Advertentie | |
|
![]() |
|
Hier zijn nog honderden goede singer-songwriters vergeten. En van die van snuitermans ken ik er niet één
![]() Ozark Henry zie ik ook als een band, en niet echt als Piet Goddaer + muzikale opvulling. Songs: Ohia En iedereen die hem niet ken (van bijvoorbeeld de Duyster-cd's) moet eens naar Roommate luisteren. |
![]() |
||
Citaat:
Van Songs: Ohia vind ik Farewell Transmission toch nog steeds het ultieme nummer. Bevreemdend, in al zijn eenvoud, zeer knap. |
![]() |
||
Citaat:
En dan lekker meezingen in fonetisch west-vlaams. ![]() ![]() Und Auch: Badly Drawn Boy Ben Folds Ben Lee Billy Bragg Mark Lanegan Martha Wainwright Money Mark PJ Harvey Steven Malkmus
Laatst gewijzigd op 14-08-2005 om 22:36. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Loudon Wainwright III
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
- Josh Ritter
- Janove Ottesen (zanger van Kaizers Orchestra, heeft een mooie cd uitgebracht!) - Ray Lamontagne (geluid doet me denken aan de eerste cd van Ryan Adams) - Elton John (Zijn oude shit is super!! Ook songs from the west coast was heel aardig) - Amos Lee (ik weet het, het is een hype, maar ik vind er wel goede nummers bij zitten, de productie is alleen te Norah Jones achtig) - Benjamin Winter (www.benjaminwinter.com, is een Amerikaan, maar woont momenteel in Nijmegen. Hij heeft ook tijdens de vierdaagsefeesten opgetreden. Dat was erg sfeervol) De rest van de Singer/Songwriters die ik goed vind is al genoemd. Vooral Ryan Adams vind ik echt een genie. Zijn er onder jullie ook nog mensen die zelf muziek maken? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Is er niemand hier die Tim Christensen kent (of vet vind)?
zeker de moeite waard om te checken: www.timchristensen.net Kerel uit Denemarken, hij heeft erg coole nummers... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Emiliana Torrini, Catpower, Sidsel Endresen (ok, technisch gezien is ze gewoon een solo-artiest) Molly Johnson, Rachael Yamagata (zie ook Ryan Adams) Fiona Apple, Beth Gibbons, ... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en zo praat ik ook ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Op zoek naar een singer songwriter. harryboy3 | 0 | 10-09-2014 19:59 | |
Muziek |
Singer Songwriters gezocht de brul van hul | 0 | 17-02-2014 20:46 | |
Muziek |
Hou Je Kop Luisterpop Singer/Songwriter competitie Hou Je Kop | 2 | 05-11-2007 13:52 | |
Muziek |
Kirsten - The Chick Singer Verwijderd | 29 | 26-01-2004 15:07 | |
Muziek |
Leukste ontdekkingen in 2002 Roxy | 62 | 19-12-2002 18:17 |