![]() |
|
I know, geripped van deze thread, maar toch: wat raad jij andere mensen aan om NIET of juist WEL te doen in 'n relatie of bij 't versieren?
Edit: 't gaat dus niet om mezelf die tips nodig heeft eh. ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 25-07-2005 om 11:55. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat het belangrijk is dat je weet wat voor 'rang' je bent en welke 'rangen' dan voor jou geschikt zijn. IRL zal een beest nooit/zelden een belle krijgen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
mijn raad: ga nooit met ruzie slapen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik doel nu echt op een Quasimodo en een Assepoester he. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is dus maar de vraag of je 'hoop voor iedereen' als iets positiefs moet zien. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vrijwel alles is wel te compenseren ja, maar het wordt wel moeilijk als op het punt waar je zelf op let, de ander nét heel slecht scoort. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zag het laatst nog, stond bij het stoplicht en er stak echt een heel leuk meisje over, en naast haar liep een jongen die eh.. nou ja, hij zag er een beetje uit alsof hij zojuist een Balkenende-look-a-like wedstrijd had gewonnen. En klef dat ze deden... Tja, wat voor de één lelijk is, is voor de ander blijkbaar mooi ![]() Of misschien zijn er mensen die niets om uiterlijk geven...
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Uiterlijk is volges mij alleen echt belangrijk voordat je echt contact hebt, als je dat contact eenmaal hebt gevonden wordt uiterlijk steeds minder belangrijk, daar heb k zelf ook ervaring mee ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Mijn raad aan anderen laat ik vooral afhangen van: -de betreffende persoon aan wie ik raad moet geven -soort persoon waar hij/zij op zit te azen -De specifieke omgeving waarin het versieren plaats zal vinden De fout die veel mensen denk ik maken is dat ze een succes die ze zelf ooit hebben behaald bij het versieren te snel gaan bestempelen als de manier waarop het beste versierd kan worden. Ik geef daarom wel eens advies aan vrienden waarvan ik weet dat ze bij mezelf nooit zouden werken, maar bij de betreffende persoon waarschijnlijk wel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nu klinken mijn adviezen ''ga ervoor, pluk de dag, neem je kans" ed heel erg hypocriet, maar realistisch zijn en positieve energie geven zijn twee andere dingen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Undercover Weerwolfspel #2 Fawkes | 462 | 16-12-2011 11:27 | |
Werk, Geld & Recht |
Sollicitatiegesprek: wat vind jij lastige vragen? Lilything | 143 | 24-09-2010 14:52 | |
Verhalen & Gedichten |
Dit-wil-ik-even-kwijt-topic! Nijn* | 501 | 24-09-2005 21:28 | |
Psychologie |
Last van jouw geweten? phensicske | 12 | 14-09-2004 16:25 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |