Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2005, 14:53
E Che Guevara
E Che Guevara is offline
Heftige pillen als ik de mensen zie die ze slikken.
Er zit 232 mg MDMA kwam uit uit iemands test.
Het is trouwens een hele dikke pil.

Ik raad 'm niet aan want je gaat helemaal flippen.
Ik heb zat mensen gezien en die nemen 'm nooit meer.
De volgende dag sta je nog helemaal strak.
En de dag erna ben je echt zo fucking ziek dat je niets kan.

Ik wil maar even waarschuwen want die dingen zijn echt niet normaal meer!
Dus als je in Almelo of Enschede bent niet nemen!
Die dingen zijn echt gevaarlijk!

PS: Ik heb 't niet gehad maar ik wil graag ff dit melden.

Lazlow
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-06-2005, 14:54
Verwijderd
jeej zeg dank je
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 14:55
]{ing
]{ing is offline
iemands test zegt niets, het uiterlijk (grootte, kleur, logo) zegt ook niets.. deze 'waarschuwing' is dus een beetje nutteloos
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 14:56
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Katje schreef op 12-06-2005 @ 15:54 :
jeej zeg dank je
hehe
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 14:57
E Che Guevara
E Che Guevara is offline
Tjah ik het lab staat bekend om zijn goeie pillen.
Ze zijn de "bedenker" van de appels.
Maar hier ga ik niet verder over in.

Lazlow
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 15:10
qghp
qghp is offline
Jeumig
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 16:21
Verwijderd
laat em dan even gratis testen bij het lab, dan weet je het zeker.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 16:33
Verwijderd
hey die had ik gister hehe..maar volgens de persoon van wie ik ze had was het 120 mg. En dat klopte bij mijne wel aardig, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 18:18
Sifl
Sifl is offline
damn.je bent pas 15 en nu al de dope master uithangen
Oud 12-06-2005, 18:30
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
lijkt me wel een btje erg veel heh over de 200
Oud 12-06-2005, 19:23
E Che Guevara
E Che Guevara is offline
Nee boven de 200 miligram.
Wij hebben de orginele

Er zijn natuurlijk ook andere blauwe michubities uit andere delen van het land.

Maar uit de test kwam 232 MDMA en voor de rest zit er niets in.
Alleen spul dat ervoor zorgt dat je pil in z'n vorm blijft zitten.

Njah als je zwaar junk bent en je wilt 2 dagen wakker blijven dan raad ik je de pil wel aan

PS: Koop maar eens een Almelose of een uit Enschede en test die eens.
Je leuke metertje gaat echt wel zwart uitslaan

Lazlow
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 19:33
Verwijderd
een eigen test laat nooit zien hoeveel ervan in zit, alleen welke stof. Dus hoe kom je aan het aantal mg?
Dat kan alleen het testlab doen. Verder geloof ik niet zo in die superpillen. Je zal vast wel hardgaan, maar ik ga de volgende dag toch echt gewoon slapen, zeker als het puur MDMA is.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 19:39
E Che Guevara
E Che Guevara is offline
Nee was geen eigen test.
Iemand die ik ken liet ze testen in Enschede.
Ik heb er niet zo'n verstand van dus discusseer maar met iemand anders.

Lazlow
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 19:44
Verwijderd
Citaat:
E Che Guevara schreef op 12-06-2005 @ 20:39 :
Nee was geen eigen test.
Iemand die ik ken liet ze testen in Enschede.
Ik heb er niet zo'n verstand van dus discusseer maar met iemand anders.

Lazlow
wil ik best doen, maar dat maakt dit topic overbodig
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 20:42
cha0s
cha0s is offline
och, hemeltje toch.

zzz
Oud 12-06-2005, 21:07
Mafheid
Mafheid is offline
Ik geloof dat je wel kan aannemen dat t in een lab getest is Bram. Als ie ook zo dik is etc. kan t best wel kloppen.
Zelf wel eens een halfje gehad van een pil, wat zou werken als een hele pil. Dat deed ie ook, en goed!

Verder heb ik zelf ook wel eens meegemaakt dat ik tien uur strak stond van een pil, twee uurtjes ging slapen in de ochtend, en toen ik weer gelijk klaarwakker opstond nog half strak stond en compleet geen moeite had om wakker te blijven tot in de avond. En dat was eentje van 180 mg volgens de dealer waarvan ik m kreeg.. (geloof alleen dat ie wel sterker was, want ben zelden zo hard gegaan).

Bij pillen is behalve de dosis ook van belang hoe de pil wordt opgenomen in de maag. Sommige pillen lossen bijvoorbeeld gelijk op (zelf gezien met water), en kicken dan waarschijnlijk ook snel en hard in. Andere pillen doen er echter heel lang over op te lossen (heb ik gezien in t zelfde flesje water), en zo kunnen ze dus een veel langere werkingsduur krijgen, omdat het langzamer wordt opgenomen, maar zullen ze dus ook minder hard inkicken. Verder zal de tijd dat je lichaam er over doet het te verwerken ook langer worden de groter de dosis wordt.

Citaat:
]{ing schreef op 12-06-2005 @ 15:55 :
iemands test zegt niets, het uiterlijk (grootte, kleur, logo) zegt ook niets.. deze 'waarschuwing' is dus een beetje nutteloos
Je hebt gelijk ja, maar ik denk dat dit wel prettig is om te weten als je pillen hebt die er zo uit zien als deze. Of ze werkelijk zo sterk zijn kom je later dan wel achter. (houd er wel rekening mee dat sommige pillen er langer over kunnen doen om in te kicken als andere, dus niet gelijk 1,5 uur na een halfje genomen te hebben je conclusies trekken!)
Oud 12-06-2005, 21:30
E Che Guevara
E Che Guevara is offline
Als je van plan bent om deze pillen toch te halen moet je ze in Almelo/Enschede halen want ik hoorde dat in de andere grote steden er nog weleens speed doorheen wordt gemengt.

Lazlow
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 05:53
mind
mind is offline
Citaat:
E Che Guevara schreef op 12-06-2005 @ 22:30 :
Als je van plan bent om deze pillen toch te halen moet je ze in Almelo/Enschede halen want ik hoorde dat in de andere grote steden er nog weleens speed doorheen wordt gemengt.

Lazlow
niet alles geloven wat je hoort joh
Oud 13-06-2005, 09:09
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Citaat:

Lazlow
Speed pillen stinken .
Geef mij maar die lekkere MDMA high.

Maar jesus, 230 mg is bestwel fuking hard, bijna de dubbele dosis van een gewone goede pil. De bedenker van dit stofje gaat in zijn testen ook niet voorbij de 120 mg, en daar heeft hij al een erg heftige ervaring.

Ik vind het jammer dat je ook vaak poep pillen krijgt, met of te veel speed, en bijna geen MDMA effect, zodat je er drie moet nemen voor een beetje het goede gevoel.
Oud 13-06-2005, 13:13
Verwijderd
Pff ik heb ook wel eens een derde gram mdma poeder genomen (laten testen - uitzonderlijk puur spul) en ik had idd moeite met slapen (zoals meestal) maar de volgende dag sta je heus niet meer strak normaal gezien hoor..
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 15:24
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Als het een pil is die langzamer opgenomen wordt kan het best zijn dat de werking over veel langere tijd verspreidt is. En, uiteraard, moet je er rekening mee houden dat sommige mensen bepaalde stoffen veel langzamer afbreken.
Oud 14-06-2005, 16:34
Verwijderd
Als die naam trouwens is afgeleid van het automerk is het wel heel erg fout gespeld.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 16:51
Type
Type is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 14-06-2005 @ 17:34 :
Als die naam trouwens is afgeleid van het automerk is het wel heel erg fout gespeld.
is daarvan afgeleid (het Mitsubishi-logo staat in de pilletjes) en ik heb de topictitel al aangepast
Oud 14-06-2005, 17:03
E Che Guevara
E Che Guevara is offline
Mooi bedankt
Ik kan de naam niet zo goed spellen.

Lazlow
Met citaat reageren
Oud 21-06-2005, 14:03
Rampspoed
Rampspoed is offline
Je heb dezelfde soort shit ook een tijdje in r'dam gehad en dat was meer speed dan mdma hoor
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-06-2005, 14:13
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Heb je ze laten testen of schat je dat in ad hand van ervaring?

Schiet me een week na de fp ineens te binnen dat een maand of tien geleden een vriend van me zwaar overenthousiast vertelde over de 'blauwe dubbele' waar je ultra hard van zou gaan en die (dus?) t einde waren. Omstreeks die tijd hoorde ik van meerdere kanten dergelijke geruchten, maar heb ze desondanks helaas nooit met eigen ogen kunnen aanschouwen.

Heeft t blauwe eig n extra functie hierin? Ik ga er eigenlijk vanuit dat t geen marketingtrucje is maar het resultaat van de manier van en gebruikte stoffen bij het 'wassen'.
Oud 21-06-2005, 18:21
Curunir
Curunir is offline
Mitsubishu maakt lelijke auto's. Dus die pillen zullen ook wel niet veel soeps zijn (of juist te veel zoals sommige mensen hierzeggen).
Oud 21-06-2005, 19:03
Verwijderd
er zijn hier nu ook grote blauwe pillen in de omloop onder de naam blauwe klinker, dus ik ga binnekort even checken
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 20:29
Mafheid
Mafheid is offline
Citaat:
Ir. de Narie schreef op 21-06-2005 @ 15:13 :

Heeft t blauwe eig n extra functie hierin? Ik ga er eigenlijk vanuit dat t geen marketingtrucje is maar het resultaat van de manier van en gebruikte stoffen bij het 'wassen'.
Neej, tis gewoon een kleurstofje.
Pure MDMA is wit.
Oud 23-06-2005, 09:39
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
E Che Guevara schreef op 12-06-2005 @ 15:57 :
Tjah ik het lab staat bekend om zijn goeie pillen.
Ze zijn de "bedenker" van de appels.
Maar hier ga ik niet verder over in.

