Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
![]() Gatara |
![]() |
||
Citaat:
![]() Kende een jongen van het Internet en vroeg via de pendel of ik m zou ontmoeten (ja) en of ik hem hier waar ik woon zou ontmoeten (nee) of ik hem daar zou ontmoeten (ja). En het was eigenlijk allemaal heel plotseling gegaan dat ik besloten had om hem daar te gaan bezoeken. Nouja. Het hoeft natuurlijk niet per se over zoiets vaags te gaan. Volgens mij kun je elke vraag stellen. Overigens: er bestaat ook een "weetniet" da's een cirkelvorm. Als die komt kun je vragen: mag je hier misschien geen antwoord op geven? Meestal komt daar dan een <nee> uit. Affin, probeer zelf maar uit en oordeel zelf of je daarin wilt geloven ja, dan wel nee. Gatara |
![]() |
||
Citaat:
"Mag je hier misschien geen antwoord op geven" -> [nee] Betekent die [nee] dan niet dat je ongelijk hebt? Ik weet niet hoor, heb hier niet zoveel verstand van, maareuh...
||
Citaat:
![]() Vanuit logisch opzicht, betekent het inderdaad dat je ongelijk hebt, vanuit gevoelsmatig opzicht, betekent het dat je gelijk hebt. Vergelijk: Heb je geen zin in aardbeien? Nee. ![]() Gatara |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Maar precies op de plek waar de pendel aangaf dat de pomp lag, lag hij ook dus ja ![]() En nog een voorbeeld...toen wij een nieuwe hond gingen kopen vroeg ik het of een goed idee was om die puppy te kiezen. De pendel gaf nee aan, en net een dag voor we de puppy gingen kopen stierf de pup..epilepsie ofzo.. We gingen naar een ander nest kijken, vroeg of het slim was daar een pup te kopen, en indeed...hardstikke gezonde pups we hebben de pup gekocht. ![]()
|
kan het ook met een ketting (zwart touwtje met daarhaan een hangertje van een schedel van een Texas Longhorn-koe)? Ik heb het gisteravond geprobeerd maar hij bewoog steeds hetzelfde patroon (van voor naar achter een paar keer, dan van links naar rechts)... volgens mij kwam dit door mijn eigen trillende hand maar dat weet ik niet helemaal zeker.
||
Citaat:
Zo van: Wat is <ja>? *wachten* *wachten* *wachten* (totdat ie uiteindelijk een vast patroon aangeeft (van links naar rechts of van voor naar achter)). En dan: Wat is <nee>? nog een keer wachten, totdat ie een tegenovergesteld patroon aan dat van <ja> aangeeft. Dan vraag je: mag ik je storen? antwoord: ja of nee bij ja, kun je logischerwijze verder gaan vragen. Da's zo'n beetje de regel ![]() En natuurlijk bedanken op het einde ![]() Gatara |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
De grootste wegpiraat van vandaag - deel 7 Hawahaai | 409 | 09-02-2015 09:43 | |
De Kantine |
Hoe maak jij keuzes? Rivka | 23 | 31-05-2010 09:08 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #112 Verwijderd | 492 | 06-11-2007 19:05 | |
De Kantine |
Op kamertjes/op jezelf wonen Yamyam | 52 | 22-03-2003 13:00 | |
Lifestyle |
Verhuizen Esmée | 65 | 08-08-2002 09:40 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
voorspellingen babygirl | 8 | 06-01-2002 19:43 |