Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Ik geloof dat je wel kan aannemen dat t in een lab getest is Bram.
![]() Zelf wel eens een halfje gehad van een pil, wat zou werken als een hele pil. Dat deed ie ook, en goed! Verder heb ik zelf ook wel eens meegemaakt dat ik tien uur strak stond van een pil, twee uurtjes ging slapen in de ochtend, en toen ik weer gelijk klaarwakker opstond nog half strak stond en compleet geen moeite had om wakker te blijven tot in de avond. En dat was eentje van 180 mg volgens de dealer waarvan ik m kreeg.. (geloof alleen dat ie wel sterker was, want ben zelden zo hard gegaan). Bij pillen is behalve de dosis ook van belang hoe de pil wordt opgenomen in de maag. Sommige pillen lossen bijvoorbeeld gelijk op (zelf gezien met water), en kicken dan waarschijnlijk ook snel en hard in. Andere pillen doen er echter heel lang over op te lossen (heb ik gezien in t zelfde flesje water), en zo kunnen ze dus een veel langere werkingsduur krijgen, omdat het langzamer wordt opgenomen, maar zullen ze dus ook minder hard inkicken. Verder zal de tijd dat je lichaam er over doet het te verwerken ook langer worden de groter de dosis wordt. Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Geef mij maar die lekkere MDMA high. Maar jesus, 230 mg is bestwel fuking hard, bijna de dubbele dosis van een gewone goede pil. De bedenker van dit stofje gaat in zijn testen ook niet voorbij de 120 mg, en daar heeft hij al een erg heftige ervaring. Ik vind het jammer dat je ook vaak poep pillen krijgt, met of te veel speed, en bijna geen MDMA effect, zodat je er drie moet nemen voor een beetje het goede gevoel.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Pure MDMA is wit.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Verder zit er -volgens mij- meestal ook wat speed in pillen. Als dat niet t geval was zouden de meeste pillenslikkers waus zitten spacen op een bankje, in plaats van snoeihard uit hun naad te gaan op de dansvloer. Dat beetje speed is in dit opzicht dus geen slechte zaak. Maar ik kan er volledig naast zitten hier, pure speculatie wat ik voornamenlijk baseer op eigen ervaring.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Zo niet, dat moet je toch ns pure MDMA proberen.
Laatst gewijzigd op 01-07-2005 om 18:17. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Voor de rest ligt t er maar net aan wat er in zit en hoe je er op reageerd.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
Eerste auto kopen Mali | 5 | 20-04-2012 15:22 | |
Drugs & Alcohol |
Het groot geweldige IZSADC topic deel 83! Hallo¿ Wammus | 500 | 10-01-2009 16:30 | |
Verkeer & Vervoer |
Show je auto fototopic :) part 3 MTpower | 500 | 14-11-2008 03:01 | |
Drugs & Alcohol |
Mdma tim_md | 22 | 11-12-2005 20:04 |