Oh ja, wel zo handig

Je krijgt altijd een bewijs van toelating, (indien ingeloot) ook al zit je in lotingsklasse A.
Ze versturen hem alleen niet als dit het geval is:
- je hebt een bericht gestuurd dat je cijferlijst of diploma later komt, je krijgt uitslag zodra de cijferlijst of diploma binnenkomt
- je gegevens kloppen niet en daarom kan er niet naar het goede adres een bericht gestuurd worden. Bel voor meer informatie de IB-Groep Infolijn (050-5997755).
- je hebt te laat je cijferlijst / diploma ingestuurd en je hebt bericht ontvangen dat je niet meer doet met de loting.
Adresgegevens nagegaan, klopten, dus dat nummer had ik niet nodig en dan werd me verzekerd dat ik het binnen zou krijgen en ik heb het vandaag inderdaad binnen.
Zou hij toch te laat verstuurd worden; hij is 4 weken geldig vanaf de dag dat hij verstuurd is, dus je raakt je 'winnende lot' niet kwijt. Nadeel is wel dat de universiteiten willen dat je je voor 1 augustus inschrijft om op 1 september college te kunnen volgen, maar in zo'n geval kan je contact opnemen met meestal de decaan van de opleiding die dan toestemming geeft.