Advertentie | |
|
![]() |
|
Voordat iemand weer kwaad op me wordt remember: Je mag een mening hebben op dit forum over bepaalde onderwerpen!!
Goed. Wij waren op kamp vorig jaar en gingen elke avond met de klas 'leuke' dingen doen. Zo ook hadden ze een zaaltje afgehuurd en gingen ze film kijken (yes dat was eindelijk echt iets leuks!!). Totdat we erachter kwamen dat het Fucking Amal was. G...................!!!! WAT EEN K*& FILM!! Hurre me kurre die knekkebrote surre mie durre die hunti geht in tie poettie!! Realiteit: De halve klas zat te slapen, de andere helft op te letten want er moest een verslag van gemaakt worden. Nee hoor, vette film, nog een nederlandse remake ook? BAH! --------- Keb inderdaad vorig jaar op BNN die audities gezien, er werden er een aantal uitgezonden toen. BAH BAH BAH. Geen een kon acteren en de scene was uit fucking amal dus fucking slecht. Oh en plz ga nou niet zeggen "uh uh uh blabla jij kan zeker wel acteren uhuhuh blablabla" want dat is niet van toepassing op dit onderwerp asjeblieft dankjewel. 00000000 Mazl.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Een van de beste films ever vind ik het. De sfeers is zo goed en komt gewoon precies over, tenminste weer eens anders dan al die actie schiet films enzo. Dit is gewoon lekker realistisch en dagelijks leven enzo, ik snap niet hoe iemand die film slecht kan vinden. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het echt weer typisch Nederlands; waarom in godsnaam een remake? Hebben wij zelf niet genoeg mensen hier die zelf een origineel en niet nagespeeld scenario kunnen verzinnen?
![]() Trouwens; ik vind het origineel wel onwijs goed, daar ligt het niet aan.. Maar waarom er nou weer een remake moet komen.. *zucht* |
![]() |
||
Citaat:
Ach en als ik dan de enigste ben die em niet leuk vind, jullie hoeven niet meteen zo raar te doen dat iemand em niet leuk vind. Kun je je voorstellen: een duffe natuurfilm, je vind er nix aan. Opeens zie je dat een aantal mensen erover praten dat het vet cool en bruut en de beste film ooit was blablabla, jij geeft een reactie. Zo is de situatie nu. Voordat je commentaar levert, wat gelukkig nog niet in extreme mate is gebeurt, moet je je eerst even verplaatsen in een andere positie, kijken of je niet zo onwijs lullig bent.
||
Citaat:
||
Citaat:
Het zou natuurlijk wel helpen als je argumenten geeft waarom je het niks vond. ![]() Verder dan dat je de Zweedse taal niet waardeert en dat de halve klas sliep was je nog niet gekomen. Schroom niet, ik ben benieuwd. ![]()
||
Citaat:
![]()
|
ZUCHT...
Goed. Ik zie dat niet als argument. Ik zie niet jouw bericht als lullig. Beargumentatie: +Ik zie dat niet als argument maar zeg dit omdat ik geen zin had om verder te typen, nu trouwens weer niet want het is me te laat - ik heb een krantenwijk. +Ik zie jouw bericht niet als lullig maar zeg dit alleen maar om eventuele lullige berichten te voorkomen, je weet hoe sommige mensen hier op het forum zijn.. ------------ Goed, nog wat zaakjes. De zweedse taal maakt het sowieso een stuk erger om te kijken. Ik kan de knackebrot taal wel uitstaan, ik lach me er dood om eigenlijk (argument: ze doen van die rare toontjes, dat is grappig). Als de film in het Engels was, nee, dan had ik het nog steeds een slechte film gevonden. De emoties enzovoorts blablabla misschien wel goed gefilmd en gespeeld enzo, maar ik vond het verhaal gewoon heel slap. De acteerprestaties konden er mee door, alhoewel de wc-scene bijvoorbeeld wel iets overtuigender mocht wezen. Ik bedoel er gaat toch niet een HELE SCHOOL bij een wc staan wachten dat ze dan weten wie er in zit?? Ik kan je misschien nog wel meer argumenten geven, maar ik heb geen zin om een complete recensie te schrijven waar ik toch geen cijfer of studiepunt voor krijg ![]() Ik hoop dat het nu eventjes genoeg is. ----- EDIT: Over het camera werk, de leraar had gezegd dat het erbij hoorde op deze manier, en daar heb ik ook een hele tijd over nagedacht, maar ik vond het de film alleen een beetje een goedkope uitstraling geven, net zoals bij de Blair Witch Project.
Laatst gewijzigd op 16-04-2002 om 22:43. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() "Elisabeth tires of her husband Rolf, so she packs her bags, takes the kids and goes to her brother Göran. The year is 1975 and Göran lives in a commune called Together. Living in this leftist commune are people between the ages of 25 and 35, along with their children. It is there where most of the film takes place, and there where things happen that affect not only the extended family members, but a few more..."
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
TOEVALLIG hebben we hem van het weekend gehuurd HELE COOLE FILM btw..
Maar ff terug naar je vraag.. volgensmij heb ik die auditie ook gezien op bnn maar dan een eeuw geleden.. bridget presenteerde dat.. ( volgensmij) Maar verder weet ik niet of er nog echt een flim gemaakt wordt van fucking amal in het NL
|
Verwijderd
|
Hmm, net gezien. Het was een erg leuke film, maar zo speciaal is ie niet, vrij voorspelbaar zelfs. (vervang lesbos met populair jongen/meisje en nerd(in) en dan heb je de formule voor de standaard highschool-film). Dat terzijde, BNN blows big chunks, remake is totaal onnodig.
|
![]() |
|
een vriendin van mij van theater heeft aditie gedaan en zat bij de laatste zes volgens mij. Zij is er niet doorgekomen. Misschien weet zij meer? Ik zal wel ff vragen. Maar ik zie haar niet vaak dus kom er niet binnen een dag achter. Theaterlessen zijn voorbij vandaar.
|
![]() |
|
|