Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2005, 22:19
Upke
Upke is offline
"Bangkok/ Maastricht 31 Mei 2005 - Peter Valk, een Nederlandse man van 28 jaar uit Woerden werd in de nacht van 24 op 25 mei jl. van zijn hotelkamer ontvoerd door 15 Chinese geheim agenten. Hij moest in de auto met zijn hoofd tussen zijn knieën onder een deken zitten terwijl hij naar het '6-10 bureau' werd gebracht. Na tweeëneenhalve dag vast te hebben gezeten is hij op 28 mei op een vliegtuig naar Thailand gezet met een toegangsverbod voor China van vijf jaar. De enige reden voor zijn arrestatie: Peter beoefent Falun Gong, een meditatiewijze voor lichaam en geest.

Zijn familie en de Nederlandse Ambassade in China zijn niet door de Chinese autoriteiten op de hoogte gebracht van zijn arrestatie. In Thailand aangekomen kon Peter pas weer zelf contact opnemen met zijn familie in Nederland. Peter denkt dat hij gearresteerd en ontvoerd is omdat hij over de vervolging van Falun Gong heeft gepraat met de Chinese bevolking en omdat hij Falun Gong materiaal bij zich had. Tijdens zijn verhoor, werd soms gezegd dat hij vrijgelaten zou worden, maar ook werd er gedreigd dat hij voor een paar jaar in een Chinees werkkamp zou belanden. Eén agent vertelde hem dat als hij Chinees was geweest, het zeer ongebruikelijk zou zijn als hij niet minstens drie jaar in een werkkamp door zou moeten brengen, of gemarteld zou zijn.

Met Peter Valk komt het aantal gearresteerde Nederlandse Falun Gong beoefenaars op vier. Eerder dit jaar werd de Chinese-Nederlandse Mona Tang ook midden in de nacht uit haar bed gelicht door acht geheim agenten in het zuiden van China. Ze kwam dankzij bemiddeling van de Nederlandse Ambassade in Peking weer op vrije voeten. In 2002 zijn ook al twee Nederlanders op gewelddadige wijze gearresteerd op het plein van de hemelse vrede. Dat het ook nog erger af kan lopen weten we bijvoorbeeld van de Ierse Falun Gong beoefenaar Zhao Ming, die op aandringen van de Ierse autoriteiten na 22 maanden pas werd vrijgelaten, na hevig gemarteld te zijn, o.a. met elektrische schokken.

Waarom werd Peter Valk gearresteerd en wordt Falun Gong nu na 6 jaar nog steeds vervolgd in China? De CCP wil de gedachten van Chinezen volledig kunnen beheersen, wat al decennia lang het geval is in China. De principes van Falun Gong; 'Waarachtigheid, mededogen en verdraagzaamheid' passen niet binnen het ideaal van totale controle. De ervaring leert dat de Chinese regering niet schroomt om list en bedrog te gebruiken om haar macht en controle te waarborgen. Op televisie in China wordt men overspoeld met propaganda van de CCP om bijvoorbeeld Falun Gong zwart te maken. Andere voorbeelden van de behoefte aan totale controle zijn het neerslaan van de studentenopstand op 4 juni 1989 en zeer recentelijk de poging van China om onafhankelijke satelliet televisie boven China te dwarsbomen. Onlangs heeft een onafhankelijke Chinese krant, 'The Epoch Times', succesvol deze ware aard van de CCP onthult in een uitgebreide serie van 9 commentaren, wat al tot 2 miljoen opzeggingen van het lidmaatschap van de CCP heeft geleid en het aantal opzeggingen groeit nog dagelijks."
(Bron: www.faluninfo.nl)

Beoefenaars van Falun Gong worden tot op de dag van vandaag nog steeds onderdrukt door de Chinese overheid. Op de site www.faluninfo.nl kun je meer lezen over de vervolging. Ook kun je bij tabblad petities online je handtekening zetten zodat de kans groter is dat het Internationaal Gerechtshof de zaak in behandeling neemt tegen de verantwoordelijke voor de vervolging van Falun Gong. Alvast bedankt voor jullie steun.

Groetjes van Upke
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-08-2005, 22:30
Verwijderd
Goed dat ze in china ook terrorisme aanpakken
Met citaat reageren
Oud 02-08-2005, 22:34
juno
juno is offline
Stelletje staatsgezag ondermijnende pacifisten.

Tja, de mensenrechten situatie in China is nooit echt bevredigend geweest, er is daar geen democratische of egalitaire traditie. Ik ze het ook niet snel gebeuren, en omdat de westerse wereld graag 1 miljard tandenborstels wil verkopen aan 1 miljard chinezen, komen ze er nog mee weg ook..
Met citaat reageren
Oud 02-08-2005, 22:36
Verwijderd
Dit gebeurd in nederland ook
Met citaat reageren
Oud 02-08-2005, 22:52
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 02-08-2005 @ 23:36 :

Citaat:
Eén agent vertelde hem dat als hij Chinees was geweest, het zeer ongebruikelijk zou zijn als hij niet minstens drie jaar in een werkkamp door zou moeten brengen, of gemarteld zou zijn.
(...)Dat het ook nog erger af kan lopen weten we bijvoorbeeld van de Ierse Falun Gong beoefenaar Zhao Ming, die op aandringen van de Ierse autoriteiten na 22 maanden pas werd vrijgelaten, na hevig gemarteld te zijn, o.a. met elektrische schokken.
Oud 02-08-2005, 23:45
Verwijderd
Tsja, verwachten dat je in China vrijelijk godsdienst kunt belijden is net zoiets als verwachten dat je in het midden-oosten toestemming krijgt om een Roze Zaterdag te organiseren.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2005, 23:49
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
nare man schreef op 03-08-2005 @ 00:45 :
Tsja, verwachten dat je in China vrijelijk godsdienst kunt belijden is net zoiets als verwachten dat je in het midden-oosten toestemming krijgt om een Roze Zaterdag te organiseren.
mm Israel zit ook in t M-O, hoor: http://www.pbase.com/ilanphoto/gpp_2005

ik was wat aan t zoeken op andere landen, maar nog geen hits. Ik las btw ipv "annual gay parade" "anal gay parade". Hoe Freudiaans.
Oud 02-08-2005, 23:51
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 03-08-2005 @ 00:49 :
Gelovige joden zijn over het algemeen ook niet bepaald laaiend enthousiast over homo's, maar ze hangen ze tenminste niet op. Dat is al heel wat.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2005, 23:52
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
nare man schreef op 03-08-2005 @ 00:51 :
Gelovige joden zijn over het algemeen ook niet bepaald laaiend enthousiast over homo's, maar ze hangen ze tenminste niet op. Dat is al heel wat.
nou

daar hoef je niet gelovig voor te zijn. Ik ben genoeg atheisten tegengekomen die minachtend deden over homo's.

het gaat idd om de praktijk - hoe je ze behandelt en hoe de maatschappij en overheid ermee omgaan.
Oud 02-08-2005, 23:53
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 03-08-2005 @ 00:52 :
nou

daar hoef je niet gelovig voor te zijn. Ik ben genoeg atheisten tegengekomen die minachtend deden over homo's.

het gaat idd om de praktijk - hoe je ze behandelt en hoe de maatschappij en overheid ermee omgaan.
No shit. Er zijn ook genoeg atheïsten die homo's haten. Maar het percentage homohaters is onder gelovigen gewoon nog veel hoger, enkele positieve uitzonderingen daargelaten.

En je kunt onschuldige mensen niet straffen om wat ze zijn of geloven, maar respect voor de individuele vrijheid is ook in China helaas ver te zoeken. Benieuwd wanneer ze die achter(lijke)stand inlopen.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2005, 00:36
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Slechte zaak natuurlijk, maar je moet in China ook niet gaan rondbazuinen dat je Falun Gong beoefent. Hij heeft nog geluk gehad dat hij snel het land uitgetrapt werd.

Citaat:
Gatara schreef op 03-08-2005 @ 00:49 :
Ja, zolang het maar niet in Jeruzalem gehouden wordt.
Oud 03-08-2005, 00:57
Gatara
Gatara is offline
nou en?
t land laat t iig toe.
Oud 03-08-2005, 01:00
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Gatara schreef op 03-08-2005 @ 01:57 :
nou en?
t land laat t iig toe.
Nou ja, de stad Tel Aviv dan.

Maar dat heeft eigenlijk helemaal niks met deze thread te maken, dus ik laat het hierbij.
Oud 03-08-2005, 01:04
dingokoning
dingokoning is offline
Leuk land dat China. Die moeten natuurlijk niet achterblijven bij de 'war on terrorism'.
Oud 03-08-2005, 09:59
Verwijderd
1984
Met citaat reageren
Oud 03-08-2005, 10:36
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 02-08-2005 @ 23:36 :
Ja, door de Finse samenzwering natuurlijk.

Verder zit er natuurlijk een hoog gehalte in dat deze man had kunnen weten dat de Chinezen niet gecharmeerd zijn van pottenkijkers bij de mensenrechtensituatie in hun land, dat kan het niet goedpraten, maar ik vind wel dat deze man de problemen niet moet opzoeken.
Oud 03-08-2005, 10:39
Rohit
Rohit is offline
Citaat:
T_ID schreef op 03-08-2005 @ 11:36 :
t_id please, dat 'grapje' is echt niet leuk noch origineel meer.
Oud 03-08-2005, 10:43
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Kshatriya schreef op 03-08-2005 @ 11:39 :
t_id please, dat 'grapje' is echt niet leuk noch origineel meer.
Huilen over terreurbestrijding door Nederland te spiegelen aan landen die mensenrechten schenden is dat ook niet, een afgezaagde reactie is op zijn plaats.
Oud 03-08-2005, 11:19
Verwijderd
Ja, dat is vragen om problemen. Doe dat dan ook niet.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2005, 12:53
Upke
Upke is offline
Falun Gong is niet fout. Maar de vervolging in China is fout. Er worden vele leugens verspreid door de Chinese overheid om Falun Gong zwart te maken. Er zijn al verschillende Falun Gong beoefenaars naar China gereist om daar mensen te vertellen over de waarheid van Falun Gong. We zoeken geen problemen op, we willen juist de waarheid laten zien aan de mensen zodat ze niet misleid zijn. Het lijkt me beter om een vredige oplossing te vinden voor het probleem in China, en om mensen de waarheid te laten zien. Dan dat je thuis blijft zitten en ziet hoe je mede-beoefenaars doodgemarteld worden in China.

Stel dat jou vriendengroep opgesloten word in een cel. Dan zou je als een goede vriend daar natuurlijk tegen protesteren en er iets aan doen of niet?
Met citaat reageren
Oud 03-08-2005, 13:47
Verwijderd
Hangt ervan af. Als mijn vrienden zomaar ineens zonder vooraf hun gedrag te hebben kunnen afstemmen op het delict zouden worden opgesloten, ja. Als ze bijvoorbeeld drugs smokkelden door een land waar daar twintig jaar opstaat, nee. Dan wéét je vantevoren dat dat gaat gebeuren. En in China is feitelijk geen gewetensvrijheid, dat is vreselijk en moet veranderen, maar als je Falun Gong-aanhanger bent kun je dat gewoon beter niet openlijk in China belijden.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2005, 15:45
Nolos
Nolos is offline
Overigens, was het niet de Falun Gong die een aantal jaren terug aan chemische aanslag pleegde op een metro?
Maar los van dit, is Falun Gong niet slechts een "filosofische stroming" het is een regelrechte sekte, veroordeling van deze sekte kan ik dan enkel toejuichen (martelingen natuurlijk niet).
Met citaat reageren
Oud 03-08-2005, 15:59
Verwijderd
Nee, dat was de Aum sekte.

