![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik doe het al jaren redelijk tot heel fanatiek (waterpolo en vroeger ook wedstrijdzwemmen - ik zwom drie tot zes keer per week (nu nog maar één/twee keer per week)) en zo heel vreselijk breed en gespierd ben ik nou ook weer niet... Als je één of twee keer per week gewoon baantjes trekt, ook als het wat harder dan langzaam is, dan zal het best mee vallen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() De ervaring is toch dat wanneer je zo'n ding op zolder hebt staan (of een ander fitnessapparaat) en je moet er dagelijks op, dat dat niet lukt. Kun je beter gewoon de fiets pakken en elke dag een flink stuk rijden, zie je nog wat van je omgeving ![]() Of inderdaad squashen. Da's erg leuk, maar je moet wel iemand hebben om het samen mee te doen en die het leuk vindt om zich ook helemaal in het zweet te slaan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik was eigenlijk nogal fanatiek in het sporten. Drie keer per week een uur of anderhalf uur. Daarbuiten regelmatig gaan joggen en dan nog eens ontelbaar veel keer pompen, set-ups e.d. gedaan. 'k Denk toch wel dat je van zwemmen breed wordt, hoor. Iemand zei het hier nu ook (brede schouders...). Of zou aquafit iets zijn (of is dat voor oude oma'tjes?). Bedankt voor de tips tot nu toe. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik zou gaan fitnissen en dan zoals al gezegd is de cardio oefeningen doen. Steppen, roeien, hardlopen etc
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Wat is Sport? Nona | 39 | 27-01-2006 16:10 | |
Lifestyle |
Als het kriebelt moet je sporten! Apomes | 80 | 06-01-2005 10:35 | |
Vrije tijd |
Hoe belangrijk is sport in jouw leven? Verwijderd | 45 | 09-12-2003 17:54 | |
Lichaam & Gezondheid |