Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2002, 14:26
In Your Room
In Your Room is offline
ik heb van mensen gehoord dat BNN er een zou gaan maken, en ik heb ook gehoord van mensen die er auditie voor hebben gedaan, maar dat was in oktober vorig jaar en ik heb er verder nooit meer iets van gehoord. weet iemand hier er misschien meer over?
Oud 10-04-2002, 14:30
Verwijderd
wat jij niet vertelde, is wat ik er ook ongeveer van weet! Maar ik denk dat het nooit zo'n goede film kan worden als het origineel! Scandinavische producers zijn zo goed in het maken van dat soort films! Kunnen Nederlanders gewoonweg niet!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 14:36
The Holy Terror
The Holy Terror is offline
Citaat:
jellerd schreef:
wat jij niet vertelde, is wat ik er ook ongeveer van weet! Maar ik denk dat het nooit zo'n goede film kan worden als het origineel! Scandinavische producers zijn zo goed in het maken van dat soort films! Kunnen Nederlanders gewoonweg niet!
maar als het lukt zou het wel cool zijn
Oud 10-04-2002, 14:55
In Your Room
In Your Room is offline
hmm, ik denk dat ik binnkort BNN dan maar ff een mailtje ga sturen
Oud 10-04-2002, 14:56
Verwijderd
ja, vriendinnen van mij hadden ook auditie gedaan, maar dat is weer een jaar terug. Ik weet niet wanneer de film op tv komt. Ik wil hem wel zien, lijkt me wel erg kewl...
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 16:21
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
fucking amal is cool...
maar het idee voor een remake niet...

ga et dan nasynchroniseren ofzo
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 16:03
Winner
Winner is offline
Ik vin zo'm remake eigenlijk ook maar flauw.
Oud 13-04-2002, 16:39
Piccola
Piccola is offline
Een vriendin van me heeft daar auditie voor gedaan. Ze is het alleen niet geworden. Verder weet ik eigenlijk niets van die film af!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 17:30
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
So hier zitten wel veel mensen (die mensen kennen) die auditie hebben gedaan
Jah, heb zelf dus ook auditie gedaan maar ben t ook niet geworden.
Ik vond Fucking Amal echt een super mooie film en betwijfel of ze hem zo goed kunnen remaken. Beetje zonde misschien...maar ben benieuwd!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 22:14
AJMouse
AJMouse is offline
Voordat iemand weer kwaad op me wordt remember: Je mag een mening hebben op dit forum over bepaalde onderwerpen!!

Goed.

Wij waren op kamp vorig jaar en gingen elke avond met de klas 'leuke' dingen doen. Zo ook hadden ze een zaaltje afgehuurd en gingen ze film kijken (yes dat was eindelijk echt iets leuks!!). Totdat we erachter kwamen dat het Fucking Amal was. G...................!!!! WAT EEN K*& FILM!! Hurre me kurre die knekkebrote surre mie durre die hunti geht in tie poettie!!

Realiteit:

De halve klas zat te slapen, de andere helft op te letten want er moest een verslag van gemaakt worden. Nee hoor, vette film, nog een nederlandse remake ook? BAH!

---------
Keb inderdaad vorig jaar op BNN die audities gezien, er werden er een aantal uitgezonden toen. BAH BAH BAH. Geen een kon acteren en de scene was uit fucking amal dus fucking slecht.

Oh en plz ga nou niet zeggen "uh uh uh blabla jij kan zeker wel acteren uhuhuh blablabla" want dat is niet van toepassing op dit onderwerp asjeblieft dankjewel.

00000000

Mazl.
Oud 13-04-2002, 22:17
AJMouse
AJMouse is offline
bij de weg: Er zijn wel wat culturele films die ik wel goed vind hoor, maar deze vond ik gewoon uitermate slecht en fout.
Oud 14-04-2002, 11:44
In Your Room
In Your Room is offline
Citaat:
AJMouse schreef:
bij de weg: Er zijn wel wat culturele films die ik wel goed vind hoor, maar deze vond ik gewoon uitermate slecht en fout.
en heeft meneer er ook nog een reden voor waarom ie zo "uitermate slecht en fout" was??
Oud 14-04-2002, 12:37
maantje tuurt
maantje tuurt is offline
Mijn zus (eztah) heeft er auditie voor gedaan. Ze was er niet bijgekomen. Maar meer weet ik er niet van.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 15:09
the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
AJMouse schreef:

Een van de beste films ever vind ik het. De sfeers is zo goed en komt gewoon precies over, tenminste weer eens anders dan al die actie schiet films enzo.
Dit is gewoon lekker realistisch en dagelijks leven enzo, ik snap niet hoe iemand die film slecht kan vinden.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 15:26
Verwijderd
Ik vind het echt weer typisch Nederlands; waarom in godsnaam een remake? Hebben wij zelf niet genoeg mensen hier die zelf een origineel en niet nagespeeld scenario kunnen verzinnen?

