Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ze hebben wel gelijk maar ik heb dr gewoon echt GEEN zin in... |
![]() |
||
Citaat:
Verder weet ik niet wat voor vervolgopleiding jij wilt gaan doen, maar als dat iets is wat niets te maken heeft met theater en dergelijke dan krijg jij echt niet sneller een baan omdat jij nu een jaartje theater doet. Een advocatenbureau (om maar even een voorbeeld te noemen) heeft echt niets aan ervaring in het theater. Het enige wat ik me zou kunnen voorstellen is dat degene met wie jij je sollicitatiegesprek voert jou beter zou kunnen herinneren dan anderen (namelijk als 'dat meisje/die vrouw die in een musical gespeeld heeft), maar als jij verder totaal ongeschikt bent, krijg je die functie alsnog niet.
Laatst gewijzigd op 01-08-2005 om 15:01. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Je hebt dan en school en theater enz..gedanm, hierdoor zouden ze mij eerder aannemen, ik moet het eerst nog maar eens zien. Ik zal vanavond nog wel met ze gaan praten ne hopelijk kunnnen ze mijn belsissing accepteren! |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() als ik jou was zou ik je toneel/musical ervaring/talent combineren met de studie die je wil gaan doen (psychologie), mits je op het toneel staan uberhaupt wel leuk vindt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Hoe leer ik haar te vertrouwen? DanielPieters | 16 | 19-02-2009 21:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Soms hoor ik een schaterlach Verwijderd | 0 | 05-03-2006 18:20 | |
Liefde & Relatie |
Ik wil niet verliefd zijn. SiemdeCyper | 12 | 12-12-2004 15:41 | |
Liefde & Relatie |
´ruzietjes´ met mijn vriend, wat moet ik doen? proof of life | 30 | 06-08-2004 15:11 | |
Liefde & Relatie |
Dit snap ik even niet. Please help mij.... Athlon | 6 | 18-03-2002 22:36 | |
Liefde & Relatie |
*zucht* waarom doe ik zo dom? Asylum | 1 | 08-03-2002 08:11 |