Lazlow
jij post hier ook echt alléén maar om interessant te doen he..
Oud 23-06-2005, 10:58
Verwijderd
Citaat:
little nemo schreef op 23-06-2005 @ 10:39 :
jij post hier ook echt alléén maar om interessant te doen he..
Met citaat reageren
Oud 23-06-2005, 23:30
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Citaat:

Lazlow
Ik heb er niet echt verstand van ofzo maar pure mdma pillen komen toch niet/nauwelijks meer voor..? Verder lijkt het me dat er bij jou blauwe pilletjes ook wel speed doorheen zit als je 2 dagen bomhard gaat of zeg ik nu iets doms?
Oud 24-06-2005, 00:32
Mafheid
Mafheid is offline
Citaat:
$TR@NG3R schreef op 24-06-2005 @ 00:30 :
Ik heb er niet echt verstand van ofzo maar pure mdma pillen komen toch niet/nauwelijks meer voor..? Verder lijkt het me dat er bij jou blauwe pilletjes ook wel speed doorheen zit als je 2 dagen bomhard gaat of zeg ik nu iets doms?
Ugh, over t algemeen zit er in pillen voornamenlijk MDMA. En tegenwoordig komen er ook steeds meer pillen op de markt waar 2 tot 3 keer zoveel de 'normale' hoeveelheid MDMA in voor komt.

Verder zit er -volgens mij- meestal ook wat speed in pillen. Als dat niet t geval was zouden de meeste pillenslikkers waus zitten spacen op een bankje, in plaats van snoeihard uit hun naad te gaan op de dansvloer. Dat beetje speed is in dit opzicht dus geen slechte zaak.
Maar ik kan er volledig naast zitten hier, pure speculatie wat ik voornamenlijk baseer op eigen ervaring.
Oud 25-06-2005, 20:04
Radium
Radium is offline
Ik vraag me dan af of er bewust speed aan wordt toegevoegd, of dat er gewoon een heel scala aan extra amfetaminen in kunnen zitten die er door het productieproces bij zijn gekomen. Het zal trouwens sowieso ontzettend verschillen omdat geen drugslab of drugcooker hetzelfde is.

Ik zie het probleem met die übersterke pillen trouwens niet echt in - als je zo'n überpil hebt breek je 'm toch in tweeën o.i.d.?
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 00:26
Mafheid
Mafheid is offline
Citaat:
Radium schreef op 25-06-2005 @ 21:04 :
Ik zie het probleem met die übersterke pillen trouwens niet echt in - als je zo'n überpil hebt breek je 'm toch in tweeën o.i.d.?
Ja. Maar dan moet je wel weten dat je zo'n übersterke pil hebt.
Oud 27-06-2005, 00:32
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Pilletjes die je 'kan' breken breek ik meestal zowiezo als ik ze voor t eerst neem.
Dus niet die kleine ronde die slechts vergruizen tot een hoopje brokken, maar driehoekjes, ruitjes of achthoeken.
Oud 27-06-2005, 23:59
Hulk
Hulk is offline
vrienden van mij hadden gister ook deze soort. dosering zal wel in de buurt van die 232 komen, want ze hadden niet meer dan 1 per persoon en waren helemaal waus

ik ga hem deze week ook uittesten

edit: oja ze hebben er niet slecht van geslapen en de brakheid de ochtend erop zelfde als normaal

Laatst gewijzigd op 28-06-2005 om 00:04.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2005, 00:00
Hulk
Hulk is offline
Citaat:
Mafheid schreef op 24-06-2005 @ 01:32 :
Ugh, over t algemeen zit er in pillen voornamenlijk MDMA. En tegenwoordig komen er ook steeds meer pillen op de markt waar 2 tot 3 keer zoveel de 'normale' hoeveelheid MDMA in voor komt.

