Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-07-2005, 19:27
Verwijderd
Ik doe nu een HBO-opleiding. Ik wil graag door naar de universiteit wanneer ik klaar ben. Het punt is, ik loop waarschijnlijk een kleine studievertraging op van 7 weken. Is het mogelijk om dan nog in te stromen of moet ik dan een jaar wachten?

(om het ingewikkeld te maken: ik ben nu al gedeeltelijk de universitaire studie aan het volgen. Dat is mogelijk bij mijn HBO-instelling)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-07-2005, 20:02
Verwijderd
Ik denk wel dat dat mogelijk is, maar ik zou contact op nemen met een studieadviseur op de universiteit waar jij in wil stromen en je probleem voorleggen.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2005, 16:46
Verwijderd
k

Moet ik natuurlijk wel eerst weten wie dat gaat zijn (ik krijg een dezer dagen een contactpersoon)
Met citaat reageren
Oud 15-07-2005, 18:24
Verwijderd
Citaat:
DutchECK schreef op 15-07-2005 @ 17:46 :
k

Moet ik natuurlijk wel eerst weten wie dat gaat zijn (ik krijg een dezer dagen een contactpersoon)
Kan je niet gewoon naar het secretariaat bellen en dat zij dan uitzoeken wie je moet hebben? Dat doe ik als ik niet weet wie ik moet spreken. Gaat altijd goed
Met citaat reageren
Oud 16-07-2005, 10:04
Verwijderd
Ik krijg vanuit het Windesheim (HBO) een contactpersoon aangewezen, die alle zaken regelt. Dat had al gebeurd moeten zijn...

Maar dit heeft geen haast.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten