Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Het is nu toch al te laat haar frisse en fruitige pure dochter te redden ![]() Sorry hoor, maar als iemand seks wil hebben, zal diegene dat heus wel doen. Zoiets stop je niet door het bij elkaar slapen te verbieden.
||
Citaat:
![]() Maar serieus: het is toch vaak zo dat kinders van strenge ouders van alles doen wat zij verbieden? Mijn moeder zei dat als ik seks wilde hebben, gewoon om de pil moest vragen en dat we dan samen naar de dokter zouden gaan. Als ik wilde blowen mocht dat, spijbelen, piercings waren taboe voor veel van mijn vriendinnetjes toen (een navelpiercing was OMG I WANT THAT SO BAD MAAR HET MAGNIETVANMAMSENPAPS in de 2e klas)... Ik heb niet het gevoel dat ik er slechter van ben geworden, juist beter omdat er een veel beter contact is tussen m'n moeder en ik. Zij vertrouwde er altijd op dat ik het zelf allemaal het beste wist.
||
Citaat:
Je moeder was zeker een hippie!
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Als ik ouder zou zijn zou ik er op zijn minst niet blij mee zijn dat mijn dochter van 15 sex heeft. Dan ook nog bij elkaar laten slapen, dan laat je het als ouder eigenlijk toe omdat het dan toch wel gebeurt en dat weet je zelf ook... mag ik toch hopen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bij mij net hetzelfde. En nu begin ik mij af te vragen: waar ligt bij iedereen hier de grens dan? 14-15-16 jaar: ![]() 18-19-20 jaar: ![]() Is het dan echt die magische leeftijd van 17 jaar die zo bepalend is? Volgens mij zit er toch wel meer achter hoor ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @Anaïs: een eigen keuze is iets anders dan wanneer je ouders je deze opleggen. Of verbieden jouw of zijn ouders jullie bij elkaar te slapen? :\ |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mja, ik snap ouders zoals de jouwe niet. Zulk gedrag is gewoon kinderachtig en moedwillig dom. Je wéét dat je kinderen toch wel seks zullen hebben, dus waarom dan zo moeilijk doen? Tja, mijn ouders zouden het niet doen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het heeft dus niets met de lengte van je relatie te maken (naja, enigszins (ofzo ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind dat men steeds vroeger begint met seks en alcohol.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens begon ik ook op mijn vijftiende met seks (nou ja, okee, niet alles, meteen) en alcohol, dus zo heel vroeg vind ik dat niet. Mijn vader trouwens ook, en dat is alweer een jaar of vijfendertig geleden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij mij was dat heel anders. Ik was een jaar jonger, een meisje, de oudste thuis en ik heb niet zo'n makkelijke moeder ![]() Gewoon geduld hebben en proberen hun argumenten te weerleggen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En idd, het gaat hun er niet om (zeggen ze) dat het gaat om het gesex, omdat dat toch al gebeurd, zeggen ze. Waarschijnlijk denken ze gewoon dat ik er slechter van wordt ofzo...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|