Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2005, 21:20
BleuEyes
BleuEyes is offline
Mijn vriend en ik hebben nu 1,5 jaar verkering.. Het gaat erg goed tussen ons en we zijn ook al met elkaar naar bed geweest. Onze ouders weten hiervan, en er zijn een hele hoop problemen van gekomen... MAAR, nu uiteindelijk accepteren ze dat wij het met elkaar doen..

Het volgende probleem is alleen: wij mogen niet bij elkaar slapen.. Wat nou de rede is, weet ik niet zo goed... Het kan namelijk zijn dat ik nog 15 ben, en hij 16.. Maar ze accepteren hem wel... en ze hebben een goede band met mijn vriend.. het is gwoon zo raar dat als ik zoiets vraag, ik meteen een bot antwoord kan verwachten, en zij zeggen dan dat het makkelijker is om uit te leggen aan iemand van 18 waarom het niet mag.., dan aan iemand van 16...

Het lykt ons geweldig om naast elkaar wakker te worden, naast mekaar te liggen, elkaar aankyken, en rustig in slaap te vallen.. Maar het lykt alsof men ouders dat gwoon anders zien.. (dat we de hele nacht willen gaan sexen enzo)

Ik snap nu echt niet waar ze zo bang voor zijn. Ik slik de pil, we gebruiken altijd condooms, maar ik wordt hiero echt gek van...

Wie kan mij helpen??
Oud 08-07-2005, 21:35
De Zwartkijker
De Zwartkijker is offline
Wat zou je zelf doen als je ouder was?
Oud 08-07-2005, 21:35
Verwijderd
Ga er eens gewoon rustig met je ouders over praten, op een beschaafde manier en neem zo hun zorgen weg
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 21:45
[Wacko] KiP
[Wacko] KiP is offline
Het is inderdaad een beetje raar .. ze weten dat jullie sex hebben en dat hebben ze geaccepteerd, maar jullie mogen niet bij elkaar blijven slapen? De enige reden die ik kan bedenken op het moment dat ouders niet willen dat hun kind met met zijn/haar vriendje of vriendinnetje samen slapen is omdat de bang zijn dat er gesekst word ofzo, maar dat weten ze dus al..
Misschien zijn willen ze je gewoon in bescherming houden, bang zijn voor dat je erges spijt van krijgt ofzo? Of misschien vinden ze jullie gewoon nog te jong.

Probeer er achter te komen wat de reden er van is, hoe moeilijk het ook is om ze aan het praten te krijgen

Laatst gewijzigd op 08-07-2005 om 22:20.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 21:48
tuttebel
tuttebel is offline
ik mocht het ook nooit.

zo zijn ouders nu eenmaal, je kan met hun discussieren erover. maar als ze eenmaal nee hebben gezegd en het blijft zo, is er niets anders dan het maar te accepteren.
maar als je bijv naar een festival gaat of een gezamenlijk feestje waar je blijft crashen kan t altijd zonder dat je ouders het weten.
Oud 08-07-2005, 22:01
pyres
pyres is offline
pfft 15

als ik jouw moeder was, zou ik het ook niet goed vinden hoor
Oud 08-07-2005, 22:04
Badmutssssss
Badmutssssss is offline
Citaat:
pyres schreef op 08-07-2005 @ 23:01 :
pfft 15

als ik jouw moeder was, zou ik het ook niet goed vinden hoor
tss
Oud 08-07-2005, 22:30
pyres
pyres is offline
Citaat:
Badmutssssss schreef op 08-07-2005 @ 23:04 :
tss
ja
Oud 08-07-2005, 22:42
Kimisa
Kimisa is offline
Je moeder heeft groot gelijk.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 23:01
Sawna
Sawna is offline
Citaat:
Kimisa schreef op 08-07-2005 @ 23:42 :
Je moeder heeft groot gelijk.
Waarom?

Het is nu toch al te laat haar frisse en fruitige pure dochter te redden ?

