Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
__ Misschien vond hij je in het echt minder leuk dan hij dacht, maar durft hij dat niet op die manier tegen je te zeggen? Misschien heeft hij de afgelopen week zoveel op msn gezeten dat hij nu wel iets beters te doen weet? Misschien staat zijn msn wel aan, maar zit hij zelf niet bij zijn computer? Misschien heeft hij via de tmfchat ondertussen nog iemand anders leren kennen en zit hij nu 10 uur per dag met hem/haar te chatten, en heeft hij dus geen tijd om nu met jou op msn te zitten? Als jij tot nu toe altijd het initiatief hebt genomen om via sms of msn iets tegen hem te zeggen, denkt hij dat dat ook nu het geval is, en is die arme jongen helemaal van zijn theewater omdat je dit keer geen initiatief neemt, en denkt hij dat jij hem niet meer leuk vindt? Zo kan ik nog wel wat bedenken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Mijn vriend liet in t begin ook wel eens een week niets van zich horen. Daar zat ik toen ook erg mee omdat ik dacht dat ie me niet leuk meer vond. Maar toen ik dat tegen hem zei is dat langzaam aan verandert. Nu laat ie vrijwel iedere dag wel wat van zich horen. Uit zichzelf. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar hij zegt dat ik de enige ben nu voor hem en dat hij me ontzettend leuk vind dat zeg je dan toch niet als hij niks van me wilt weten? gisteren waren we in gesprek , hij ging douchen dus ik zei tot straks dan. toen zei hij 'ik ga nog niet weg' dus ik ging weer verder praten...en hij reageerde nog heel even...en toen was hij ineens offline en sindsdien helemaal niks meer gehoord ![]() vanmiddag kwam hij even online maar toen ging hij gauw weer offline...toen ging ik maar weer weg..en later op de middag kwam ik terug en toen stond hij online....maar hij zei niks....en daarna ging hij weer afwezig... ik heb zo vaak gevraagd wat hij hier verder mee wilde en ik zei dat ik niet wist hoe dit zo verder moet het enigste wat hij zei was dat hij niks liever dan mij wilde. maar niks van hem later horen...dat deed ie normaal niet... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik vond hem zo leuk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: No fucking idea, eigenlijk. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() En toen zaten daar nog niet zulke oversekste gastjes als nu het geval is. (was laatst even wezen kijken voor de gein wat daar van geworden is, maar was binnen een minuut weer weg) En verder sluit ik me aan bij Antinoniem. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Beargumenteer a.u.b. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[expert] Stel je seks / liefde vraag aan een deskundige van Sense Simon | 16 | 10-02-2015 21:30 | |
Liefde & Relatie |
Tips! Hoe vraag je verkering? Jongen naar meisje Schattekuuhh | 4 | 04-01-2013 08:31 | |
De Kantine |
persoonlijke vragen ;) Fantôme | 27 | 07-10-2005 23:08 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Vragen bedenken bij thema 'moeders' Dolores | 5 | 19-04-2004 13:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Vragen WolterB | 1 | 19-01-2004 22:38 | |
Software & Hardware |
javascript vraagje ldv | 7 | 29-04-2002 11:37 |