ver ga. Ik ben daarvoor verstandig genoeg, dat hoor ik vaak zat. Maar ik geloof dus zeker neit dat mensen die blowen een afwijkend gedrag krijgen. Ik ben er niet door veranderd iig, en ken meerdere mensen die neit eens weten wat ik blow (wat best raar is) en ook niks aan mij ofzo merken. En ik heb dat bij niemand nog gemerkt, en ik ken mensen die al 4 jaar lang elke dag paar jointjes opsteken.
Oud 20-07-2005, 17:16
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
GoddessOfDesire schreef op 20-07-2005 @ 18:04 :
Sorry, ik type te snel en ken de toets backspace niet

Naja, afwijkend gedrag dat valt echt ook nog wel mee hoor. Ik wete wat ik doe, ik weet wat kan en wat niet kan en wanneer ik moet stoppen met blowen of als ik te ver ga. Ik ben daarvoor verstandig genoeg, dat hoor ik vaak zat. Maar ik geloof dus zeker neit dat mensen die blowen een afwijkend gedrag krijgen. Ik ben er niet door veranderd iig, en ken meerdere mensen die neit eens weten wat ik blow (wat best raar is) en ook niks aan mij ofzo merken. En ik heb dat bij niemand nog gemerkt, en ik ken mensen die al 4 jaar lang elke dag paar jointjes opsteken.
Citaat:

Dit is wat ik bedoel. Ik had het ook niet door en dacht ook dat het wel meeviel met hoe ernstig mijn gedrag afweek. Het zijn ook niet ernstige dingen die je zelf zo maar doorhebt het gaat om hele kleine dingetjes die automatisch (dus zonder dat je het doorhebt) gaan zoals veel om je heen kijken, moeilijk uit je woorden komen, halverwege je verhaal niet meer weten waar je het precies over hebt en dus maar gewoon doorlullen, weinig zin hebben in dingen (je word dus minder ondernemend en dit remt je groei (niet je lichaamelijke maar je geestelijke)). Dit zijn typisch dingen die je ook doet als je stoned bent en als je regelmatig blowd dan ga je dit soort gedrag ook vertonen als je niet meer stoned bent.

Je kent vast wel het gevoel dat je hebt als je een avond goed stoned was en je de volgende ochtend wakker word? Dan voel je je duf heb je nergens zin in en wil je het liefst de hele dag in je nest liggen maar zelfs daar heb je geen zin in (zo was het bij mij iig). Dat gaat de halve dag door en ineens ben je weer wakker. Dan pas is de THC een beetje uitgewerkt en kan je er weer fris tegenaan.
Oud 20-07-2005, 18:20
GoddessOfDesire
Citaat:
wammus schreef op 20-07-2005 @ 18:16 :
Dit is wat ik bedoel. Ik had het ook niet door en dacht ook dat het wel meeviel met hoe ernstig mijn gedrag afweek. Het zijn ook niet ernstige dingen die je zelf zo maar doorhebt het gaat om hele kleine dingetjes die automatisch (dus zonder dat je het doorhebt) gaan zoals veel om je heen kijken, moeilijk uit je woorden komen, halverwege je verhaal niet meer weten waar je het precies over hebt en dus maar gewoon doorlullen, weinig zin hebben in dingen (je word dus minder ondernemend en dit remt je groei (niet je lichaamelijke maar je geestelijke)). Dit zijn typisch dingen die je ook doet als je stoned bent en als je regelmatig blowd dan ga je dit soort gedrag ook vertonen als je niet meer stoned bent.

Je kent vast wel het gevoel dat je hebt als je een avond goed stoned was en je de volgende ochtend wakker word? Dan voel je je duf heb je nergens zin in en wil je het liefst de hele dag in je nest liggen maar zelfs daar heb je geen zin in (zo was het bij mij iig). Dat gaat de halve dag door en ineens ben je weer wakker. Dan pas is de THC een beetje uitgewerkt en kan je er weer fris tegenaan.
Ik heb (zo ver ik weet) van die verschijnselen nog geen last, en ik denk dat met de hoeveelheid dat ik neem dat ook niet zal komen.
Trouwens, nu je het zegt, 1 iemand ken ik wel met die verschijnselen, maar die is gewoon altijd al raar geweest....goed ehm, als ik stoned ben heb ik er de volgende dag geen last van of iets dergelijks...
Oud 20-07-2005, 21:32
Verwijderd
Citaat:
De Veroorzaker schreef op 20-07-2005 @ 17:28 :
Wasda?
dat zijn die 9x9 vakjes die je moet invullen met cijfertjes 1 t/m 9.. in elke horizontale en verticale lijn/rij mag elke cijfer maar 1x voor komen.

