Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-07-2005, 18:05
Verwijderd
Aanrader!
Russisch voor 'meer' geloof ik, maar in elk geval een goeie (Belgische) live-dancegroep. (Ofzo, ik ben niet echt goed in stijlen)

Check:
Jesus is Dead
Get ya groove on
'She'

Ze treden nog oa. op op de Gentse Feesten (18juli)

www.bolchi.be
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-07-2005, 18:47
Lugosi
Lugosi is offline
ze zijn al behoorlijk oud, maar wel leuk.
Oud 11-07-2005, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Lugosi schreef op 10-07-2005 @ 19:47 :
ze zijn al behoorlijk oud, maar wel leuk.
Ja dat wel, maar het duurt meestal een tijdje voor ik dingen doorheb
Ik neem aan dat veel mensen ze toch nog niet kennen dus hopelijk is deze post toch nog nuttig
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 21:04
Help Valentijn
Help Valentijn is offline
ze zijn een beetje passé toch? Het pré-De La Vega/Arsenal etc. tijdperk.

Maar wel leuke nummers hoor, City Trippin' ligt lekker in het gehoor...
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 10:49
Verwijderd
Ik kende Arsenal anders al lang voor ik Bolchi kende.. En waarom zouden ze passé zijn?
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 19:05
Help Valentijn
Citaat:
doezel schreef op 12-07-2005 @ 11:49 :
Ik kende Arsenal anders al lang voor ik Bolchi kende.. En waarom zouden ze passé zijn?
Zowel Arsenal als Bolchi debuteerden ergens rond 1999/2000 geloof ik (reken me er niet op af) maar Bolchi was veel sneller hype dan Arsenal, vandaar ook het passé-aspect. Bolchi is nu toch zowat uit roulatie geraakt zowel qua optredens (terug naar de mini-festivals) als op de nationale radio terwijl Arsenal deze zomer toch al netjes Werchter heeft platgespeeld.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 19:11
Verwijderd
Mja, als je het zo ziet. Ik ken Arsenal al vrij lang en ik wist btw ook wel dat ze het gingen maken ( ) maar Bolchi heb ik pas vorig jaar ontdekt en van een hype daarrond heb ik eigenlijk niets gemerkt. Maarja
Wat die festivals betreft heb je wel gelijk (Arsenal was goed op Werchter, alleen weet ik niet of ik het wel zo goed vind dat ze wat van stijl zijn veranderd..)
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 21:28
Help Valentijn
Citaat:
doezel schreef op 12-07-2005 @ 20:11 :
Mja, als je het zo ziet. Ik ken Arsenal al vrij lang en ik wist btw ook wel dat ze het gingen maken ( ) maar Bolchi heb ik pas vorig jaar ontdekt en van een hype daarrond heb ik eigenlijk niets gemerkt. Maarja
Wat die festivals betreft heb je wel gelijk (Arsenal was goed op Werchter, alleen weet ik niet of ik het wel zo goed vind dat ze wat van stijl zijn veranderd..)
He, ik beweer nergens de wijsheid in pacht te hebben hoor aangezien mijn discours tamelijk subjectief is (het jouwe trouwens ook). Maar feit is wel de vermeerderde aandacht voor Arsenal versus de verminderde aandacht voor Bolchi. Of dit terecht is, is een persoonlijke interpretatie.

Ik vind Arsenal-nieuwe-stijl leuker dan Arsenal-oude-stijl. Het is lang geleden dat ik een band nog zo heerlijk cross-over heb zien gaan tussen verschillende stijlen en dit dan ook met verve te doen. Wat bevalt er je niet aan de nieuwe plaat van Arsenal?
Met citaat reageren
Oud 15-07-2005, 18:45
Verwijderd
Ik vind ze zo ook wel leuk, dat is het niet. Maar.. het past gewoon niet meer zo bij hun vorige album en dat is jammer want dat vond ik juist heel leuk. Ze hadden daar beter op voortgegaan, niet helemaal hetzelfde natuurlijk, maar toch..
Ja, vaag ik weet het
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten