Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-07-2005, 15:15
Ingetjuhh
Ingetjuhh is offline
Waar slaapt je huisdier?
Heeft hij het hele huis of 's nachts geen vrij heid??

Die van ons ligt of op de tegels of op de bank kruipt hij zelf op. Als pup sliep hij 2 weken in de benche, daarna in de keuken met de deur dicht. En nu het hele huis gaat prima
Oud 09-07-2005, 15:40
Orpa
Orpa is offline
Ene kat op de bank op haar eigen deken, andere kat op z'n slaapzak naast de deur op de overloop, zodat hij direct op kan springen als er iemand z'n slaapkamer uit komt... Paarden in hun stal of in t weiland
Oud 09-07-2005, 20:28
Verwijderd
Ze hebben 's nachts het hele huis tot hun beschikking (overdag niet altijd, omdat we als we niet thuis zijn soms de deuren dichtdoen zodat ze niet op de gang kunnen komen en dus ook niet bij de voordeur - dan hebben ze alleen de woon- en slaapkamer ter beschikking).

De ene kat slaapt als het even kan in de klerenkast, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling. Als de deur van de klerenkast te goed dicht zit slaapt ze meestal in de woonkamer op een stoel of soms op de bank. Op het aanrecht (wat natuurlijk ook niet de bedoeling is - toch wel een groot nadeel aan een open keuken) wil heel soms ook wel eens gebeuren.

De andere kat slaapt meestal bij mij aan het voeteneind, heel af en toe zit ze op zolder of ligt ze in de woonkamer op een stoel of op de bank.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2005, 23:57
Mariekje*
Mariekje* is offline
De honden hebben ieder een grote mand vol kleden en kussens in de garage staan, hier liggen ze vaak in. Vooral als het buiten donderd of regent lijken ze zich hier veilig en fijn te voelen. Ook als het extreem warm buiten of binnenshuis is zoeken ze hun plekje in de garage op, omdat het hier altijd lekker koel is. Verder hebben zij eigelijk het gehele huis, behalve de slaapkamers en de overloop. Daar mogen ze niet komen.

De vogels zitten gewoon op een warme plek in hun kooi, evenals de hamster. Paard staat gewoon in een ruime buitenstal van 4 bij 4 meter.
Oud 10-07-2005, 00:29
Verwijderd
Het mini-hondje heeft een bench, waarin een dekentje en een kussen ligt. Daar ligt hij geloof ik het liefst, en daar moet hij zich 's nachts ook ophouden. Overdag slaapt hij overal, maar het liefst of schoot. Als niemand hem op schoot wil houden, springt hij op de poef of op een op de grond gevallen kussen. Of, eventueel, languit in het looppad of tegen de deur aan. Heel intelligent beest
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 10:03
Ingetjuhh
Ingetjuhh is offline
Citaat:
Orpa schreef op 09-07-2005 @ 16:40 :
Ene kat op de bank op haar eigen deken, andere kat op z'n slaapzak naast de deur op de overloop, zodat hij direct op kan springen als er iemand z'n slaapkamer uit komt... Paarden in hun stal of in t weiland
gezellig dus
Oud 10-07-2005, 10:04
Ingetjuhh
Ingetjuhh is offline
Citaat:
HvJ schreef op 10-07-2005 @ 00:57 :
De honden hebben ieder een grote mand vol kleden en kussens in de garage staan, hier liggen ze vaak in. Vooral als het buiten donderd of regent lijken ze zich hier veilig en fijn te voelen. Ook als het extreem warm buiten of binnenshuis is zoeken ze hun plekje in de garage op, omdat het hier altijd lekker koel is. Verder hebben zij eigelijk het gehele huis, behalve de slaapkamers en de overloop. Daar mogen ze niet komen.

De vogels zitten gewoon op een warme plek in hun kooi, evenals de hamster. Paard staat gewoon in een ruime buitenstal van 4 bij 4 meter.
Voor honden is het inderdaad goed om daar te slapen, veel koeler
Oud 10-07-2005, 10:05
Ingetjuhh
Ingetjuhh is offline
Citaat:
Morgan schreef op 10-07-2005 @ 01:29 :
Het mini-hondje heeft een bench, waarin een dekentje en een kussen ligt. Daar ligt hij geloof ik het liefst, en daar moet hij zich 's nachts ook ophouden. Overdag slaapt hij overal, maar het liefst of schoot. Als niemand hem op schoot wil houden, springt hij op de poef of op een op de grond gevallen kussen. Of, eventueel, languit in het looppad of tegen de deur aan. Heel intelligent beest
wat voor mini hondje?

wel lief ja, hondjes slapen overal
die van ons vaak onder de trap in het trappengat zeg maar op de koude tegels of voor een kastje waar je toevallig net in moet zijn
Oud 10-07-2005, 10:42
Verwijderd
Citaat:
Ingetjuhh schreef op 10-07-2005 @ 11:05 :
wat voor mini hondje?

wel lief ja, hondjes slapen overal
die van ons vaak onder de trap in het trappengat zeg maar op de koude tegels of voor een kastje waar je toevallig net in moet zijn
Kruising malthezer/yorkshire (waarschijnlijk...). Maar hij is nog maar een half jaar oud en dus ook nog maar half zo groot Hoewel hij de laatste paar weken toch wel enorm gegroeid is. Toen we 'm kregen was hij kleiner dan het gemiddelde konijn.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 10:50
MTpower
MTpower is offline
onze hond heeft het rijk alleen 's nachts.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 11:09
wizkid
wizkid is offline
Onze katten slapen echt overal, op de stoelen, in de bank, op het bed, in de tuin enz. Meestal wisselen ze ook nog eens dat ze eerst in mijn bed slapen, dan in dat van mijn ouders, dan gaan ze eens naar de bank en dan weer naar mijn bed. 1 kat slaapt alleen op de stoelen in de eetkamer (kan je dus niet meer met zwarte kleren gaan zitten )
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 11:19
Ingetjuhh
Ingetjuhh is offline
Citaat:
Morgan schreef op 10-07-2005 @ 11:42 :
Kruising malthezer/yorkshire (waarschijnlijk...). Maar hij is nog maar een half jaar oud en dus ook nog maar half zo groot Hoewel hij de laatste paar weken toch wel enorm gegroeid is. Toen we 'm kregen was hij kleiner dan het gemiddelde konijn.
haha leuk is dat pups ze groeien erg hard
Oud 10-07-2005, 11:19
Ingetjuhh
Ingetjuhh is offline
Citaat:
MTpower schreef op 10-07-2005 @ 11:50 :
onze hond heeft het rijk alleen 's nachts.
dan worden ze wel sneller waaks schijnt
Oud 10-07-2005, 11:20
Ingetjuhh
Ingetjuhh is offline
Citaat:
wizkid schreef op 10-07-2005 @ 12:09 :
Onze katten slapen echt overal, op de stoelen, in de bank, op het bed, in de tuin enz. Meestal wisselen ze ook nog eens dat ze eerst in mijn bed slapen, dan in dat van mijn ouders, dan gaan ze eens naar de bank en dan weer naar mijn bed. 1 kat slaapt alleen op de stoelen in de eetkamer (kan je dus niet meer met zwarte kleren gaan zitten )
haha heerlijk he die haren, bij veel katten en honden
geen zwart aan nee
of kleren waar het makkelijk afgaat
Oud 10-07-2005, 22:39
M@rco
M@rco is offline
Onze hond slaapt in de gang.
Als je hem in de woonkamer laat dan gaat hij papier jatten en daarop kauwen (zeer vreemde gewoonte), en als je het traphekje open laat staan dan gaat hij naar zolder om bij mijn ouders te slapen. Niet echt ideaal, dus hij slaapt in de gang op de mat.

De katten hebben gewoon het hele huis (als ze tenminste eens een keer binnen zijn), behalve dan de woonkamer. Meestal liggen ze ergens op een bed, bij voorkeur het mijne.
Oud 10-07-2005, 23:25
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Ingetjuhh schreef op 10-07-2005 @ 12:19 :
dan worden ze wel sneller waaks schijnt
waaks is dat beest wel ja
Het is altijd oppassen met vreemden hier, dat beest pakt ze zo
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 06:42
Ingetjuhh
Ingetjuhh is offline
Citaat:
MTpower schreef op 11-07-2005 @ 00:25 :
waaks is dat beest wel ja
Het is altijd oppassen met vreemden hier, dat beest pakt ze zo
soms ook makkelijk
Oud 12-07-2005, 00:38
Verwijderd
Onze vorige hond liet ik vaak bij mij op bed slapen. Vond ik wel gezellig Maar de hond die we nu hebben slaapt meestal in de benche, 's nachts. Ze is ook nog niet eens boven geweest. Wel jammer.

