Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
a mijn huid niet jeukte b het er beter uitzag (en ja dat vind ik zelf belangrijk, nu het beter gaat heb ik niet plots meer vrienden) c van zeep wordt het alleen maar erger dus denk eerst even voor je zo'n opmerking maakt
||
Citaat:
![]()
|
![]() ![]() ik gebruik gewoon shampoo, cremespoeling, conditioner, douchegel, anti-bacteriële zeep (voor mn navelpiercing) en dan nog alcohol dr bij.. en bodylotion, switzal babyzalf ![]() ow en dan nog de nodige haarmouse/spray/gel, en make-upreiniger.
|
ik gebruik de in-de-blauwe-tube gel van labaratoir garnier voor me gezicht omdat die me kop reinigt van onzuiverheden.
en ik gebruik van et zelfde merk de lotion om dezelfde reden. verder gebruik is de shampoo van dove omdat me haar dr goed van gaat zitten. verder gebruik ik de uni cura antibacteriele handzeep om me navelpiercing schoo te houden.
|
Verwijderd
|
Ik gebruik 3 verschillende soorten tandenborstels (electrische, gewone met zachte haren en een met harde haren) en 2 verschillende soorten tandpasta (parodontax en gewone)
Shampoo en Cremepspoeling/conditioner? in een (garnier fructis voor droog en beschadigd haar) Ik gebruik van Biotherm voor mijn huid: Hydra-Detox (om mijn huid soepel en zacht te houden.. bovendien voelt je huid gezonder aan) en na het scheren Active Shave Repair (om mijn huid te verzorgen na het scheren) Verder gebruik in de winter troep van mijn moeder om mijn handen zacht te houden... De rest is eigenlijk vrij normaal.. Wel belachelijk wat voor troep ik allemaal gebruik.. maar het werkt wel. [Dit bericht is aangepast door Alex (01-04-2002).] |
![]() |
|
ik weet het echt niet allemaal
ik heb al 4 verschillende soorten deo's: eentje voor uitgaan, eentje voor sporten, een normale voor naar school, en een roller als ik geirriteerde huid heb. Voor mijn haar : shampoo, shampoo voor blonde huid, creme spoeling, haarmaskertje, wax gel, fructis haarlak (= eigenlijk alleen voor de lekkere geur) voor mijn gezicht: scrubgel, een of andere speciale gezichtsreiniger, cremepje voor overdag andere voor snacht en nu houd i maar op want ik weet het echt niet meer
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
eens even nadenken:
shampoo voor lang haar, conditioner die daarbij hoort, spul waarvan je haar mooi gaat glimmen, serum, gladmaak-spul, mousse, style-spul..(ja, geen idee hoe het allemaal heet ![]() en ehm..bodylotion, scrubcreme, douchegel, scheermesjes, dag- en nachtcreme, nutrix-creme als mijn huid gevoelig is, en ja, vast nog wel veel meer..lotion enzo..
||
![]() |
Citaat:
Er zijn gewoon mensen die er meer waarde aan hechten dan anderen. Mensen die er gewoon van houden om goed voor zichzelf te zorgen en er veel aandacht aan te besteden, dat heeft niets met onzekerheid te maken ![]()
||
Citaat:
ok? ![]()
|
Ff denken.
*Vet dure antipukkeltjes reinigingsgel en crème.. nah waarvoor zou ik dat nou gebruiken? Gelukkig doet ut zijn werk goed ![]() *Hydrafresh fluid .. zodat me huidje niet uitdroogt en beschermt wordt voor stoute dingen in de lucht zoals uitlaatgassen *Eens in de zoveel tijd in goed financiële toestanden een maskertje om me huidje diep te reinigen *L'Oréal Re-Mix spul.. Murray's.. en wat gel.. om me haar in model te houden.. het is nou kort en daar moet helaas een hoop prut in ![]() * Nah Sanex shampoo en crèmespoeling van me ouders gewoon, omdat me pappie allergisch is voor alles wat er in normale shampoo's zit.. *Scheermesjes en scheergel just because ![]() *Vaseline Aloë Fesh.. om me huidje te hydrateren en ruikt lekker *Ow jah deo.. ik heb een hoop deodorantjes omdat ik geen dure parfummies gebruik wil ik daar een hoop keuze uit hebben Zo, een hoop zooi en waarschijnlijk komt ut inderdaad voort uit onzekerheid om op die ene jongen in te gaan. Ik zal hier niet ff me hele leven op tafel gooien maar ik wil d'r graag goed uitzien zodat ik me op mijn gemak voel en me niet hoef te schamen om dingen waar ik zelf wat aan kan doen ![]()
|
![]() |
Okee..
* Vaseline Intensive Care voor me handen en nagels * Spul van L'oreal om je make-up eraf te halen * maskertjes { Dr vd Hoog } * Clean & Clear reinigingslotion * Clean & Clear Cream Wash * Nivea Visage Verzachtende reinigingsmelk * Nivea Visage Verzachtende tonic * dagcreme met vitamine-E * nachtcreme * scrubcreme voor gezicht * oogcreme * creme voor rond je lippen * creme voor op een puistje * van Garnier van die " patchs ' voor op een puistje * Dr vd Hoog Extra Reinigingmelk * Dr vd Hoog Extra Lotion * verzorgende lippencreme * lippenbalsem * van Nivea verstevigende lotion * van Dove reinigingsdoekjes * nog een verzameling verschillende bodylotion's zalfjes e.d * verzorgende deo, lekker ruikende deo enz * tandenborstel * scheermesjes * Shampoo Van Clairol; Herbal Essences Die ruikt moeilijk lekker * dan nog die haarverzachter van Herbal Essences * haarmasker * verschillende soorten douche gell * scheerschuim.. * spul voor in de punten van je haar na het wassen zodat de punten niet droog worden * tandenstokers, floss draad * scrubcreme voor lichaam * zo'n touwhandschoen ook omde dooie huidcellen te verwijderen Dat was het geloof ik wel zo'n beetje..Ojah en met sporten gezond eten en veel water drinken houje je huid haar en lichaam ook mooi ! [Dit bericht is aangepast door babybitch (02-04-2002).]
|
ewm
douche, shampoo en alle andere schoonmakende middelen ![]() ![]() ewm scheermesjes en scheerschuim ewmmmmmmm tjah kleding natuurlijk owk
|
![]() |
huid
make-up reinigings pads (etos) dagcrèma (dove) bodylotion (dove) scrubcrème (hema) douchegel (dove) douchegel ph neutraal (sebamet) sauna/stoombadje zonnebank (overtollig)haar shampoo conditioner (2in1 van L'oreal) maskertje tegen split ends brillante gel (keune) scheermesjes/scheergel pincet lichaam puimsteentje voor gladde zachte voeten ![]() nagelvijl tandenborste/pasta citroensap (voor wittere tanden, heel slecht, weet ik ![]() ..nou verder weet ik het echt niet hor.. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel # 54 Fantôme | 500 | 15-12-2008 21:07 | |
Verhalen & Gedichten |
[Kortverhaal] "Nooit meer vakantie" clubje | 4 | 02-06-2006 17:38 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Nooit meer vakantie Vlooienband | 0 | 01-10-2003 14:31 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |