Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-08-2006, 17:49
Alexanchez
Alexanchez is offline
Ik heb een plan. Ik wil over een niet al te lange tijd voor school een fotoshoot doen. De bedoeling is dan dat ik met een groep van een stuk of 5 mensen, een heleboel foto's neem. Maar we willen allemaal vooledig in een felle kleur geverft zijn. Iedereen een andere kleur. Het hele lijf dus, maar met ondergoed of zwemkleding aan, die ook die kleur krijgt. We wilden dan een zwarte zoonebril opdoen zodat je ogen niet een andere kleur hebben. Wat we het beste met het haar kunnen doen weet ik niet. We kunnen dat wel ook gaan verven, maar dan lopen alle mensen die me willen helpen een week lang met geel of groen haar. Misschien dat we wel iets van een badmuts op doen ofzo, en dat we die dan ook verven. Als iemand nog tips heeft daarover hoor ik dat graag.

Maar ik vroeg me vooral af wat voor verf ik het beste kan gebruiken en hoe duur het ongeveer zal zijn. Dus als iemand ervaring heeft met bodypainting (of misschien dat heel veel schmink wel beter is) zou ik zeker wat tips kunnen gebruiken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-08-2006, 15:23
Flab
Flab is offline
Kijk hier eens.

Voor bodypaint heb je speciale verf die niet slecht voor je huid is en tegelijkertijd makkelijk af te spoelen is. Er zijn niet zo heel veel Nederlandse site's waar je 't spul kan kopen, maar dit is er een.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten