![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @Lente: Of ze er aan beiden kanten uitmoeten ligt er net aan hoe ze zitten, het hoeft niet zo te zijn, volgens mij. Of je tanden scheef gaan staan is ook nog al afhankelijk van hoe je kies er in zit en of er voldoende plek is ed, valt dus zo ook niets over te zeggen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maarre... bij mij zijn er 3 in één keer uitgehaald... ook in het ziekenhuis door een kaakchirurg... enne... geen pijnstillers ![]() Wel raar hoor! ![]()
||
Citaat:
Ik heb het bij de kaakchirurg laten doen omdat er 1 gesneden moest worden en dat doet onze tandarts niet. Hij vond het nodig om een flinke naald in m'n verhemelte te steken en dat deed echt ontieglijk veel pijn! Ik ben niet bang voor de tandarts en niet bang voor prikken maar deze....
||
Citaat:
Vreselijk dat er zoveel mensen zijn die elke dag pijn hebben maar ik weet helaas hoe dat voelt/is. Ik zeg ook niet dat ik er dood aan ga qua pijn maar als je hem daar hebt gehad dan weet je wel wat ik zeg. verder kan ik donders goed tegen pijn en heb ik een zéér hoge pijngrens! En ja ik voel me aangevallen
||
Verwijderd
|
Citaat:
(En ik vind het juist absoluut niet respectloos. Ik heb super veel respect voor mensen die elke dag weer pijn hebben - bijvoorbeeld mijn schoonmoeder - ik zou het zelf écht niet verdragen (mijn schoonmoeder klaagt nóóit over haar pijn, dat zou ik nooit kunnen).) Laatst gewijzigd op 15-07-2005 om 18:59. |
![]() |
||
Citaat:
Het is duidelijk per keer (en per tandarts/kaakchirug) anders. Vorige keer ben ik een week ziek thuis geweest en nu, een paar uur na de ingreep, loop ik alweer dingen in huis te doen..
||
Citaat:
Waarom het zo goed werkte is omdat het waarschijnlijk 1000mg. was. Ik heb Naproxen gekregen en dat werkt ook wel redelijk, verder maakt het niet zoveel uit (als het maar geen aspirine is vanwege het bloedverdunnende effect).
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik vind zelf zulke prikjes namelijk niet zo erg, ja het doet pijn, maar dat voel je maar 2 sec., dus ik kan me moeilijk voorstellen dat iemand een behandeling afslaat omdat hij/zij zo bang is voor het prikje. ![]()
||
Citaat:
Ik had het dan ook alleen over de prik in mijn verhemelte, die prik is bijna niemand bekend en ik kan je zeggen, dat wil je zo houden. Heb gister nog een verstandskies laten prikken, wat een opluchting dat het ook zonder die helse prik kan!.
||
Citaat:
||
Citaat:
Het is alleen fijner om eerst de twee links, en dan de twee rechts te doen, anders kan je alleen vla eten ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
En ik denk dat poeder idd sneller werkt dan pilletjes omdat t sneller wordt opgenomen in je bloed.. Das dus een aanrader!
||
Citaat:
Ik heb 2x2 laten trekken, ik kreeg bij allebei een stuk of 10 prikken, onder mijn tong, in mijn wang een heleboel en een hele gemene in mijn gehemelte, die was echt kut.. Maar daarna voel je niks meer denk daar maar aan! Zonder verdoving heb je veel meer pijn!
||
Citaat:
Er zijn maar weinig tandartsen (/kaakchirurgen) die die prik geven..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
verstandskiezen trekken spark88 | 24 | 10-12-2011 21:13 | |
Lichaam & Gezondheid |
Verstandskiezen onder tandvlees anjali | 45 | 16-04-2009 20:15 | |
Lichaam & Gezondheid |
Verstandskiezen Verwijderd | 21 | 05-12-2008 20:03 | |
Lichaam & Gezondheid |