Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik heb er hoogstens drie in het Nederlands ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zei in mijn vorige reply trouwens "zeker 3" maar als ik nu ff zorgvuldig in mijn hoofd tel waren het aantal Engelse boeken van afgelopen jaar 5. ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() kan je me daar meer over vertellen per pm?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar als ik het jaar begin met 26 studenten (waarvan er 17 het uiteindelijk uithouden/kunnen afmaken), dan is het natuurlijk NIET lucratief om de boeken te gaan vertalen in nederlands. En dat is het beeld over alle Universiteiten. Op het HBO, waar ik 1 jaar technische natuurkunde heb gedaan waren de natuurkundeboeken wel degelijk vertaald. Omdat ze ook bruikbaar waren in andere studierichtingen. Werktuigbouwkunde, electrotechniek etc. en dus de koopmarkt groter is. Daar is geen sprake van op de Universiteit, een scheikundige kan weinig met een natuurkundeboek van mij. Hoewel ze dat wel hadden gedaan afgelopen jaar op de VU. Het vak electriciteit en magnetisme vak werd gevolgd door zowel natuurkundigen als scheikundigen. Op 1 of 2 scheikundigen na zijn ze allemaal gezakt voor het vak. Dus het heeft wel degelijk met de hoeveelheid gegadigden voor een bepaald boek te maken of het al of niet vertaald wordt. Groetjes Ben(die ook wel gelooft dat het wat te maken heeft met verlies van informatie, maar dat zeker niet als primaire reden ziet ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Gezocht: iemand met Oudste in het Engels (Eldest) Verwijderd | 3 | 21-01-2013 18:47 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Engels boek in het nederlands lezen? Ted18 | 7 | 21-10-2012 19:26 | |
Engels. michellewhoelse | 10 | 01-09-2011 10:02 | |
[Help] Boek in het Engels brands | 1 | 13-11-2009 14:52 | |
Verhalen & Gedichten |
Dan Brown en zijn nieuwe boek op komst?!?! jckosten | 21 | 02-07-2007 14:00 | |
Algemene schoolzaken |
Studies volledig in het Engels? (Psychologie) Narrator | 10 | 21-07-2004 13:00 |