Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik krijg alleen een vreselijk droge bek en moet tijdens het roken van m'n joint wat te drinken hebben (AA) anders gaat het niet goed. Als ik een keer begin te eten dan eet ik ook veel.
Dit is niet van mij maar ziek is het wel... De vreetkick. God, wat kan die er soms inhakken. Niet normaal meer. Maar ik heb er al jaren ervaring mee. En derhalve een aparte kast met vreetkickrantsoen georganiseerd. Dit zit er in: - Veertig stroopwafels. - 12 Nutsen. - Anderhalve kilo dikbevleesde spareribs in lang houdbare marinade. - Drie zakken chips (je weet maar nooit). - Nutella. - Eieren met dooier. - Drop. - Mínstens vier verschillende soorten Ben & Jerry's. - Treets (misschien moet ik die eens weggooien). - Acht tabletten witte chocolade. - Ongeveer 12 kilo Port Salut. - Een emmer babi pangang. En nog een restje. - Driehonderd kilo voorgebakken Vlaamse frites. - Vlammetjes (tweeëntwintig dozen). - Augurken en zilveruitjes. - 19 kroketten. - 91 frikandellen. En een os. Voor als ik ineens gekke ideeën krijg. bron
||
Citaat:
Eigenlijk vind ik die vreetkicks zwaar klote. Ontzettend ongezond. Zeker als je jezelf net hebt voorgenomen wat gezonder te gaan leven (beter op je eten letten/meer sporten) en dan komt er weer zo'n vreetkick die al je inspanningen in een kwartiertje keihard onderuit schopt. Het gekke is dat ik ze absoluut niet kan onderdrukken, als iemand daar een tip voor heeft...graag. Vriend van me zei ooit eens dat je in een vreetkick 1 boterham pindakaas moet eten en vervolgens nergens last meer van hebt. Well, dat resulteerde in 6 boterhammen pindakaas in 5 minuten ![]() Laatst gewijzigd op 18-07-2005 om 06:25. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Drugs & Alcohol |
blow enquete...zou je willen invullen please? evanescence | 73 | 09-07-2005 22:50 | |
Drugs & Alcohol |
Diabetes&THC Verwijderd | 7 | 24-04-2005 21:09 | |
Drugs & Alcohol |
favoriete stonersfood Bleater | 63 | 14-10-2004 13:10 | |
Drugs & Alcohol |
Food for Vreetkicks Moehaha | 70 | 17-10-2003 18:07 | |
Drugs & Alcohol |
Perfecte voedsel voor vreetkick na wiet? Verwijderd | 77 | 07-07-2003 17:05 |