Sorry hoor, maar als iemand seks wil hebben, zal diegene dat heus wel doen. Zoiets stop je niet door het bij elkaar slapen te verbieden.
Oud 08-07-2005, 23:03
Verwijderd
Het is gewoon psychologisch. Ouders weten ook wel dat je net zo goed overdag kunt neuken, maar er zit toch nog een verschil tussen overdag afspreken en bij elkaar blijven slapen. Dat is net een brug te ver denk ik.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 23:04
Verwijderd
Dit is niet het 'ouders van nu'-forum, grmbl~!
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 23:13
Sawna
Sawna is offline
Citaat:
Snees schreef op 09-07-2005 @ 00:04 :
Dit is niet het 'ouders van nu'-forum, grmbl~!

Maar serieus: het is toch vaak zo dat kinders van strenge ouders van alles doen wat zij verbieden? Mijn moeder zei dat als ik seks wilde hebben, gewoon om de pil moest vragen en dat we dan samen naar de dokter zouden gaan. Als ik wilde blowen mocht dat, spijbelen, piercings waren taboe voor veel van mijn vriendinnetjes toen (een navelpiercing was OMG I WANT THAT SO BAD MAAR HET MAGNIETVANMAMSENPAPS in de 2e klas)... Ik heb niet het gevoel dat ik er slechter van ben geworden, juist beter omdat er een veel beter contact is tussen m'n moeder en ik. Zij vertrouwde er altijd op dat ik het zelf allemaal het beste wist.
Oud 08-07-2005, 23:20
Anaïs
Anaïs is offline
Ah.. ik heb een relatie van 2 jaar, ik ben 19 en mijn vriend bijna 20, en we slapen ook nooit bij elkaar thuis...
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 23:25
De Zwartkijker
De Zwartkijker is offline
Citaat:
Sawna schreef op 09-07-2005 @ 00:13 :

Maar serieus: het is toch vaak zo dat kinders van strenge ouders van alles doen wat zij verbieden? Mijn moeder zei dat als ik seks wilde hebben, gewoon om de pil moest vragen en dat we dan samen naar de dokter zouden gaan. Als ik wilde blowen mocht dat, spijbelen, piercings waren taboe voor veel van mijn vriendinnetjes toen (een navelpiercing was OMG I WANT THAT SO BAD MAAR HET MAGNIETVANMAMSENPAPS in de 2e klas)... Ik heb niet het gevoel dat ik er slechter van ben geworden, juist beter omdat er een veel beter contact is tussen m'n moeder en ik. Zij vertrouwde er altijd op dat ik het zelf allemaal het beste wist.

Je moeder was zeker een hippie!
Oud 08-07-2005, 23:42
Bruut
Bruut is offline
het kan nog erger:

Een vriend en een vriendin van mij en mijn vriendin.. Die al zon 3 jaar iets met elkaar hebben mogen ook niet bij elkaar slapen.

Haar ouders gaan binnekort 2 weken op vakantie en die jongen mag niet bij haar slapen. hoe krom is dat?

Overigens gaan ze wel 2 weken met elkaar naar Turkije en dan mogen ze wel bij elkaar slapen
Oud 09-07-2005, 01:17
Tiño
Tiño is offline
Citaat:
Anaïs schreef op 09-07-2005 @ 00:20 :
Ah.. ik heb een relatie van 2 jaar, ik ben 19 en mijn vriend bijna 20, en we slapen ook nooit bij elkaar thuis...
Oud 09-07-2005, 01:27
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
BleuEyes schreef op 08-07-2005 @ 22:20 :
Het kan namelijk zijn dat ik nog 15 ben, en hij 16
Joh! zou je denken?!
Als ik ouder zou zijn zou ik er op zijn minst niet blij mee zijn dat mijn dochter van 15 sex heeft. Dan ook nog bij elkaar laten slapen, dan laat je het als ouder eigenlijk toe omdat het dan toch wel gebeurt en dat weet je zelf ook... mag ik toch hopen
Met citaat reageren
Oud 09-07-2005, 07:19
Optima
Optima is offline
Mijn ouders hadden het ook, en hebben het denk ik nog steeds ( alleen is het niet meer van belang omdat ik op kamers woon).

De reden dat je ouders het niet willen hebben is denk ik puur een stukje ouderlijk machtsvertoon. Het is hun huis, en dan ga jij daar heerlijk met je vrijer liggen, wat-dan-ook'en, terwijl het geen hotel is. Het lijkt misschien hypocriet, omdat ze weten dat jullie intiem met elkaar zijn, maar door niet toe te laten dat jullie bij elkaar blijven slapen, houden ze toch nog de touwtjes in handen.

Het is op zich wel jammer dat het niet kan, maar het betekend niet het einde van de wereld. Heb gewoon geduld, je bent pas 15, je hebt nog genoeg jaren om met jongens en mannen te slapen, zij het bij je ouders, zij het op een eigen kamer.

Laatst gewijzigd op 09-07-2005 om 08:44.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2005, 08:26
Verwijderd
Als al die mensen die precies begrijpen waarom het niet mag, dat nou eens uitleggen aan dat meisje, want haar ouders doen dat niet...

Mogelijke redenen zijn
- Je mag wel seks hebben maar ze willen het eigenlijk niet weten... als jullie bij elkaar slapen weten ze 's avonds bijna zeker dat jullie seks aan het hebben zijn, dat vinden ze confronterend. Vergelijk het met voor jou de wetenschap dat je ouders op dit moment seks aan het hebben zijn... dat wil je ook niet weten. Een rustig gesprek waarbij je niet gaat gillen enzo, kan helpen.
- Ze vinden dat het niet zo hoort. Veel ouders verbieden hun kind iets, omdat ze zonder reden vinden dat het niet zo hoort, of omdat het verbieden van dingen er in gesleten is, of omdat de kinderen van hun vrienden dat toch ook niet mogen. Doe je niks aan. Afwachten en over een paar maanden nog eens vragen (of als je 16 bent nog eens vragen) is het enige.
- Ze willen je het niet makkelijk maken om seks te hebben. Ze hebben het misschien geaccepteerd, maar ze vinden toch dat het eigenlijk niet kan en willen er daarom niet 'aan mee werken'. Een rustig gesprek kan hierbij ook helpen; wees vooral niet beschroomd om dat zélf het onderwerp 'seks' op tafel te brengen, want de meeste ouders beginnen daarover niet zo snel tegen hun kinderen.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2005, 11:11
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Bruut schreef op 09-07-2005 @ 00:42 :
Haar ouders gaan binnekort 2 weken op vakantie en die jongen mag niet bij haar slapen. hoe krom is dat?

Overigens gaan ze wel 2 weken met elkaar naar Turkije en dan mogen ze wel bij elkaar slapen
Omdat ouders niet willen dat het in hun huis gebeurt.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2005, 11:31
BleuEyes
BleuEyes is offline
Ja ach ja, meningen verschillen: de een vind dat je geen sex mag hebben op je 15e, de ander van wel... kOrtom, doe lekker wat je zelf wil..

Mijn ouders hebben nog gezegt dat als het nog eens laat wordt, en er is ECHT, maar dan ook ECHT geen andere uitweg dan blijven pitten: mag hij bij MIJ blijven slapen... Das echt al een hele verandering...

Terwijl de moeder van mijn vriend zegt: wanneer komt ze nou eens slapen? Ga jij vanavond bij haar slapen? Zijn moeder kan ook goed praten met mijn vriend. En die relatie heb ik niet met mijn ouders..

Mijn vriend en ik hebben echt al zoveel gezeik gehad met deze dingen. Bv, kwamen zen ouders binnen om 'ff' te komen kijken wat we deden, terwijl wij bezig waren. Vervolgens gewoon een ruzie tussen hun en ik lag daar maar...
Oud 09-07-2005, 11:45
mara18
mara18 is offline
Citaat:
Anaïs schreef op 09-07-2005 @ 00:20 :

Bij mij net hetzelfde.

En nu begin ik mij af te vragen: waar ligt bij iedereen hier de grens dan?
14-15-16 jaar: veel te jong
18-19-20 jaar: komaan, mag je nou nog altijd niet bij mekaar slapen

Is het dan echt die magische leeftijd van 17 jaar die zo bepalend is? Volgens mij zit er toch wel meer achter hoor
Met citaat reageren
Oud 09-07-2005, 13:12
Verwijderd
Citaat:
BleuEyes schreef op 09-07-2005 @ 12:31 :
Terwijl de moeder van mijn vriend zegt: wanneer komt ze nou eens slapen? Ga jij vanavond bij haar slapen? Zijn moeder kan ook goed praten met mijn vriend. En die relatie heb ik niet met mijn ouders..

Mijn vriend en ik hebben echt al zoveel gezeik gehad met deze dingen. Bv, kwamen zen ouders binnen om 'ff' te komen kijken wat we deden, terwijl wij bezig waren. Vervolgens gewoon een ruzie tussen hun en ik lag daar maar...
Zijn moeder vraagt wanneer je nou eens blijft slapen maar en ontstaat wel een ruzie als ze jullie bezig ziet?

@Anaïs: een eigen keuze is iets anders dan wanneer je ouders je deze opleggen. Of verbieden jouw of zijn ouders jullie bij elkaar te slapen? :\
Met citaat reageren
Oud 09-07-2005, 19:05
Jannekie
Jannekie is offline
Ik zit bijna met hetzelfde probleem... Heb ook al (ondertussen meer dan) 1,5 jaar een vriend (ben trouwens 17 ) en mag nog steeds niet bij em blijven slapen van mijn ouders (die van hem hebben er wss geen problemen mee...).
Oud 09-07-2005, 20:22
BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:
Sophie schreef op 09-07-2005 @ 14:12 :
Zijn moeder vraagt wanneer je nou eens blijft slapen maar en ontstaat wel een ruzie als ze jullie bezig ziet?
Het is mijn moeder die er een probleem van maakt, allbei onze ouders weten het. Zijn moeder vraagt of ik wil blijven slapen etc....
Oud 09-07-2005, 21:45
3rd Rock
3rd Rock is offline
nja, ik denk dat je gewoon moet vragen waarom ze het een probleem vind. en dan met "daarom niet" geen genoegen nemen natuurlijk!
maar ik snap ze wel....15 is vrij jong. aan de andere kant: er is al gesext dus dat argument is al min of meer afgezwakt.
en hij op de logeerkamer mag natuurlijk niet?
Oud 09-07-2005, 21:50
missyleeuwarden
missyleeuwarden is offline
Nou ik vindt het niet echt ergens op slaan maarja ouders he
Je moet idd vragen wAT de reden is want dan pas zou je het kunnen accepteren(als het redelijk is dan).
Klinkt stom amar misschien moet je idd maar even wachten en niet moeilijk doen dat ze ziendat je er wel mee om kan gaan en dat ze dan op een geven moment zelf zeggen nou nu amg het ofzo. Natuurlijk heb je daar niet veel aan maar ik denk wel dat het verstandiger is dan een grote mond te geven enzo...dat doe ik namelijk altijd maar het werkt nooit
Vraag iig om een goed(e) argumenten !!
Suc6 ermee

Kus jess
Oud 09-07-2005, 21:52
missyleeuwarden
missyleeuwarden is offline
Citaat:
missyleeuwarden schreef op 09-07-2005 @ 22:50 :
Nou ik vindt het niet echt ergens op slaan maarja ouders he
Je moet idd vragen wAT de reden is want dan pas zou je het kunnen accepteren(als het redelijk is dan).
Klinkt stom amar misschien moet je idd maar even wachten en niet moeilijk doen dat ze ziendat je er wel mee om kan gaan en dat ze dan op een geven moment zelf zeggen nou nu amg het ofzo. Natuurlijk heb je daar niet veel aan maar ik denk wel dat het verstandiger is dan een grote mond te geven enzo...dat doe ik namelijk altijd maar het werkt nooit
Vraag iig om een goed(e) argumenten !!
Suc6 ermee(ow en dit is geen goed advies maar ik mocht het ook niet,maar ik heb veeeeeeeeeeel vriendinnen if you know what I mean. Maargoed als je het erg graag wil, en het is geen crime toch

Kus jess
Oud 09-07-2005, 22:03
Verwijderd
Citaat:
BleuEyes schreef op 08-07-2005 @ 22:20 :
en zij zeggen dan dat het makkelijker is om uit te leggen aan iemand van 18 waarom het niet mag.., dan aan iemand van 16...
Kijk, dat is gewoon belachelijk.

Mja, ik snap ouders zoals de jouwe niet. Zulk gedrag is gewoon kinderachtig en moedwillig dom. Je wéét dat je kinderen toch wel seks zullen hebben, dus waarom dan zo moeilijk doen?