Verder zit er -volgens mij- meestal ook wat speed in pillen. Als dat niet t geval was zouden de meeste pillenslikkers waus zitten spacen op een bankje, in plaats van snoeihard uit hun naad te gaan op de dansvloer. Dat beetje speed is in dit opzicht dus geen slechte zaak.
Maar ik kan er volledig naast zitten hier, pure speculatie wat ik voornamenlijk baseer op eigen ervaring.
euhm... er komt behalve serotonine ook grote hoeveelheden dopamine en adrenaline vrij
Oud 28-06-2005, 17:03
Verwijderd
Dat er zoveel speed in xtc zou zitten is eigenlijk een fabeltje hoor. Dat is bijna niet zo in Nederland.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2005, 18:55
Mafheid
Mafheid is offline
Citaat:
Daster schreef op 28-06-2005 @ 01:00 :
euhm... er komt behalve serotonine ook grote hoeveelheden dopamine en adrenaline vrij
Heb je wel eens pure mdma kristallen/poeder genomen?
Oud 29-06-2005, 23:53
megas
megas is offline
Een vriend van me heeft ze volgens mij... Ik was eigenlijk aan het stoppen met pillen, maar zoals ik dit lees moet ik ze toch maar proberen! Ik heb wel vaker hele goede pillen gehad, dus ik zou t moeten herkennen...

Ik laat t weten als ik weet hoe ze zijn!

x
Oud 01-07-2005, 15:04
Hulk
Hulk is offline
Citaat:
Mafheid schreef op 28-06-2005 @ 19:55 :
Heb je wel eens pure mdma kristallen/poeder genomen?
nee, maar wel genoeg varianten om een definitie van het pure mdma effect te kunnen maken.
Oud 01-07-2005, 18:06
Mafheid
Mafheid is offline
Citaat:
Daster schreef op 01-07-2005 @ 16:04 :
nee, maar wel genoeg varianten om een definitie van het pure mdma effect te kunnen maken.
Dan mag ik aannemen dat je mijn redenatie begrijpt..

Zo niet, dat moet je toch ns pure MDMA proberen.

Laatst gewijzigd op 01-07-2005 om 18:17.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 15:34
FDL
FDL is offline
even heftige maar Korte High, vallen erg tegen. En ja t zijn de originele. Doe mij maar roze HD. Dat zijn tenminste klappers die je een tijdje voelt. En hou alsjeblieft op met onzin als 2dagen wakker enzo
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 16:44
Mafheid
Mafheid is offline
Citaat:
FDL schreef op 04-07-2005 @ 16:34 :
En ja t zijn de originele.
Alsof je dat zeker kan weten.

Voor de rest ligt t er maar net aan wat er in zit en hoe je er op reageerd.
Oud 04-07-2005, 23:20
Verwijderd
Citaat:
FDL schreef op 04-07-2005 @ 16:34 :
En ja t zijn de originele.
heeft die producer er dan pattent op?
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 00:25
funest
funest is offline
nou mijn broer heeft 1/3 gehad van precies die pil (hier in ehv)
en hij had er al wat ervaring mee, maar deze viel toch wel zwaar.
volgens hem is het voor onervaren gebruikers geen aanrader.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 17:48
Hulk
Hulk is offline
Ik heb er afegelopen zondag 2 ingenomen. Was op mn eerste keer na de beste keer.

Eerst een hele, na 20 minuten sloeg hij al in, terwijl het normaal bij mij 1-1,5 uur duurt. Na een uur weer een halve, nog een uur daarna weer een halve.
Wel een beetje gehallucineerd, maar wel een een fijne manier. Ik zag bij iemand een fototoestel op zn hoofd, verder nog zonnebrilletjes, een beugel, en bij iemand dacht ik dat ie een sigaret via zn neus rookte. was wel grappig . Zal dus ook wel een beetje MDA in hebben gezeten.

In totaal iets van 5 uur gesjaakt en hij werkte wel fijn uit. Direct in slaap gevallen en 1 keer wakker geworden tussendoor.

De kater viel wel mee opzich, wel erg veel kaakpijn ook nog 2 dagen erna.

Op pillreports.com zag ik een paar labtestresultaten en ik denk dat deze wel aardig overeenkomt met de pil:

160 mg MDMA
20 mg MDA
een beetje speed

edit: ik vind ze beter dan de roze HD'tjes. maar kan ook komen doordat er toen ook een HD met breuklijn tussen zat.

Laatst gewijzigd op 08-07-2005 om 17:52.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2005, 08:09
FDL
FDL is offline
Citaat:
Mafheid schreef op 04-07-2005 @ 17:44 :
Alsof je dat zeker kan weten.

Voor de rest ligt t er maar net aan wat er in zit en hoe je er op reageerd.
Als je weet waar ze vandaan komen en ook nog eens hebt laten testen, Ja dan kan je daar wel vrij zeker van zijn.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2005, 11:56
zeehond23
zeehond23 is offline
wat een ongelooflijke mietjes in enschede en almelo zeg, damn!

232mg mdma, dat is gewoon lekker!

Probeer eens een bommetje van lange vloei met mdma kristallen of puur mdma poeder
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten