Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-07-2005, 00:35
Verwijderd
Ooit gedacht aan een vakantie in Syrie? Mijn ouders zijn er enkele jaren geleden geweest.Er is daar bijna geen toerisme, maar je bent er zelf bijna een bezienswaardigheid. Mijn moeder zei dat ze zich net Beatrix voelde. Ze werd bij wild vreemde mensen in huis gehaald, Al waren ze daar platzak geweest dan kon je altijd wel bij iemand eten. En niet zo gierig als bij ons ,nee het eten bestond wel uit 10 verschillende gerechten. (of meer)
Op straat werden ze door iedereen aangeklamt niet om dingen te verkopen. Maar ze waren daar zo geintresseert in jou en het leven hier in Nederland. Van alle plekken waar ze hier ter wereld zijn geweest vonden ze de mensen in Syrie het alleraardigst en zo ontzettend gastvrij.Het is dus absoluut niet zo wat George Bush zegt een gevaarlijk land met enge mensen. Damascus is een fantastische stad. Ook zijn mijn ouders met een gehuurde ijzeren hond(dat is een soort wagen met 3 wielen ) inde woestijn bij een bedoeien familie geweest. Ze moesten daar zelfs blijven eten, wat een geweldig leuke ervaring was en zijn ze bij een compleet opgegraven stad uit de oudheid geweestZe vonden zelfs de opgravingen uit Griekenland daarbij in het niet vallen. Syrie is absoluut de moeite waard. Geen zin in massa toerisme,dan is dat de aangewezen plaats. Mijn ouders zeiden dat ze hooguit 10 toeristen zijn tegengekomen(jahoor Japanners) En de Syries willen je allemaal op sleeptouw nemen om hun land te laten zien. En integenstelling tot wat je verwacht. betaalde ze meestal de uitstapjes en het eten omdat zij je als hun gast zien en het beledingend is als jij de kosten wil betalen. (ideaal voor gierige Hollanders toch?)
Advertentie
Oud 26-07-2005, 13:47
Ieke
Ieke is offline
---> Verre bestemmingen
Oud 26-07-2005, 14:19
Verwijderd
Shit he, werk jij bij het Syrische Verkeersbureau ofzo?
Oud 27-07-2005, 10:38
Martine1986
Martine1986 is offline
ik ga over 2 weken naar Syrie Mijn zus zit er al heel de vakantie om te studeren, en ik ga haar een weekje opzoeken zegmaar. Weet eigenlijk niet zo goed wat te verwachten, maar heb er wel echt veel zin in

Regels voor berichten