In Tokio pleegden zij een aanslag met het zenuwgas Sarin.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2005, 16:08
Upke
Upke is offline
Citaat:
Nolos schreef op 03-08-2005 @ 16:45 :
Overigens, was het niet de Falun Gong die een aantal jaren terug aan chemische aanslag pleegde op een metro?
Maar los van dit, is Falun Gong niet slechts een "filosofische stroming" het is een regelrechte sekte, veroordeling van deze sekte kan ik dan enkel toejuichen (martelingen natuurlijk niet).
Nee Falun Gong is geen sekte.
Een sekte is meestal een kleine groep mensen met een sterke leider die je maar moeilijk binnen komt, en ook maar moeilijk weer kunt verlaten. Sektes leren mensen meestal dingen die door de gevestigde religies als slecht of duivels worden beschouwd. Falun Gong is voor iedereen toegangbaar die het wil leren. Als je het niet wil leren ben je ook weer vrij om te gaan. Falun Gong word wereldwijd door meer dan 100 miljoen mensen beoefend. We zien Li Hongzhi ook niet als een leider, zo gedraagt hij zich ook niet. We zien hem als onze leermeester die we respecteren, hij leert ons hoe we een beter mens kunnen worden. Falun Gong leert mensen om mededogend te zijn. We leren om altijd eerst aan andere mensen te denken voordat we iets doen, zodat niemand onnodig gehinderd of geschaad word. Ook als iemand ons slaat of uitscheld doen we niets terug. We geloven niet dat je met geweld iets oplost, maar proberen de zaak te verdragen en het op te lossen door te praten. Falun Gong is een vorm van Qigong, net als Tai Chi. Falun Gong is dan ook geen filosofie. We filosoferen nergens over. Maar denken slechts na over hoe we ons hart kunnen verbeteren.

Verder ben ik blij te horen dat je martelingen afkeurt. Op www.faluninfo.nl kun je ook online je handtekening zetten als protest tegen de martelingen. Ook is de kans dan groter dat het Internationaal Gerechtshof de zaak in behandeling neemt tegen de verantwoordelijke voor de vervolging van Falun Gong. Maar het is natuurlijk je eigen keuze.

Groetjes van Guus
Met citaat reageren
Oud 03-08-2005, 16:09
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 03-08-2005 @ 11:36 :
Holger, der Kampf geht weiter
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-08-2005, 16:29
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 03-08-2005 @ 17:09 :
Holger, der Kampf geht weiter
Discussie vermijden, altijd een goed idee als je punt nergens op sloeg.
Oud 03-08-2005, 16:43
Verwijderd
Jij weet net zo goed als ik dat ze hier in nederland net als in ieder land knuppelcommandos hebben die met zoveel mogelijk geweld op mensen inmeppen en die ook worden ingezet, en dat je in dit land voor absurde terrorisme dingen opgesloten kunt worden.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2005, 17:58
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 03-08-2005 @ 17:43 :
Jij weet net zo goed als ik dat ze hier in nederland net als in ieder land knuppelcommandos hebben die met zoveel mogelijk geweld op mensen inmeppen en die ook worden ingezet, en dat je in dit land voor absurde terrorisme dingen opgesloten kunt worden.
lol, en een voorbeeld van die 'knuppelcommando's' is?

Verder denk ik dat je je eens moet inlezen in het onderwerp, met nadruk op de werkwijzen en vooral de restricties van de AIVD.
Oud 03-08-2005, 18:13
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 03-08-2005 @ 18:58 :
lol, en een voorbeeld van die 'knuppelcommando's' is?

Verder denk ik dat je je eens moet inlezen in het onderwerp, met nadruk op de werkwijzen en vooral de restricties van de AIVD.
Jij als VVD'er staat gewoon ver van de realiteit
Met citaat reageren
Oud 03-08-2005, 18:16
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 03-08-2005 @ 19:13 :
Jij als VVD'er staat gewoon ver van de realiteit
Draai er niet omheen en geef dat voorbeeld, want ik geloof namelijk dat je die uitspraak gewoon uit de lucht hebt gegrepen.
Oud 03-08-2005, 18:20
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 03-08-2005 @ 19:16 :
Draai er niet omheen en geef dat voorbeeld, want ik geloof namelijk dat je die uitspraak gewoon uit de lucht hebt gegrepen.
Ben jij weleens geschopt door 5 agenten? Kaak grepen? Tikken met de slagstok? Traangas? Honderden mensen in nederland die je zulke verhalen kunnen vertellen, het gebeurd overal in europa, duitsland, frankrijk, italië, spanje etc. Kom eens uit je kamertje, en zie de realiteit.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2005, 18:25
Verwijderd
En waarom doen die ME'ers dat? Vast niet omdat die demonstranten gezellig ergens op een bank in het park een blikje cola dronken.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2005, 18:25
T_ID
T_ID is offline
En wat hadden die mensen uitgevreten om dat te verdienen? Over het algemeen gebruikt de politie niet gewoon op straat geweld buiten proportie. Ben je het daar niet mee eens dan kun je zelfs een klacht indienen waarna je een jarenlange heksenjacht op die agenten kunt starten.

