Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-07-2005, 13:04
DarknessRose
DarknessRose is offline
hoi,
Ik heb een keer iets heel raars gezien in de kledingkast van mijn slaapkamer.
De deur stond wijd open en de kast is altijd nog een troep geweest.
Ik slaap altijd op mijn zij en kijk ik tegen de kast aan, in de kast dus.
Toen zag ik vier kamers (dus als je recht kijkt drie planken) met in één kamer een mannetje met een grote hoed op wie me erg boos aankeek, de andere kamer een soort van hond wat me wou aanvallen, weer een andere kamer een soort van mr hyde met z'n knuppel en de laatste kamer een grote schildpad.
Heeft dit wat te betekenen of is dit toeval?
Ik denk dat dit gewoon toeval is, maar ik vond die hond ook zo eng en het leek net echt!

hebben jullie ook wel eens van zulke ervaringen dat jullie iets engs zien in wolken of een kledingkast?
Oud 28-07-2005, 16:21
Pleister
Pleister is offline
ik zie altijd wippende konijntjes in de wolken
Oud 28-07-2005, 16:28
yavanna
yavanna is offline
wolken zijn echt grappig, soms kan je er echt grappige namen bij bedenken: grote neushoorslurfmeermin ofzoiets.
Ik zie er altijd gezichten en smurfen in, of poedels
Vroeger toen ik nog maar 7 was ofzow, had ik een open klerenkast, en toen ik eens in het donker in m'n bed lag keek ik ernaar en toen zag ik het hoofd van donald duck, dat er heel kwaad uit zag. Bang draaide ik me om, en de volgende dag keek ik wat het was. Het was gewoon een kleerhanger waar een of ander vestje aan hing. Echt maf.

Ik denk niet dat het iets te betekenen heeft hoor, behalve misschien dat je veel fantasie hebt
Oud 28-07-2005, 19:05
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
-> d&a
Oud 28-07-2005, 19:30
bij
bij is offline
ja ik wolken kun je echt veel zien , het verandert ook leuk
ik had ook eens in een tasje dat naast mn bed hing (zwart) een boos ook gezien
Oud 29-07-2005, 12:47
Mestkever
Mestkever is offline
Citaat:
Ir. de Narie schreef op 28-07-2005 @ 20:05 :
-> d&a
Oud 30-07-2005, 16:39
Lajo
Lajo is offline
ik zag van de week een wolk...
Oud 20-08-2005, 23:23
Severus
Severus is offline
Hmm, ik zag een paar dagen geleden een wolk die heel erg op het Verenigd Koninkrijk leek. Maar verder zie ik normaal niet zoveel figuren in een wolk; als kind zag ik die vaker, maar dat zal wel komen omdat een kind meer fantasie heeft dan een volwassene.
Oud 21-08-2005, 00:22
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
Citaat:
DarknessRose schreef op 28-07-2005 @ 14:04 :
hoi,
Ik heb een keer iets heel raars gezien in de kledingkast van mijn slaapkamer.
De deur stond wijd open en de kast is altijd nog een troep geweest.
Ik slaap altijd op mijn zij en kijk ik tegen de kast aan, in de kast dus.
Toen zag ik vier kamers (dus als je recht kijkt drie planken) met in één kamer een mannetje met een grote hoed op wie me erg boos aankeek, de andere kamer een soort van hond wat me wou aanvallen, weer een andere kamer een soort van mr hyde met z'n knuppel en de laatste kamer een grote schildpad.
Heeft dit wat te betekenen of is dit toeval?
Ik denk dat dit gewoon toeval is, maar ik vond die hond ook zo eng en het leek net echt!

hebben jullie ook wel eens van zulke ervaringen dat jullie iets engs zien in wolken of een kledingkast?
ik snap niet zo goed wat het te maken heeft met wolken eigenlijk?

het kan zijn dat je in een licht stadium van slapen was, dus dat je dingen droomde zeg maar. maar vertel is over die wolken.

en mensen, het gaat net weer iets beter en komen er steeds wat serieuzere reacties hier op mystiek. verpest het nou niet
Oud 30-08-2005, 23:59
Pr0f
Pr0f is offline
Citaat:
Lajo schreef op 30-07-2005 @ 17:39 :
ik zag van de week een wolk...
Oud 31-08-2005, 07:29
lady of the dark
lady of the dark is offline
Wat het zou kunnen zijn is dat het eerder iets psychologisch is dan iets paranormaals. Voelde je je op dat moment wel op je gemak of had je eng gedroomd? Heb je misschien problemen in je eigen leven waar je je zorgen over maakt? Ik heb ook een tijdje gehad, nadat ik over spannen was geweest dat ik overal vrouwen gezichten zag. Ze keken wel lief, maar ik wist dat ik ze niet hoorde te zien. Ik geloof niet dat ze geesten waren, ik zag er wel honderd verschillende op een avond en het lijkt me onwaarschijnlijk dat ik zoveel geesten op mijn kamer had. Toen ik weer beter in mijn vel kwam te zitten hield het vanzelf op. En ohja, zoiets heeft ook vaak te maken met oververmoeidheid. (op het moment dat ik die gezichten zag was ik ook erg moe)
Oud 31-08-2005, 09:00
*oma*
*oma* is offline
Anders kun je even in dit topic kijken. Deze sluit ik, omdat ik het verband met de wolken niet zie en je in dit topic eventueel verder kunt vragen.

Regels voor berichten