Was soms wel een beetje irritant als onze hond last van vlooien had!

Laatst gewijzigd op 12-07-2005 om 00:43.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 08:22
Cookie
Cookie is offline
Onze hond gaat in zn mand in de bijkeuken liggen. Dat moet ie eigenlijk ook wel maar als niemand t m zegt gaat ie om een uur of half 12 naar zn mandje toe.

De paarden op stal

De kippen op stok

De katten ik denk op de hooizolder maar da week nie.
Oud 12-07-2005, 09:39
Graph
Graph is offline
eeh..wij hebben 2 bench's (heb geen idee hoe je da schrijft) boven op elkaar staan .. de onderste is voor de oudste hond en de bovenste voor de pup van een half jaartje..
t zijn allebei jack russels
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 10:31
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn vissen slapen in hun kom

Mijn kat slaapt of op zolder op een stoel of bij mijn moeder op bed of bij mij in mijn zitzak. De kat van mijn broertje slaapt bij hem op bed of ook bij mijn moeder op bed of beneden op de bank.
Oud 13-07-2005, 05:21
Ingetjuhh
Ingetjuhh is offline
Citaat:
12Trix schreef op 12-07-2005 @ 01:38 :
Onze vorige hond liet ik vaak bij mij op bed slapen. Vond ik wel gezellig Maar de hond die we nu hebben slaapt meestal in de benche, 's nachts. Ze is ook nog niet eens boven geweest. Wel jammer.

Was soms wel een beetje irritant als onze hond last van vlooien had!
onze hond ook niet (boven geweest)
en nu niet meer met 35 de trap op tillen

je hebt een kleiner hondje toch??
Oud 13-07-2005, 05:22
Ingetjuhh
Ingetjuhh is offline
Citaat:
Graph schreef op 12-07-2005 @ 10:39 :
eeh..wij hebben 2 bench's (heb geen idee hoe je da schrijft) boven op elkaar staan .. de onderste is voor de oudste hond en de bovenste voor de pup van een half jaartje..
t zijn allebei jack russels
wat lief een stapelbed van de benche
slapen ze toch wat samen..
Oud 13-07-2005, 09:50
Verwijderd
Wij hebben een grote woonkeuken waar ook een bank staat. Zodra wij naar bed zijn kruipt onze hond erop en blijft dan lekker tot de volgende ochtend op de bank slapen. Overdag mag hij niet op de bank, maar 's nachts wel. Verder ligt hij gewoon op de grond. Mand hebben we weggedaan omdat hij er toch nooit in ging liggen.
Hij mag sinds we in een nieuw huis wonen ook niet verder dan de keuken komen, maar dus wel in de keuken en bijkeuken.

