Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ben vorig jaar ook geweest.
Als eerste zou ik je aan raden om tijdens de sziget periode te gaan. Groot festival op een eiland midden in de donau. Wij hebben vorig jaar overdag cultureel gedaan en een aantal avonden naar het festival. Voor info -> http://www.sziget.hu/fesztival Qua hostels, wij hebben in Travellers' Hostel Schonherz gezeten +- 14 euro. Wij hadden een fijne grote kamer met eigen douche <3333 en je deelde de wc's. Deze roken af en toe een beetje muf maar awij kwamen er na een paar dagen achter dat dat alleen op onze verdieping was. Van buiten ziet het er niet heel erg leuk en knus uit maar het is toch alleen maar om te slapen. De mensen waren vriendelijk, je kon er wat kleine dingetjes kopen en op 5 minuten lopen zat een supergrote supermarkt. Tram voor de deur en 10 minuten met de tram naar het centrum. Wij hebben eigenlijk vrij veel gemacdonaldst omdat wij dus iedere keer vlug weer naar dat festival wilden, maar we hebben een aantal keren bij 'cosmo cyrano' ofzo gegeten. Was een hippe vrij luxe restaurant maar we konden gewoon voor 10 a 15 euro eten. Als je aan het eind van de grote winkelstraat een plein hebt dan is het de laatste naar rechts, vlak voor het plein geloof ik. Het communisten park vond ik toch eigenlijk wel erg gaaf, we hebben al die lui op de foto gezet natuurlijk en souvenirs gekocht. Het is toch een onderdeel van de cultuur van het land wat een grote invloed heeft gehad op wat het nu is dus ik was daar wel in geinteresseerd. Verder pff wij hadden geloof ik een kaart waarop belangrijkste bezienswaardigheden stonden en die zijn wij afgegaan. De synagoge, en er was zo'n lief kerkje waar je naar boven kon en mooi uitzicht had, parlamentsgedoe bij de donau, die brug daar in de buurt, er was nog een soort van kasteeltje bij een of ander heldencircel ofzo ![]() Nah dat was mijn verhaal wel ![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Hoi! Ik ga morgen naar Budapest betercore | 11 | 05-10-2015 18:02 | |
De Kantine |
Yet another boring topic. #297 Dark Phoenix | 500 | 01-08-2008 22:03 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Verwijderd | 500 | 11-01-2007 14:18 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 501 | 18-09-2006 07:15 | |
De Kantine |
Terug naar juf Anne: knippen en plakken Nona | 283 | 16-05-2006 20:46 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Bulgaars Adres filmfreak | 8 | 04-04-2005 17:59 |