Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
deze vriendin dringt zichzelf erg op. Mijn vriendin ziet dat ook, en wordt er ook moe van. Echter, afwimpelen lijkt moeilijk te zijn in de praktijk dan dat het lijkt. Ze weet iig wel dat ik dinsdag graag met haar iets wil gaan doen... Maargoed, ik zal jullie op de hoogte houden over hoe dit mini-soapje afloopt.. over wat je zei over sociaal leven voor de relatie in het begin; die mening deel ik eigenlijk niet helemaal met je. Ik ben een groot voorstander van het houden van je eigen vrienden etc (al hebben wij een grote gemeenschappelijke vriendengroep), maar denk toch dat je in het begin veel tijd moet investeren in de relatie, en dat dat zich dan later weer terugbetaald. |
![]() |
|
met investeren bedoel ik eigenlijk dat ik met haar, gezien onze beide geschiedenissen, zo snel mogelijk wel een zekere "fundering" wil hebben. Natuurlijk ben ik met je eens dat dat ik nu nog geen superstrakke relatie moet hebben, a la huis-boompje-beestje, daar zou ik zelf ook niet aan moeten denken. Maar aan de andere kant, een heel erg losse relatie is ook niets voor mij.
|
![]() |
|
Jouw vriendin moet haar tijd verdelen onder jou en die vriendin (en vast ook andere mensen). Zij wil het stilhouden, dus zij mag het 'oplossen'. Bespreek met haar hoe zij dit ziet en wat ze eraan gaat doen.
Ik vind het raar dat je beste vriend het zelfs niet mocht weten. Stilhouden doe je meestal voor ouders of mensen die verder van je afstaan, een gewone vriend of zo. Tenzij jouw beste vriend alles meteen doorlult. ![]() |
![]() |
|
heb het mijn beste vriend inmiddels allemaal uitgelegd, en die begreep de situatie ook wel. (hij kent mijn vriendin ook al wel iets langer).
Morgen is "de" dag, ben benieuwd hoe alles loopt. Heb wel al afgesproken met mn vriendin, maarja, daar kan "haar vriendin" altijd nog bijkomen. Ergens vraag ik me af waarom ik me er druk om maak, maar aan de andere kant wil ik mn vriendin voor mezelf ![]() Ik weet dat ik vanavond bij ons bedrijf de kans loop "die vriendin" tegen het lijf te lopen, ben erg benieuwd hoe alles loopt dan.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriendin gaat naar Salou.. Verwijderd | 9 | 02-07-2015 11:39 | |
Drugs & Alcohol |
Vriendinnen in nood Maritt | 18 | 24-05-2013 20:29 | |
Werk, Geld & Recht |
Samenwonen en invloed op studiefinanciering Klaas B. | 10 | 30-08-2010 09:20 | |
Psychologie |
Jongeren en de invloed van de media.... vertel je verhaal! applelicious88 | 2 | 25-02-2008 20:20 | |
Games |
Invloed van de media op jongeren.... vertel je verhaal!! applelicious88 | 2 | 25-02-2008 16:30 | |
Liefde & Relatie |
Invloed van je vrienden en vriendinnen romdom luckyleo | 6 | 17-12-2002 15:40 |