Trouwens; ik vind het origineel wel onwijs goed, daar ligt het niet aan.. Maar waarom er nou weer een remake moet komen.. *zucht*
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 19:55
L Boksha
L Boksha is offline
Remake? Bleuh! Leer meer vage Scandinavische shit-talen
Ik heb de film gezien op school, en vond 'em best goed. Niet echt mijn soort film tho'. Te weinig in geschoten
Oud 15-04-2002, 21:03
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
ja die film ademt een geweldige sfeer uit

ik had em 2 jaar geleden tijdens Lowlands gezien en iedereen daar vond et een leuke film (hoewel iedereen ook onder de invloed was van marihuana )

laten ze eerst maar et origineel uitzenden
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 22:23
AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
iamadarkangel schreef:

en heeft meneer er ook nog een reden voor waarom ie zo "uitermate slecht en fout" was??
Ja hoor meneer heeft ook een reden daarvoor. Maar als meneer/mevrouw deze niet uit meneer's eerdere post kan halen, dan moet meneer/mevrouw mij niet meneer noemen. Bezjoer!

Ach en als ik dan de enigste ben die em niet leuk vind, jullie hoeven niet meteen zo raar te doen dat iemand em niet leuk vind.

Kun je je voorstellen: een duffe natuurfilm, je vind er nix aan. Opeens zie je dat een aantal mensen erover praten dat het vet cool en bruut en de beste film ooit was blablabla, jij geeft een reactie.

Zo is de situatie nu. Voordat je commentaar levert, wat gelukkig nog niet in extreme mate is gebeurt, moet je je eerst even verplaatsen in een andere positie, kijken of je niet zo onwijs lullig bent.
Oud 16-04-2002, 18:36
In Your Room
In Your Room is offline
Citaat:
AJMouse schreef:

Ja hoor meneer heeft ook een reden daarvoor. Maar als meneer/mevrouw deze niet uit meneer's eerdere post kan halen, dan moet meneer/mevrouw mij niet meneer noemen. Bezjoer!

Ach en als ik dan de enigste ben die em niet leuk vind, jullie hoeven niet meteen zo raar te doen dat iemand em niet leuk vind.

Kun je je voorstellen: een duffe natuurfilm, je vind er nix aan. Opeens zie je dat een aantal mensen erover praten dat het vet cool en bruut en de beste film ooit was blablabla, jij geeft een reactie.

Zo is de situatie nu. Voordat je commentaar levert, wat gelukkig nog niet in extreme mate is gebeurt, moet je je eerst even verplaatsen in een andere positie, kijken of je niet zo onwijs lullig bent.
ik ben helemaal niet onwijs lullig......en jij hebt helemaal geen reden gegeven waarom de film zo slecht is.....het enige wat je zei is dat ie saai was en dat de halve klas sliep......maar waarom was ie dan zo saai? toch een hele normale vraag volgens mij......
Oud 16-04-2002, 18:53
fruitmand
fruitmand is offline
ik ben nieuwsgierig naar wat een flop het zal worden

maar de origineel was een zwaar e film
Oud 16-04-2002, 18:59
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
AJMouse schreef:

*ziet niemand raar doen*

Het zou natuurlijk wel helpen als je argumenten geeft waarom je het niks vond.
Verder dan dat je de Zweedse taal niet waardeert en dat de halve klas sliep was je nog niet gekomen. Schroom niet, ik ben benieuwd.
Oud 16-04-2002, 19:31
In Your Room
In Your Room is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef:

*ziet niemand raar doen*

Het zou natuurlijk wel helpen als je argumenten geeft waarom je het niks vond.
Verder dan dat je de Zweedse taal niet waardeert en dat de halve klas sliep was je nog niet gekomen. Schroom niet, ik ben benieuwd.
dat zei ik dus ook al sommige mensen denken volgens mij dat: "het was een kutfilm, hij was vet saai" een argument is ofzow.....
Oud 16-04-2002, 22:37
AJMouse
AJMouse is offline
ZUCHT...

Goed. Ik zie dat niet als argument. Ik zie niet jouw bericht als lullig.

Beargumentatie:
+Ik zie dat niet als argument maar zeg dit omdat ik geen zin had om verder te typen, nu trouwens weer niet want het is me te laat - ik heb een krantenwijk.

+Ik zie jouw bericht niet als lullig maar zeg dit alleen maar om eventuele lullige berichten te voorkomen, je weet hoe sommige mensen hier op het forum zijn..