Mijn moeder is er dol op. Ze heeft een hele map aangelegd en ze doet de hele dag niks anders dan cijfertjes invullen en gummen.

En ik snap dr geen kut van. Ik probeerde een Easy.. en zelfs die verneukte ik.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2005, 11:44
De Veroorzaker
Citaat:
Lilith schreef op 20-07-2005 @ 22:32 :
dat zijn die 9x9 vakjes die je moet invullen met cijfertjes 1 t/m 9.. in elke horizontale en verticale lijn/rij mag elke cijfer maar 1x voor komen.

Mijn moeder is er dol op. Ze heeft een hele map aangelegd en ze doet de hele dag niks anders dan cijfertjes invullen en gummen.

En ik snap dr geen kut van. Ik probeerde een Easy.. en zelfs die verneukte ik.
Jah dat is een Sudoku, die ken ik. Ik bedoelde een Picross, maar ik denk dat dat zo een vakjeskleurding is.
Oud 22-07-2005, 22:34
Lieverd17
Lieverd17 is offline
stoned zijn is altijd anders, en ik vin ook dat het aan de wiet ligt wat je rookt.
ik ben al een paar keer zwaar getript van blowen maar toch blijf ik het doen. op de momenten dat ik trip denk ik echt dat ik het nooit meer doe..maar dan toch weer.
ik heb wel besloten dat ik het niet meer doe tijdens het uitgaan of als ik iets moet ondernemen, want daar heb ik dan totaal geen zin meer in!! heb al een paar keer een avond stappen verziekt omdat ik van te voren had geblowt.
ik heb het zelfde als jullie ook zo'n btje zegge, hele verhalen vertellen en ineens niet meer weten waar je het over had.
maar ik heb ook heel vaak dat ik iedereen raar en stom vin en dat ik wil dat niemand tegen me praat of aanraakt..
maar het leukste is nog altijd die lachkick die ik altijd nog blijf krijgen.
Oud 22-07-2005, 22:42
Lieverd17
Lieverd17 is offline
Oud 23-07-2005, 16:58
Luna
Luna is offline
normaal nadenken gaat altijd verkeerd.
Oud 26-07-2005, 11:21
****Alicia****
****Alicia**** is offline
ik stuur altijd rare smsjes en ga zomaar mensen opbellen... als ik iets aan het vertellen ben weet ik even later niet meer waar ik het over heb... als er veel mensen op straat zijn dan ga ik vaak dingen naar hun roepen...
Oud 26-07-2005, 11:36
Verwijderd
dan ben je gewoon een aftandse mongool
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 12:32
K-pax
K-pax is offline
vroeger: paranoide worden op alles of TE lui worden, tot het punt waarin krabben als je jeuk hebt te veel moeite is
Oud 26-07-2005, 15:39
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
****Alicia**** schreef op 26-07-2005 @ 12:21 :
ik stuur altijd rare smsjes en ga zomaar mensen opbellen... als ik iets aan het vertellen ben weet ik even later niet meer waar ik het over heb... als er veel mensen op straat zijn dan ga ik vaak dingen naar hun roepen...
zou je niet eens minderen?
Oud 27-07-2005, 13:12
****Alicia****
****Alicia**** is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 26-07-2005 @ 16:39 :
zou je niet eens minderen?
Als mn voorraadje op is dan stop ik er een tijdje mee...

niet dat het veel helpt..
Oud 27-07-2005, 17:34
zeehond23
zeehond23 is offline
10 jaar, en dan al zo verknipt
Oud 04-08-2005, 18:17
MikeyMo
MikeyMo is offline
shit, als ik kankerstoned ben dan lach ik alleen maar een beetje toe. (ok, het stadium ervoor ben ik altijd ubervrolijk)
Oud 04-08-2005, 23:01
zeehond23
zeehond23 is offline
dude, een beetje op je taal letten kan ook wel hoor
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten