Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-12-2001, 18:46
Th@ Wolf
Th@ Wolf is offline
oke ik zit nu dus met een heeeeel erg groot probleem, ik had net norton personal firewaal 2002 geinstalleerd en toen hij klaarwas moest ik hem dus reboten, nou ik dat dus doen en dat gedaan doet alles het prima firewall ook. dus ik start kazaa op (waar ik eerst tegen de 1000 liedjes op had zitten + heel erg veel software + films+ etc. etc.) en echt alles is weg. ik laat dus echt de hele computer zoeken en alles maar hij vind alleen de liedjes die in XP voorgeprogrammeerd zaten en geen van de dingen die ik er later op had gezet! waar kan dit aan liggen??? ik ben nu dus echt alles kwijt! waar kan dit aan liggen en wat kan ik er tegen doen??
Oud 09-12-2001, 18:54
Trunks020
Trunks020 is offline
aan je firewall, de mensen konden deze files van jou downloaden en een firewall laat dat niet toe dus mietert hij alles er af.

start>programma's>bureaue troep>systeem werkset> systeemherstellen gaat je computer naar een week geleden toen je je mpstjes nog had brand ze dan en install norton opnieuw
Oud 09-12-2001, 19:09
Th@ Wolf
Th@ Wolf is offline
Citaat:
Trunks020 schreef:
aan je firewall, de mensen konden deze files van jou downloaden en een firewall laat dat niet toe dus mietert hij alles er af.

start>programma's>bureaue troep>systeem werkset> systeemherstellen gaat je computer naar een week geleden toen je je mpstjes nog had brand ze dan en install norton opnieuw
werkt nie
Oud 09-12-2001, 19:43
Verwijderd
wat een bullshit hier allemaal..

pff, door het installeren van een firewall GB's dataverlies? laat je nakijken!

ten eerste, waarom installeer je een firewall als niet niet weet waar je mee bezig bent, en ten tweede: open eens met de Verkenner de map waarin je je Kazaa-downloads in opslaat..
Met citaat reageren
Oud 09-12-2001, 19:45
Th@ Wolf
Th@ Wolf is offline
Citaat:
Dobermann schreef:
wat een bullshit hier allemaal..

pff, door het installeren van een firewall GB's dataverlies? laat je nakijken!

ten eerste, waarom installeer je een firewall als niet niet weet waar je mee bezig bent, en ten tweede: open eens met de Verkenner de map waarin je je Kazaa-downloads in opslaat..

ten eerste: waarom weet ik niet waar ik mee bezig ben? ten tweede: wtf denk je dat ik als eerste heb gedaan eikel
Oud 09-12-2001, 19:46
Verwijderd
ga dan eens je vervelende broertje slaan ofzo..

het is *onmogelijk* door een installatie van een firewall dataverlies te lijden.. dat zul je toch echt zelf gedaan hebben, of een ander familielid..

en waarom ik denk dat jij niet weet waarmee je bezig bent? zie boven..

Met citaat reageren
Oud 09-12-2001, 19:48
apeldoorn
apeldoorn is offline
Het is onmogelijk dat de firewall verband houdt met het verdwijnen van de mp3 van je schijf.... Of je moet wel een hele lullige gedownload hebben
Met citaat reageren
Oud 09-12-2001, 19:48
Th@ Wolf
Th@ Wolf is offline
Citaat:
Dobermann schreef:
ga dan eens je vervelende broertje slaan ofzo..

het is *onmogelijk* door een installatie van een firewall dataverlies te lijden.. dat zul je toch echt zelf gedaan hebben, of een ander familielid..

en waarom ik denk dat jij niet weet waarmee je bezig bent? zie boven..

dat broertje slaan heb ik al te vaak gedaan om er nog plezier aan te bleven en ik installeerde de firewall, starte de comp opnieuw op, starte kazaa opnieuw op en alles was weg,. en nu jij!

Oud 09-12-2001, 19:49
Th@ Wolf
Th@ Wolf is offline
Citaat:
apeldoorn schreef:
Het is onmogelijk dat de firewall verband houdt met het verdwijnen van de mp3 van je schijf.... Of je moet wel een hele lullige gedownload hebben
uhm norton personal firewall 2002 gekocht bij vogelzang in de stad
Reageren

Regels voor berichten