Verder kan ik je er op wijzen dat die methoden die je noemt voorkomen dat een groep agenten iemand met blote vuisten halfdood moeten slaan alvorens iemand in te rekenen, en dat je dus per saldo beter af bent.

Frankrijk zal ik niet ontkennen, zwervers en illegale straatverkopers hebben ze daar weinig mee op in de grote steden, maar dat is offtopic voor deze discussie.

Ik wacht dan ook nog steeds op dat voorbeeld.
Oud 03-08-2005, 20:34
Nolos
Nolos is offline
Citaat:
nare man schreef op 03-08-2005 @ 19:25 :
En waarom doen die ME'ers dat? Vast niet omdat die demonstranten gezellig ergens op een bank in het park een blikje cola dronken.
Diverse demonstraties van studenten, persoonlijk schrok ik er van toen ik de beelden zag.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2005, 21:44
Verwijderd
Zoals? Maagdenhuis? G8? Noem nou eens iets, want ik kan niet uit ervaring spreken.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2005, 21:50
juno
juno is offline
Tijdens de kroningsrellen in 1980 was de ME zelfs ternauwernood opgewassen tegen het ongebreidelde lichamelijke geweld en de mate van organisatie van de oproerkraaiers.

Logisch dat ze van die ervaring geleerd hebben. En dan nog gaan ME ers niet te ver, er word hier niemand het ziekenhuis of het mortuarium ingeslagen.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2005, 22:25
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Nolos schreef op 03-08-2005 @ 21:34 :
Diverse demonstraties van studenten, persoonlijk schrok ik er van toen ik de beelden zag.
Bij de actie tegen de tweede fase ging het slecht, maar dat was omdat hooligans zaken liepen te vernielen, dus daar kan ik ze niet echt de schuld van geven.

Tja, er blijven geen voorbeelden over eigenlijk. Uit de lucht gegrepen uitspraak over 'knuppelcommandos' dus.
Oud 04-08-2005, 00:34
Nolos
Nolos is offline
Citaat:
nare man schreef op 03-08-2005 @ 22:44 :
Maagdenhuis?
Dat viel naar mijn inziens onder buitensporig hard optreden, wat natuurlijk niet betekend dat ik hiermee de noemer van 'knuppelcommandos' probeer te verdedigen.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2005, 09:31
Gatara
Gatara is offline
ze meppen iig veel minder dan dat ze vroeger deden en daarnaast kun je dit absoluut niet vergelijken met werkkampen in china.

de brutaliteit om dat te doen!
Oud 04-08-2005, 10:47
Upke
Upke is offline
Citaat:
Gatara schreef op 04-08-2005 @ 10:31 :
ze meppen iig veel minder dan dat ze vroeger deden en daarnaast kun je dit absoluut niet vergelijken met werkkampen in china.

de brutaliteit om dat te doen!
Anders neem eens een kijkje op www.faluninfo.nl en kijk eens bij de martelmethodes die gebruikt worden op Falun Gong beoefenaars om zo hun geloof te doen opgeven. Zoiets zou alleen bij ons in de middeleeuwen gebeurt kunnen zijn, en dan nog zou het niet op zo'n grote schaal gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2005, 11:03
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Upke schreef op 04-08-2005 @ 11:47 :
Anders neem eens een kijkje op ..en kijk eens bij de martelmethodes die gebruikt worden op Falun Gong beoefenaars om zo hun geloof te doen opgeven. Zoiets zou alleen bij ons in de middeleeuwen gebeurt kunnen zijn, en dan nog zou het niet op zo'n grote schaal gebeuren.
Lees het topic even, Gatara reageerde op de absurde bewering van Gauloises dat we in Nederland een zelfde soort politieapparaat hebben als in China.

Het ging dus over Nederland en niet China.
Oud 04-08-2005, 11:25
Verwijderd
hap hap hap
Met citaat reageren
Oud 04-08-2005, 14:58
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
T_ID schreef op 04-08-2005 @ 12:03 :
Lees het topic even, Gatara reageerde op de absurde bewering van Gauloises dat we in Nederland een zelfde soort politieapparaat hebben als in China.

ja
Oud 04-08-2005, 15:49
Upke
Upke is offline
Citaat:
T_ID schreef op 04-08-2005 @ 12:03 :

Ik wou gewoon even wat meer informatie geven over waar dit topic werkelijk over gaat. Sorry voor het ongemak.

Groetjes van Guus
Met citaat reageren
Oud 04-08-2005, 16:12
T_ID
T_ID is offline
Ach, we zijn idd heerlijk offtopic.
Oud 07-08-2005, 15:01
brinta
brinta is offline
Citaat:
juno schreef op 03-08-2005 @ 22:50 :

Logisch dat ze van die ervaring geleerd hebben. En dan nog gaan ME ers niet te ver,
Mijn eigen ervaring: ik herinner me een demonstratie waarbij de groep waarin ik me bevond zich pacifistisch opstelde. Er was een bevel gegeven tot verlaten van het terrein dat niemand had gehoord (dit is later door justitie ook onderkend, boetes zijn kwijtgescholden). Het was door omsingeling van de ME helemaal niet mogelijk het terrein te verlaten. Op dat moment was er sprake van een situatie waarbij de ME de macht al in handen had, een duidelijke, overzichtelijke situatie.Terwijl ik mijn beide handen omhoog geheven hield met mijn vingers in de vredes V werd ik van achteren, zonder dat ik het aan zag komen, zo hard met een wapenstok op mijn hoofd geslagen dat ik buiten bewustzijn raakte. Ik moest in een ambulance gecheckt worden.
Ik ging door dit voorval eens op zoek naar politiereglementen rondom het op het hoofd slaan van personen, wat blijkt: dit is een toegestane methode, in politieteksten staat ziets als: dit is een zeer effectieve methode omdat de geslagen persoon snel en hevig gaat bloeden, wat een afschrikwekkend effect heeft op omstanders.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2005, 21:22
T_ID
T_ID is offline
Ach nee, dus je stond in een luidruchtige menigte in een illegale demonstratie, en om te voorkomen dat hun cordon platgewalst zou worden mept de ME iedereen neer die ondanks een politiebevel om te vertrekken nog blijft staan en te dichtbij komt?

shocking, shocking.
Oud 07-08-2005, 21:24
dingokoning
dingokoning is offline
Citaat:
T_ID schreef op 07-08-2005 @ 22:22 :
Ach nee, dus je stond in een luidruchtige menigte in een illegale demonstratie, en om te voorkomen dat hun cordon platgewalst zou worden mept de ME iedereen neer die ondanks een politiebevel om te vertrekken nog blijft staan en te dichtbij komt?

shocking, shocking.
Citaat:
Er was een bevel gegeven tot verlaten van het terrein dat niemand had gehoord (dit is later door justitie ook onderkend, boetes zijn kwijtgescholden)
Oud 07-08-2005, 21:40
T_ID
T_ID is offline
Wisten die ME'ers dat destijds? ja/nee

Aangezien jullie degenen zijn die het moesten horen en die ME'ers niet jullie zijn lijkt het antwoord simpel.

Bovendien had je geen mep gekregen als je uit je doppen had gekeken en buiten bereik van die charge was gebleven, punt.
Oud 07-08-2005, 21:48
dingokoning
dingokoning is offline
Citaat:
T_ID schreef op 07-08-2005 @ 22:40 :
Wisten die ME'ers dat destijds? ja/nee

Aangezien jullie degenen zijn die het moesten horen en die ME'ers niet jullie zijn lijkt het antwoord simpel.

Bovendien had je geen mep gekregen als je uit je doppen had gekeken en buiten bereik van die charge was gebleven, punt.
Goh, het lijkt alsof jij ook erbij was.
Reageren

Regels voor berichten