Tja, mijn ouders zouden het niet doen.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2005, 22:35
Kimisa
Kimisa is offline
Het gaat erom dat ouders voor hun gevoel dat moeten verbieden. Ze bij elkaar laten slapen is voor hen hetzelfde als toestemming geven voor seks. En ik denk dat ze dat juist niet willen doen. Tenminste dat denk ik, anders snap ik het ook niet. Maar goed, mijn dochter van 15 zou het waarschijnlijk ook niet mogen.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2005, 23:55
vampire_esje
vampire_esje is offline
Ik: "Mag (censuur) bij mij slapen in bed?"
Moeders: "Nee, want dan kan er iets gebeuren, Esje.. dat weet je zelf ook wel!!"

Toendertijd was ik 21... Mijn vriendje bleef iedere zaterdag slapen, beneden op de bank en ik moest alleen in mijn 2 persoonsbed slapen.. (Ja, 2 persoonsbed, dat mijn moeder had geregeld omdat ze het toendertijd zielig vond dat mijn ex vriend op de grond, op een luchtbedje moest slapen.)
Alsof er op zaterdagavond/nacht op de bank niets kan gebeuren?! Ik ben blij dat de muren en de bank zelf geen mondjes hebben...

Vampire_esje
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 10:20
BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:
3rd Rock schreef op 09-07-2005 @ 22:45 :
maar ik snap ze wel....15 is vrij jong. aan de andere kant: er is al gesext dus dat argument is al min of meer afgezwakt.
en hij op de logeerkamer mag natuurlijk niet?
Logeerkamer is oke, alleen bij uitzonderingen... 15 is idd erg jong, maar als je kijkt hoelang we al hebben enzow.. zie ik het probleem gewoon niet...
Oud 10-07-2005, 10:25
Verwijderd
Citaat:
BleuEyes schreef op 10-07-2005 @ 11:20 :
Logeerkamer is oke, alleen bij uitzonderingen... 15 is idd erg jong, maar als je kijkt hoelang we al hebben enzow.. zie ik het probleem gewoon niet...
Je bent 15.. Stel je krijgt op je 11e een vriendje en dat duurt zo'n anderhalf jaar. Ga je dan ook op je 12e seks hebben?
Het heeft dus niets met de lengte van je relatie te maken (naja, enigszins (ofzo ) wel natuurlijk, maar je snapt t wel), maar meer met de mate van serieusheid (en hoe serieus is een relatie op je 15e? Uitzonderingen daar gelaten) etc etc.. Je bent 15 en nog erg jong. Ik snap best dat je moeder niet 'de kat op het spek wilt binden' zoals mijn moeder dat zo mooi zei door jullie bij elkaar te laten slapen.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 10:27
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 09-07-2005 @ 23:03 :
Kijk, dat is gewoon belachelijk.

Mja, ik snap ouders zoals de jouwe niet. Zulk gedrag is gewoon kinderachtig en moedwillig dom. Je wéét dat je kinderen toch wel seks zullen hebben, dus waarom dan zo moeilijk doen?

Tja, mijn ouders zouden het niet doen.
Nou ik hoop dat als ik later oud en grijs ben, dat mijn dochter dan heel seksueel actief is op de leeftijd van 15 jaar..
Ik vind dat men steeds vroeger begint met seks en alcohol..
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 10:33
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 10-07-2005 @ 11:27 :
Nou ik hoop dat als ik later oud en grijs ben, dat mijn dochter dan heel seksueel actief is op de leeftijd van 15 jaar..
Ik vind dat men steeds vroeger begint met seks en alcohol..
Natuurlijk hoop ik ook dat mijn eventuele kinderen iets langer wachten. Maar als ik wéét dat ze er al mee bezig zijn, en ik weet ook dat ze dat veilig doen, wat is dan nog het nut van ze niet bij elkaar laten slapen? Dat is gewoon kinderachtig doen.

Overigens begon ik ook op mijn vijftiende met seks (nou ja, okee, niet alles, meteen) en alcohol, dus zo heel vroeg vind ik dat niet. Mijn vader trouwens ook, en dat is alweer een jaar of vijfendertig geleden.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 10:36
Verwijderd
Citaat:
BleuEyes schreef op 09-07-2005 @ 21:22 :
Het is mijn moeder die er een probleem van maakt, allbei onze ouders weten het. Zijn moeder vraagt of ik wil blijven slapen etc....
Zij is wel de moeder van een jongen. Dat schijnt nogal te verschillen heb ik gemerkt. De moeder van mijn ex was daar ook veel makkelijker in. Misschien ook wel omdat hij ook al een oudere broer had en ook omdat hij een jongen was. Bedoel: zij leefde in een huis met alleen maar mannen en ze deden eigenlijk toch wel wat ze wilden.

Bij mij was dat heel anders. Ik was een jaar jonger, een meisje, de oudste thuis en ik heb niet zo'n makkelijke moeder ...
Gewoon geduld hebben en proberen hun argumenten te weerleggen.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 10:40
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 10-07-2005 @ 11:36 :
Zij is wel de moeder van een jongen. Dat schijnt nogal te verschillen heb ik gemerkt. De moeder van mijn ex was daar ook veel makkelijker in. Misschien ook wel omdat hij ook al een oudere broer had en ook omdat hij een jongen was. Bedoel: zij leefde in een huis met alleen maar mannen en ze deden eigenlijk toch wel wat ze wilden.

Bij mij was dat heel anders. Ik was een jaar jonger, een meisje, de oudste thuis en ik heb niet zo'n makkelijke moeder ...
Gewoon geduld hebben en proberen hun argumenten te weerleggen.
Bij mijn ex en mij waren het waarschijnlijk mijn ouders geweest die het gemakkelijkst waren. Tja, zij kunnen wél logisch nadenken...
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 11:02
MTpower
MTpower is offline
Ouders zijn sowieso "voorzichtiger" met een dochter dan met een zoon
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 12:02
lieve
lieve is offline
Tja,

ik denk dat het gewoon de beschermende reflex is van je ouders om dit te verbieden. Idd, het kan te maken hebben met het feit dat je nog maar 15 jaar bent! En dan kan het voor jouw ouders mss niet veel uitmaken hoelang jullie al samen zijn.

Nu bij mij was het gelukkig anders.
Ik was 18( moest de week erna 19 worden) en hij was 19(moest 3 dagen na mij 20 worden!), toen we een relatie begonnen.
En mijn ma had ook de regel. Voor 3 maanden relatie niet binnen!!!! Nu je kan ook zeggen bij dit wat voor een regel is dit nu. Gelukkig heb ik die regel niet te lang moeten handhaven want na 2 weken was hij al bij me binnen. En op 2 maand bleef ik bij hem slapen en de week daarna hij bij mij en sindsdien slapen we meestal op vrijdag bij mij en op zaterdag bij hem thuis!
Maar idd wij hadden onze leeftijd.

En ik kan er best inkomen hoor dat je ouders je op je 15 verbieden een vriend te laten blijven slapen! Ik zou het later ook niet aanvaarden bij mijn kinderen! 15 is toch nog wat jong niet????
En als je al gevreëen hebt , is het dus niet dat je de kans nog niet hebt gehad buiten de slaapuren om te vrijen!
en neen, ik ben totaal geen ouderwets en conservatief geval... maar dit zijn gewoon principes en normane die ik handhaaf en misschien hebben je ouders die ook gewoon!

Groetjes Lieve,xxx
Oud 10-07-2005, 15:10
BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:
lieve schreef op 10-07-2005 @ 13:02 :
Tja,

En ik kan er best inkomen hoor dat je ouders je op je 15 verbieden een vriend te laten blijven slapen! Ik zou het later ook niet aanvaarden bij mijn kinderen! 15 is toch nog wat jong niet????
En als je al gevreëen hebt , is het dus niet dat je de kans nog niet hebt gehad buiten de slaapuren om te vrijen!
en neen, ik ben totaal geen ouderwets en conservatief geval... maar dit zijn gewoon principes en normane die ik handhaaf en misschien hebben je ouders die ook gewoon!

Groetjes Lieve,xxx
Tuurlijk,, ik kan er ook best inkomen dat mijn ouders dit zeggen.. Maar als ik vraag waarom het niet mag: is het een bot antwoord, en meestal wordt ik gek, begin te schreeuwen en krijgen we ruzie wat natuurlijk niet zo goed afloopt..

En idd, het gaat hun er niet om (zeggen ze) dat het gaat om het gesex, omdat dat toch al gebeurd, zeggen ze. Waarschijnlijk denken ze gewoon dat ik er slechter van wordt ofzo...
Oud 10-07-2005, 16:58
Verwijderd
Ja okee, als jij nog op het niveau van schreeuwen-om-ruzies-te-winnen zit, dan zou ik je ook niet bij je vriendje laten slapen.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 22:16
Anaïs
Anaïs is offline
Mja eerlijk gezegd zou ik mijn 15jarige dochter ook niet bij haar vriendje laten slapen... 15 is gewoon nog erg jong vind ik. 17 à 18 jaar vind ik dan al een heel andere situatie. Als de relatie serieus is, en die vriend lijkt me een goeie jongen, dan zou hij wel mogen blijven. Mits de kamer goed geïsoleerd is, want ik zou niet rechtstreeks geconfronteerd willen worden met het seksleven van mijn kinderen...
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 22:17
Kreator
Kreator is offline
Dat is geen relatie. Dat heet puberliefde.
Oud 10-07-2005, 22:49
juno
juno is offline
Jouw ouders associeren jou met poppen en stoepkrijt, niet met het hoofd van een of andere knul tussen je benen. Ze weten wel dat je het doet, maar drukken het weg, worden er liever niet aan herinnerd.

Als jullie bij elkaar slapen weten ze zeker dat jullie het doen, en dat is gewoon teveel gevraagd van het ouderlijk hart. Het is stom, het is struisvogelgedrag van hun kant, ze kunnen het namelijk toch niet tegenhouden, dat weten ze best. Maar mooi dat ze er in ieder geval niet aan mee zullen werken!
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 23:01
Verwijderd
Ze zijn gewoon hypocriet. Ze vinden dat het niet hoort, daarom verbieden ze het.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 23:07
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
Bruut schreef op 09-07-2005 @ 00:42 :
het kan nog erger:

Een vriend en een vriendin van mij en mijn vriendin.. Die al zon 3 jaar iets met elkaar hebben mogen ook niet bij elkaar slapen.

Dat is dus precies hetzelfde als bij mij en mijn vriend. We hebben al meer dan 2 jaar en mogen van zijn ouders niet bij elkaar slapen. Maar als we op vakantie gaan, opeens wel .
Oud 11-07-2005, 11:23
Poeperd
Poeperd is offline
Wat maakt het nou uit dat ze 15 is en hij 16?! Kom op, toen ik 15 was, was mn vriend al 18 en mocht ik ook gewoon bij em slapen.

Ik vind dat je ouders duidelijk overdrijven, want wtf maakt het uit als je toch al hebt geneukt. En wat maakt het uit als je wél de hele nacht door neukt. Als jullie dat willen doen gebeurt het toch wel, dat blijkt. Maarja, wat kan je eraan doen..

Tegen je ouders zeggen dat het ongelofelijke domme trutten zijn en gewoon gaan?
Oud 11-07-2005, 11:29
juno
juno is offline
"Pap, mam, we doen het toch wel. We heben het al gedaan en ik wil het zelf. Dan mogen jullie kiezen: of we doen het veilig, warm en lekker schoongewassen in mijn bed, of we gaan stiekem lopen klooien in het openbaar, in zwembadhokjes, buiten in een steegje, of in de toiletten van de disco. Wat hebben jullie liever?".
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 12:37
Poeperd
Poeperd is offline
Citaat:
juno schreef op 11-07-2005 @ 12:29 :
"Pap, mam, we doen het toch wel. We heben het al gedaan en ik wil het zelf. Dan mogen jullie kiezen: of we doen het veilig, warm en lekker schoongewassen in mijn bed, of we gaan stiekem lopen klooien in het openbaar, in zwembadhokjes, buiten in een steegje, of in de toiletten van de disco. Wat hebben jullie liever?".
Precies, en werkt het niet - dreigen. 'Als het alsnog niet mag, worden jullie over 9 maanden en 1 week precies opa en oma! '
Reageren

Regels voor berichten