Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik had alleen geen zin om alle bands die ik luister te posten Zou dan ook behoorlijk lange lijst worden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maarre.. Sinds wanneer is Slipknot metal? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Niet, maar dit is dan ook een fotoshop door iemand van het Opeth forum.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik vind Ion Dissonance momenteel een stuk vetter als Dillenger Escape Plan, ligt trouwens wel aardig in hetzelfde straatje dus als je het niet kent kan ik het zeker aanraden...
http://www.myspace.com/iondissonance mp3 geluid is op myspace een stukje minder als normaal ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dillinger Escape Plan vind ik persoonlijk een overrated kutband die voor geen meter klinkt, maargoed, dat zullen velen weer vinden van veel bands die ik luister ![]() |
![]() |
||
Citaat:
thankyou, come again.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() @Darth Vader Het eerste Slipknot album (mate, feed, kill, repeat.) is wel degelijk tamelijk metal en dat durf ik het self titeld album ook nog wel te noemen. de nieuwere dingen zijn wat catchy-er en wat meer toegespeeld op het mainstream publiek maar om het nu-metal te noemen vind ik wat ver gaan. en DEP overrated? ik kan je nu wel zwaar gaan afzeiken maar behalve dat dat grappig is heeft niemand daar wat aan. ga eens wat nr's luisteren als Sunshine the Werewolf, Baby's first Coffin en de live versies van Sugar Coated Sour en The Running Board en kom dan eens met een onderbouwde mening ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En over Dillinger.. Ten eerste, ik zei dat het een persoonlijke mening is. En persoonlijke meningen zijn legaal in Nederland. En ik heb er heus wel een mening voor, namelijk dat ondanks dat het heel gecompliceerde muziek is, ik het gewoon veel te hysterisch vind klinken, en daar houd ik gewoon niet van. De muziek doet mij gewoon helemaal niets, net als dat muziekstijlen als R&B en Gabber mij niks doen. En ik vind je reactie ietsjes overdreven ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Owja, Pantera was een zwaar heerschende band! Als ze nog bestonden, hoorden ze zeker in dit topic ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |