![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar hallo als je 5 bent moet je je echt niet schuldig gaan voelen om iets wat een achterlijke neef je heeft aangedaan hoor! Hij zou zich schuldig moeten voelen en niet jij, vooral jij niet! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() kleuters spelen doktertje --> ze moeten wel erotische gevoelens hebben. geweldige redenatie ![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar de redenatie is inderdaad wel heilig ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het is een ander soort erotiek dan die je als volwassene hebt, maar een kleutererotiek. Het is spannend, verboden, stiekem, en best lekker. Als alle deelnemers kleuter zijn en vrijwillig meedoen, kan het geen kwaad. Laatst gewijzigd op 02-08-2005 om 22:42. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
kleuters spelen doktertje. kleuters hebben nog geen interesse in de medische professie --> ze moeten wel erotische gevoelens hebben. ik verdenk je ervan dat je het gewoon leuk vindt om te denken dat het zo is. het is onzin dat het verboden, stiekem en best lekker is, ik speelde vroeger ook vaak zat doktertje en echt niet dat iemand daar moeilijk over deed. spannend zou het idd best kunnen zijn, maar niet alles dat spannend is, is erotisch right
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Spijt hebben: nutteloos of toch ergens goed voor? Missy | 24 | 20-02-2008 22:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Spijt... oeh persoonlijk! Puppetgirl | 5 | 29-05-2004 15:41 | |
Liefde & Relatie |
Heb je wel eens spijt gehad van uitmaken relatie? CoveredEyes | 40 | 07-10-2003 11:33 | |
Psychologie |
spijt spijt spijt spijt spijt spijt spijt spijt a new noise | 27 | 13-09-2002 08:08 | |
Verhalen & Gedichten |
Het spijt me xxDomingoxx | 5 | 01-05-2002 09:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Spijt.. Droomvlucht | 3 | 19-04-2002 14:25 |