![]() |
|
Eerder begon ik het topic:
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1182049 Het liep als volgt af: Geloof het of niet donderdag was het de grote dag en na een kort gesprekje zei ik het volgende zinnetje: "Ik vond het altijd erg gezellig om met je te praten.... Helaas moet ik er weer vandoor.." Toen vroeg ik ze als we elkaar nog zouden zien. Ik zei van niet en toen gaf ze me haar MSN-adres en vroeg ik haar nummer. Tegelijkertijd ben ik uitgenodigd voor een informele BBQ van de lokale politieke partij, waar je gerust met partner kan komen... Ik was van toch al van plan iets met haar af te spreken. Dus leek het mij leuk om haar hier voor uit te nodigen, maar is dat wel verstandig? En zo ja? wat kan ik dan het beste aan de telefoon zeggen?
Laatst gewijzigd op 10-07-2005 om 01:21. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nee mokum mobiel
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Dankje, maar het lijkt jou dus een goed plan?
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Volgens mij kun je proberen het beste gewoon naturel/onstspannen over te komen (dat was het probleem op zich eigenlijk al he..) In ieder geval, als je een gesprek afkapt, dan kan zij weer de indruk krijgen van...ow, opwee, hij wil me niet meer spreken. als zij vraagt : spreken we elkaar nog" moet je juist zeggen, Ja, dat lijkt me leuk, heb je zin om... (mee te gaan naar een BBQ vrijdag/ van het weekend wat te gaan drinken/ (let op originele tip!) te kaan kanooen (samen in 1 bootje...)/ Bekijk het als volgt, je ziet haar zo nooit meer, je hebt niets te verliezen, nee heb je, ja kun je krijgen. Je vraagt gewoon of ze zin heeft om te gaan kanooen, zegt ze nee, pecht gehad, zegt ze ja, dan ben je blij. p.s. niets moet volgens de regels, maar betaal je wel ff voor haar? suc6 |
![]() |
||
Citaat:
Het leuke van een BBQ is dat ik haar kennis laat maken met mijn wereld, zonder veel druk op haar te leggen. Het zal wel een ongedwongen gezellig sfeertje zijn.... en als het niks aan is, kunnen we, zoals Looontjeuhh zei nog altijd ergens anders naar toe...
||
Citaat:
Ook jij bedankt voor jou advies. Tja dat gevaar ligt ook op de loer dat ze het helemaal niks aan vindt......Vandaar dat ik er ook zo over loop te peinzen...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zo bedoel ik het niet. Je kunt gerust met iemand praten en zolang als je wilt, maar je moet nooit de indruk geven dat je anders toch niks te doen hebt... en haar als een hondje gaan volgen.....
||
Verwijderd
|
Citaat:
Aan de andere kant - voordat m'n vriendje en ik eindelijk wat kregen, hadden we eigenlijk allebei het idee dat we te veel achter de ander aanliepen. Soms ging hij dus gewoon een poos níet met mij praten, waardoor ik het idee had dat hij mij gewoon helemaal niet leuk en interessant vond. En andere keren heb ik precies hetzelfde bij hem gedaan. Het hóeft dus niet nodig te zijn ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Precies op het randje blijven lopen, dus ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toen mijn vriend en ik aan het begin van onze relatie stonden, hadden we juist alleen maar tijd voor elkaar en werd de rest opzij gezet. We waren van de 24 uur zeker 6 uur met elkaar aan het praten. Hij intrigeerde me niet minder dan andere jongens die ik leuk had gevonden. Ik vond het juist fijn dat hij zo duidelijk liet merken dat hij gek op me was. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Grapje hoor waarom zou je haar niet vragen nee heb je al en ja kun je krijgen |
![]() |
||
Citaat:
Waren alle meisjes maar zoals jij....dan was het leven een stuk minder moeilijk...
||
Citaat:
Toen ik de eerste regels las sloeg de twijfel al toe....Totdat ik zag dat je een grapje maakte...
||
Citaat:
Weet je hoe ik het specifiek kan vragen zonder teveel kleerscheuren op te lopen?
||
Citaat:
Tadaa! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Wederom duizend maal dank, maar hoe zal ik het gesprek inleiden?
||
Citaat:
Ik denk dat het fijner voor jou zal zijn als je het gewoon vraagt via msn of een smsje, dan is het voor het gevoel wat 'veiliger'. Dan zal ze niet de teleurstelling in je stem horen mocht ze nee zeggen. Gewoon beginnen met een beetje casual smalltalk, hoe is het, geniet je van het mooie weer, leuk weekend gehad, dat gebla. Trouwens, het is ook wel fijn om lekker direct benaderd te worden, dat moet je wel met me eens zijn denk ik. Dus je doet dat praatje, en je zegt gewoon, luister, ik bel omdat ik je wilde vragen of je mee gaat naar de bbq, of op msn zeg je ik wilde je vragen of.... |
![]() |
||
Citaat:
Precies wat je zegt over dat directe is de reden dan ook dat ik haar over de telefoon wil uitnodigen. Anders kom ik mischien als een 'chicken'over.. Maar door jou weet ik wat ik ongeveer zal zeggen: Hé hoe is het? Blabla bla Luister, ik bel omdat ik je wilde vragen of je het leuk lijkt om naar een bbq te gaan? Bij ja, oke hoe laat haal ik je dan op? Bij nee, ach wat jammer dan bel ik iemand anders op... Iets aan toe te voegen??.....
||
Citaat:
oke wederom help je me enorm. Het is inderdaad bij nader inzien een beetje loosererig....
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Of iets anders zodat je haar vraagt om mee te gaan zonder gelijk een halve liefdesverklaring af te leggen ![]()
|
|