Advertentie | |
|
![]() |
|
heb je al
En vanaf wanneer begin je te tellen en wanneer stop je?
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En thunderbird is "makkelijker" te verwijderen dan outlook. Conclusie: het is te proberen waard ![]()
Laatst gewijzigd op 07-08-2005 om 08:29. |
![]() |
|
Thunderbird kan wel overweg met Hotmail hoor, vroeger kon je daarvoor FreePops of HotPopper gebruiken maar ik heb ze nooit echt handig gevonden, tegenwoordig bestaat daar gewoon een extensie voor ( Web Mail ) waarvoor je dan nog de uitbreiding voor hotmail moet installeren.
Ik kan het je in ieder geval ook helemaal aanraden Thunderbird te gebruiken (voor Outlook heb ik het eerlijk gezegd nooit echt gehad, maar dat is persoonlijk) omdat het veel meer functies heeft dan Outlook Express en naar mijn gevoel beter met veel e-mail omgaat (ik heb nu zo'n goeie 4500 mails zitten en Thunderbird is nog altijd even snel bij het opstarten)
|
![]() |
|
|