Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Sterkte iigv!
||
Citaat:
![]() ![]() maar bedankt iig ![]()
||
Citaat:
![]() Vind het gewoon erg vervelend als mensen zich zo naar voelen, weet hoe het is... en vind het prettig om daarover te praten, lucht meestal ook wel op ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Heb je ook mooie dingen meegemaakt? Het hoeft maar iets heel kleins te zijn, een herinnering die je je levenlang koestert. Probeer daar ook naar te kijken. Denk verder dan alle nare dingen in het leven. Het leven is niet altijd zonneschijn en dat is gewoon beroerd... Kijk verder, naar de toekomst, naar de mooie dingen die nog komen gaan... Try to look at the bright side of life. Veel liefs.
||
Citaat:
![]() Misschien iets waar je voor wilt gaan leren? Of opzoek naar een leuke baan? Probeer wat te dromen over de toekomst, dromen komen niet altijd uit, maar het is wel fijn om ze te hebben ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Je moet anderen eens vragen hoe je het doet in het leven, vraag naar verbeterpunten. En durf eens wat leuks voor jezelf te doen. Ga een lekker dagje winkelen bijvoorbeeld, desnoods alleen (doe ik ook wel) en koop gewoon wat mooie dingen voor jezelf. Hoeft helemaal niet duur te zijn. Knap je zelf van op. En durf in de spiegel te kijken en jezelf een complimentje te geven, hoeft ook helemaal niet overdreven. Gewoon zoiets van: ik voel me vandaag lekker of ik voel me zeker van mezelf. Het begint met kleine dingetjes en die kleine dingetjes die ga je steeds meer waarderen. Je "moet" natuurlijk helemaal niets... misschien kun je dit gebruiken als een klein opstapje...
||
Citaat:
ik doe t alleen nooit ![]() heb een hekel aan winkelen en voor een spiegel staan doe ik niet...zoiets heet zelfhaat ofzo maar je hebt wel gelijk ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik denk wel eens aan minder plezierige dingen, maar nooit zo lang dat ik er depressief van wordt. Komt bij mij niet voor dat ik een hele dag alleen maar negatief denk, ik wissel dat bewust en onbewust af met positieve gedachten. Ik ben dan ook zo'n iemand die overal toch nog het positieve van probeert te zien en daar wat meer aandacht aan te schenken dan aan alle negatieve dingen om me heen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
nergens meer zin in, depressief Anoniiem | 3 | 03-01-2012 12:34 | |
Psychologie |
depressief? Ik weet het zelf niet meer. trophus | 58 | 03-05-2007 10:48 | |
Psychologie |
[verhaal] depressief anoniemepersoon | 29 | 30-05-2004 00:28 | |
Psychologie |