Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-07-2005, 13:14
Gigli
Gigli is offline
Ik huur sinds 1 juli een studio in M'tricht. Ik heb me al ingeschreven bij de gemeente en ben begonnen met aanvraag huursubsidie enzo.
Nu kreeg ik gisteren een brief van het VROM dat zij al huursubsidie geven aan de hoofdbewoner en of ik een kind of onderhuurder van deze bewoner was. Maar voor zover ik weet ben ik de hoofdbewoner .
Kan het zijn dat de vorige bewoner (die er door de woningbouwvereniging onder dwang uitgezet is), nog ingeschreven staat op mijn adres?? En hoe zorg ik dan (aangezien ik niets van die man weet) dat hij uitgeschreven wordt?

Laatst gewijzigd op 24-07-2005 om 13:54.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-07-2005, 13:16
Verwijderd
Je huurt de studio van iemand, neem ik aan, ik zou het daar aan vragen (woningbouwvereniging dus, misschien kunnen zijn iets voor je betekenen). En anders kun je misschien bij de gemeente navraag doen of die persoon inderdaad is uitgeschreven en/of wat je nu moet doen.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2005, 13:53
Chaucus
Chaucus is offline
Geloof dat je dat via de gemeente moet regelen ofzo. Miss dat verhuurder een nieuw adres heeft. Dan kan gemeente een onderzoek daarnaar doen ofzo.
Vriend van me had zoiets met een parkeervergunning. Stond ook oude bewoner nog ingeschreven.

En neem volgende keer even een duidelijker topic-titel ajb
Oud 24-07-2005, 14:59
Verwijderd
Ik zou contact opnemen met de persoon/organisatie waar je die studio van huurt. Zij kunnen je vast vertellen wat je moet doen, en mogelijk kunnen zij doorgeven aan de gemeente dat jij de hoofdhuurder bent en die andere persoon niet meer op dat adres woont.
Als ze je daar niet kunnen helpen, dan idd langs de gemeente en het probleem uitleggen. Misschien kan je je huurcontract daar laten zien, zodat ze dat als bewijs hebben dat jij de hoofdbewoner bent en niet die man die er uit is gezet.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2005, 15:24
Roos
Roos is offline
Ik zou gewoon die mensen opbellen, zowel van de huursubsidie om te achterhalen wie er dan nog meer ingeschreven staat, als jouw huurbaas.
Oud 24-07-2005, 15:33
LoeLoe
LoeLoe is offline
Heb ik ook gehad. Gewoon even naar de gemeente gaan met je huurcontract. Daar komt het helemaal goed
Krijg je ook een stempel ofzoiets mee voor het VROM. En dan komt alles in orde.
Reageren

Regels voor berichten