Advertentie | |
|
![]() |
||
Ik kan tig topics over dit probleem vinden.
Dus gebruik de zoekfunctie van dit forum. Selecteer "zoeken op inhoud",zoeken in "software en multimedia" en gebruik het zoekwoord: bin. Citaat:
Ik raad liever het volgende aan:
Laatst gewijzigd op 13-07-2005 om 15:43. |
![]() |
|
![]() |
installeer daemon tools eens..
daarmee kan je .cue en .bin bestanden mee openen (ook andere image bestanden trouwens). als die het .cue of .bin bestand wel kan openen dan brand je het gewoon van je virtuele drive (de drive die Daemon tools dus aanmaakt) (dus schijf kopieren selecteren met Nero en dan source=virtual drive) >>Link naar Daemon tools!<< Laatst gewijzigd op 14-07-2005 om 21:43. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Daemon tools maakt als het ware een extra cd speler aan (die je ook ziet staan bij 'deze computer') Als Daemon Tools het .cue of .bin bestand van encarta wel kan zien denkt je pc dat de encarta cd in je pc hebt zitten. Dan kan je dus naar nero gaan en zeggen dat je de cd van je Daemon tools aangemaakte cd speler wilt branden..... Het is een beetje een omweg maar moet wel werken... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Messchien is het handiger om de Trial Versie van Alcohol 120% te gebruiken.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
emuleer em gewoon, dan hoef je niets met nero te doen (rechts klik op deamon tools -> emulation -> all options on (voor de zekerheid) en dan weer rechtsklik-> virtual cd/dvd-rom-> als et goed is staan daar drives, klik op eentje, en wijst het gewenste bestand aan. zie je er geen, kies number of drives en stel er zoveel in als je nodig hebt ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Vraagje betreft ISO bestanden branden slisje | 6 | 18-01-2002 15:24 |