Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-07-2005, 22:31
KinkieBinkie
KinkieBinkie is offline
mn vriendin is twee weken met ouders op vakantie naar de zon, ik zit hier nog steeds in NL

maar goed, het volgende; we missen elkaar, dus ik sms regelmatig en vind het fijn om smsjes terug te krijgen, zo hou ik het die twee weken wel vol....

maar mn vriendin smst het liefste niet, omdat ze mij anders teveel gaat missen, het liefst vergeet ze mij die twee weken...

ik heb het hier erg moeilijk mee, wat vinden jullie hiervan of hoe gaan jullie met zo'n situatie om???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-07-2005, 22:35
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Als ik jou was zou ik haar die 2 weken ook maar even 'vergeten'.
Ga een boek lezen of zo, ga iets doen dan zijn die 2 weken zo voorbij.
Oud 17-07-2005, 22:39
Estar
Estar is offline
Niet, als mijn vriend me op vakantie wil vergeten kan ie het in mijn ogen beter uitmaken, misschien erg kort door de bocht maar ik heb in een relatie aandacht nodig ookal is de ander op mars... dus ik zou het niet trekken.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2005, 22:42
Verwijderd
Je vriendin heeft een punt, je maakt elkaar ook wel gek op die manier. Ga zelf eens iets doen wat je de rest van het jaar niet kunt? Aantal euro uit je zak rukken en met vrienden pretparken aflopen?
Met citaat reageren
Oud 17-07-2005, 23:02
WolterB
WolterB is offline
Pak een boek, ga wat anders doen en lees de andere topics die hierover gaan maar eens rustig door
Oud 17-07-2005, 23:03
KinkieBinkie
KinkieBinkie is offline
Citaat:
Estar schreef op 17-07-2005 @ 23:39 :
Niet, als mijn vriend me op vakantie wil vergeten kan ie het in mijn ogen beter uitmaken, misschien erg kort door de bocht maar ik heb in een relatie aandacht nodig ookal is de ander op mars... dus ik zou het niet trekken.
moet jou kan ik praten
Met citaat reageren
Oud 17-07-2005, 23:16
Estar
Estar is offline
Citaat:
KinkieBinkie schreef op 18-07-2005 @ 00:03 :
moet jou kan ik praten
ow joepie
Met citaat reageren
Oud 17-07-2005, 23:39
Flowtje
Flowtje is offline
Inderdaad, zoveel mogelijk "vergeten". Gewoon allemaal andere dingen doen om je af te leiden en de tijd wat sneller voorbij te laten gaan.
Oud 18-07-2005, 00:21
Verwijderd
Weet je wat helpt? Accepteren dat zij blijkbaar veel minder moeite heeft jou niet te zien dan jij haar. Dan zie je misschien in dat je je niet zo aan haar moet vastklampen.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2005, 07:15
Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 17-07-2005 @ 23:42 :
Aantal euro uit je zak rukken en met vrienden pretparken aflopen?
Mmm, 3x raden wat ik vandaag ga doen .

Maarja, een btje contact onderhouden lijkt me toch het minste, mijn vriendin en ik sms ongv. 1x per dag nu. Gewoon ff vertellen wat we de afgelopen dag gedaan hebben etc. Wij zijn dan normaal ook vrij close en zien elkaar op z'n minst om de dag, als je elkaar normaal gesproken minder ziet zal de aandrang om elke dag contact te hebben misschien ook minder zijn (?).

Je vriendin hoeft echt niet elke dag te smsen, maar wat van je laten horen is toch wel het minste wat ze kan doen. Je bent toch niet volledig afhankelijk van elkaar of wel? Dus dat moet je het contact als de ander weg is gewoon behouden, maar ondertussen andere dingen doen (bijv. met vrienden wat doen).
Oud 18-07-2005, 09:47
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
KinkieBinkie schreef op 18-07-2005 @ 00:03 :
moet jou kan ik praten
Omdat zij zegt wat je wilt horen, waarom vraag je dan om meningen?
Oud 18-07-2005, 09:54
Iduna
Iduna is offline
In Nederland hoef je nu niet bepaald te klagen over het weer.. Ga lekker in de zon zitten, bij het zwembad of de plas in de buurt met vrienden.

Ik vind het niet raar gedacht van je vriendin, als je niet aan elkaar denkt, mis je elkaar ook minder. Dat wil niet zeggen dat ze je zodanig vergeet dat ze vreemd zou gaan.
Toch zou ik het wel fijn vinden om regelmatig iets van de ander te horen.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2005, 09:57
Estar
Estar is offline
Citaat:
bindmiddel schreef op 18-07-2005 @ 10:47 :
Omdat zij zegt wat je wilt horen, waarom vraag je dan om meningen?
Is het je niet opgevallen dat minstens 5 van de 10 topic dat over vriend of vriendin of recente ex ze altijd willen dat je met ze meepraat?
Met citaat reageren
Oud 18-07-2005, 11:12
evanescence
evanescence is offline
jesus wat is nou 2 weken

komop dit komt waarschijnlijk maar 1x per jaar bij jullie voor dus geniet ervan....ga lekker met je vrienden uit en zij moet helemaal niet aan jou denken op vakantie en genieten van de zon daaro!

een maand okay dan snap ik het nog wel maar 2 weken....komop dat is zo afgelopen...je forceerd het een beetje te veel....gewoon zelf leuke dingen doen...dan zijn de 2 weken zo voorbij....
Oud 18-07-2005, 11:33
JJ13
JJ13 is offline
dat vind ik een beetje vreemd van jouw vriendin eigenlijk. Ik mis mijn vriendje al als ik m 4 of 5 dagen niet zie en we smsen dan gewoon en bellen elke dag. sommige mensen hebben geen probleem met elkaar 2 weken niet zien, maar ik vind 2 weken wel erg lang. Bel haar anders een keer op, zo raar is het toch niet dat ze jou ook gaat missen, door niet te smsen stopt ze het alleen maar weg.
Oud 18-07-2005, 11:57
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
Estar schreef op 18-07-2005 @ 10:57 :
Is het je niet opgevallen dat minstens 5 van de 10 topic dat over vriend of vriendin of recente ex ze altijd willen dat je met ze meepraat?
Zeker wel, daarom zeg ik dit ook.
Oud 18-07-2005, 12:13
Estar
Estar is offline
Citaat:
bindmiddel schreef op 18-07-2005 @ 12:57 :
Zeker wel, daarom zeg ik dit ook.
Hahaha ok
Met citaat reageren
Oud 18-07-2005, 22:04
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Dat is wel een beetje vaag. Ik moet mijn vriend dadelijk ook 2 weken missen en ik ga echt heel veel beltegoed inslaan! Misschien bedoelt ze het alleen maar goed, maar toch vind ik het wel raar. Ik zou het ook niet leuk vinden als mijn vriend niet meer zou smsen.
Oud 19-07-2005, 12:35
Choke
Choke is offline
Citaat:
BrunetJuh schreef op 18-07-2005 @ 23:04 :
Dat is wel een beetje vaag. Ik moet mijn vriend dadelijk ook 2 weken missen en ik ga echt heel veel beltegoed inslaan! Misschien bedoelt ze het alleen maar goed, maar toch vind ik het wel raar. Ik zou het ook niet leuk vinden als mijn vriend niet meer zou smsen.
Idd, vandaag ook veeeeel btg gehaald zij ook, zo houden we het wel vol, en mailen
Reageren

Regels voor berichten