------------

Goed, nog wat zaakjes. De zweedse taal maakt het sowieso een stuk erger om te kijken. Ik kan de knackebrot taal wel uitstaan, ik lach me er dood om eigenlijk (argument: ze doen van die rare toontjes, dat is grappig). Als de film in het Engels was, nee, dan had ik het nog steeds een slechte film gevonden. De emoties enzovoorts blablabla misschien wel goed gefilmd en gespeeld enzo, maar ik vond het verhaal gewoon heel slap. De acteerprestaties konden er mee door, alhoewel de wc-scene bijvoorbeeld wel iets overtuigender mocht wezen. Ik bedoel er gaat toch niet een HELE SCHOOL bij een wc staan wachten dat ze dan weten wie er in zit??

Ik kan je misschien nog wel meer argumenten geven, maar ik heb geen zin om een complete recensie te schrijven waar ik toch geen cijfer of studiepunt voor krijg .

Ik hoop dat het nu eventjes genoeg is.

-----

EDIT:

Over het camera werk, de leraar had gezegd dat het erbij hoorde op deze manier, en daar heb ik ook een hele tijd over nagedacht, maar ik vond het de film alleen een beetje een goedkope uitstraling geven, net zoals bij de Blair Witch Project.

Laatst gewijzigd op 16-04-2002 om 22:43.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 22:17
sublime
sublime is offline
laten we hopen dat t niet gebeurd... dat zou zwaar fout zijn...

er is wel een nieuwe film van dezelfde regisseur als fucking amal.... weet neit zo gauw hoe ie heet.... weet iemand welke ik bedoel en heeft iemand m al gezien?
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 23:04
In Your Room
In Your Room is offline
Citaat:
sublime schreef:
laten we hopen dat t niet gebeurd... dat zou zwaar fout zijn...

er is wel een nieuwe film van dezelfde regisseur als fucking amal.... weet neit zo gauw hoe ie heet.... weet iemand welke ik bedoel en heeft iemand m al gezien?
bedoel je together?
Oud 21-04-2002, 12:00
sublime
sublime is offline
Citaat:
iamadarkangel schreef:

bedoel je together?
kan wel.... geen idee eigenlijk... waar gaat ie over? dat herken ik namelijk wel
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 12:26
In Your Room
In Your Room is offline
Citaat:
sublime schreef:

kan wel.... geen idee eigenlijk... waar gaat ie over? dat herken ik namelijk wel
ik weet eigenlijk niet waar die over gaat, ik wist alleen dat ie van dezelfde regisseur was maar ik zal wel ff kijken.......oke, ik heb een beschrijvinkje gevonden:

"Elisabeth tires of her husband Rolf, so she packs her bags, takes the kids and goes to her brother Göran. The year is 1975 and Göran lives in a commune called Together. Living in this leftist commune are people between the ages of 25 and 35, along with their children. It is there where most of the film takes place, and there where things happen that affect not only the extended family members, but a few more..."
Oud 21-04-2002, 12:54
sublime
sublime is offline
Citaat:
iamadarkangel schreef:

ik weet eigenlijk niet waar die over gaat, ik wist alleen dat ie van dezelfde regisseur was maar ik zal wel ff kijken.......oke, ik heb een beschrijvinkje gevonden:

"Elisabeth tires of her husband Rolf, so she packs her bags, takes the kids and goes to her brother Göran. The year is 1975 and Göran lives in a commune called Together. Living in this leftist commune are people between the ages of 25 and 35, along with their children. It is there where most of the film takes place, and there where things happen that affect not only the extended family members, but a few more..."
jaaaaa die bedoel ik
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 13:48
In Your Room
In Your Room is offline
okeej dan
Oud 21-04-2002, 20:26
ZHAzha
ZHAzha is offline
TOEVALLIG hebben we hem van het weekend gehuurd HELE COOLE FILM btw..

Maar ff terug naar je vraag.. volgensmij heb ik die auditie ook gezien op bnn maar dan een eeuw geleden..

bridget presenteerde dat.. ( volgensmij)

Maar verder weet ik niet of er nog echt een flim gemaakt wordt van fucking amal in het NL
Oud 23-04-2002, 00:07
acid-star
acid-star is offline
Een van mijn favorieten.

ik hoop niet dat NL echt een remake gaat maken.. zit ik niet bepaald op te wachten.
Oud 26-04-2002, 14:51
Verwijderd
Hmm, net gezien. Het was een erg leuke film, maar zo speciaal is ie niet, vrij voorspelbaar zelfs. (vervang lesbos met populair jongen/meisje en nerd(in) en dan heb je de formule voor de standaard highschool-film). Dat terzijde, BNN blows big chunks, remake is totaal onnodig.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 13:52
Verwijderd
Is er nog meer nieuws?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 16:42
alpha
alpha is offline
een vriendin van mij van theater heeft aditie gedaan en zat bij de laatste zes volgens mij. Zij is er niet doorgekomen. Misschien weet zij meer? Ik zal wel ff vragen. Maar ik zie haar niet vaak dus kom er niet binnen een dag achter. Theaterlessen zijn voorbij vandaar.
Reageren

Regels voor berichten