Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Een paar weken zegt niet veel over je studie. Kijk het een half jaar aan en ga daarna iets anders doen, dan heb je tenminste fatsoenlijk de tijd om na te denken. Inpulsieve dingen zijn niet altijd goed. Je hebt zelfs nog tot februari om voor de teruggave regeling in aanmerking te komen. Iedereen is wel eens onzeker of ie wel de juiste keuze heeft gemaakt maar jij hebt nog niet echt gegronde argumenten om uberhaupt te zeggen dat het niet is wat je wil. En al kom je na een half jaar erachter dat je de verkeerde keus hebt gemaakt dan is het toch heel leerzaam geweest omdat je ervaringen hebt opgedaan en je beter voor jezelf kan argumenteren wat je nu eigenlijk zoekt. Bovendien is snel afgestudeerd zijn ook niet alles, want als student heb je het best goed. Je kan lekker (doordeweeks) uitgaan en dingen doen die je leuk vindt en je krijgt er nog geld voor je studie ook. |
![]() |
||
Citaat:
als je op je 18e begint aan een universitaire studie ben je volgens mij bijkans de jongste; en zeker niet de oudste. en als je geen jaar weg wil gooien, haal je dit jaar je hbo-propedeuse en ga je volgend jaar een studie aan de uni doen. en kies dan niet iets wat je toch niet echt ligt; als economie je niet ligt, waarom ben je dan in godsnaam iets met economie gaan doen ? daarnaast, studeren is best relaxed. oke, hbo's zijn tegenwoordig wat minder dankzij t vele samenwerken, maar als je meer zelfstandigheid wil en een waardevoller papiertje ga je lekker WO doen volgend jaar, en ondertussen genieten van je studie-tijd. (werk vindt je momenteel toch niet).
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Niet weten wat ik wil Verwijderd | 1 | 23-06-2013 10:18 | |
Studeren |
'Ik weet niet wat ik wil' Chariot | 2 | 02-04-2009 21:25 | |
Algemene schoolzaken |
ik weet niet wat ik wil loveoxyde | 21 | 25-06-2005 08:38 | |
Algemene schoolzaken |
Niet weten wat je wil.. freakinaround | 28 | 15-03-2004 18:21 | |
Psychologie |
Niet weten wat ik wil Metallinos | 8 | 23-06-2003 18:00 | |
Psychologie |
Weet niet meer wat ik wil enzow met lang verhaal eraan vast geknoopt. Black Sugar | 2 | 26-04-2002 22:58 |