De katten mogen helemaal niet binnenkomen (alleen m'n vader wil dat niet, maar ok). Die slapen altijd in het hooi in de schuur. Zijn ook echte boerderijkatten die nu niet eens meer in huis zouden willen
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 22:36
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Onze kat slaapt altijd bij mijn broer in bed. Die twee zijn zowat verslaafd aan elkaar. (Niet verkeerd oppakken. ) en de hond op de kamer van mijn ouders. Gaat allemaal goed!
Oud 14-07-2005, 08:32
Somebody Special
Somebody Special is offline
Het eerste jaar heeft ze (beagle) in de bench geslapen en daarna heeft ze een mandje gekregen die op de overloop staat waar ze 's nachts in slaapt.
Overdag slaapt ze op de bank/bed/vloer/buiten in de zon.
Oud 14-07-2005, 09:38
0oFZo0
0oFZo0 is offline
We hebben thuis een grote eetkeuken en daar ligt onze boxer 's nachts, hij ligt altijd in zijn mand.
Oud 14-07-2005, 19:29
Wammus
Wammus is offline
Mijn kat heeft op de slaapkamers na het hele huis tot zijn beschikking. Meestal slaapt hij op de bank of op een stoel maar soms ook op de trap of voor de keuken (ik heb een open keuken) wat best iritant is als je s'ochtends naar beneden komt gestrompeld en dan een kat op de trap tegenkomt oid.
Oud 14-07-2005, 21:13
Ingetjuhh
Ingetjuhh is offline
Citaat:
BrunetJuh schreef op 13-07-2005 @ 23:36 :
Onze kat slaapt altijd bij mijn broer in bed. Die twee zijn zowat verslaafd aan elkaar. (Niet verkeerd oppakken. ) en de hond op de kamer van mijn ouders. Gaat allemaal goed!
geen grote hond zeker omdat ie bij je ouders slaapt?
stel je voor kruipt een grote herder ff tussen 2 mensen in
Oud 16-07-2005, 14:49
Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Onze kat slaapt overal
Oud 16-07-2005, 14:54
Raven
Raven is offline
mijn valkparkietje het liefst op de toprand van mijn bed, maar dat mag niet altijd
Met citaat reageren
Oud 16-07-2005, 14:56
AC Milan 7
AC Milan 7 is offline
Mijn kat slaapt altijd bij me op bed, of ergens beneden op de bank. Heel af en toe (Als ik er niet ben) slaapt ie bij mn moeder. De kat van mn zus slaapt meestal in dr slaapzak op dr kamer.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2005, 22:24
loeserr
loeserr is offline
mijn kat slaapt ook het liefst op mijn bed, maar ik vind het hmm niet zo heel hygienisch. Meestal gaat hij dan op de grond voor mijn bed liggen
Met citaat reageren
Oud 18-07-2005, 09:03
Ingetjuhh
Ingetjuhh is offline
zo te horen slapen de meeste katten wel in bed
Oud 18-07-2005, 16:38
zoemzoem
zoemzoem is offline
mijn degoes slapen in hun kooi aan het hoofdeinde van mijn bed
Met citaat reageren
Oud 18-07-2005, 18:39
Stefanie
Stefanie is offline
Mijn cavia's slapen gewoon in hun eigen hok. Toen ik ze net had hadden ze een huisje, maar dat heb ik na verloop van tijd weggehaald omdat ik er in totaal vier kreeg. Ik had én niet genoeg huisjes, en ik heb de hokken wat kleiner gemaakt om wat meer ruimte voor mezelf te hebben.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2005, 19:59
Verwijderd
Ze hebben een mandje en een krabpaalietsslaapding. (katten dus)
Maar vaak zijn ze 's nachts op stap en overdag ook
Met citaat reageren
Oud 21-07-2005, 21:18
Verwijderd
Mijn katten slapen niet in mijn bed, want dan zou het snel afgelopen zijn met mijn ratten, die overigens keurig in hun eigen hok slapen
Met citaat reageren
Oud 23-07-2005, 16:18
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
mijn konijn slaapt bij storm en ontij in zijn buitenren, hij heeft wel een binnenhok maar daar eet hij alleen. hij lijkt regen wel lekker te vinden...

mijn kat slaapt heet liefst op de koffer op de vliering, die dus helemaal vol haar zit...
of op mijn bed, dat vindt hij ook fijn.
vroeger sliep hij altijd in de oude picknickmand en hij heeft ook een tijdje de strijkplank geprefereerd...
Met citaat reageren
Oud 25-07-2005, 15:22
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Onze Westy gaat altijd mee naar boven en slaapt dan op m'n kamer, op de slaapbank die daar staat. (de slaapbank is wel gewoon "ingeklapt" als een normale bank) 's morgens wil ze nooit "opstaan" om buiten te gaan plassen
Oud 25-07-2005, 17:37
Flit
Flit is offline
Mijn hond slaapt 's nachts bij mn ouders in de kamer, het liefst op bed maar meestal in haar mandje. De kat sis 's nachts beneden, overdag heeft hij het hele huis tot zn beschikking, maar hij ligt meestal in de woonkamer op een stoel of op de bank, dat vindt hij gezelliger. De hond slaapt overdag overal, maar het liefst op schoot Dat vindt de kat ook wel gezellig, dus staan ze zo gauw iemand gaat zitten met zn tweeen te dringen om op schoot te mogen
Oud 27-07-2005, 09:34
Ingetjuhh
Ingetjuhh is offline
Citaat:
Flit schreef op 25-07-2005 @ 18:37 :
Mijn hond slaapt 's nachts bij mn ouders in de kamer, het liefst op bed maar meestal in haar mandje. De kat sis 's nachts beneden, overdag heeft hij het hele huis tot zn beschikking, maar hij ligt meestal in de woonkamer op een stoel of op de bank, dat vindt hij gezelliger. De hond slaapt overdag overal, maar het liefst op schoot Dat vindt de kat ook wel gezellig, dus staan ze zo gauw iemand gaat zitten met zn tweeen te dringen om op schoot te mogen
gezellige beestenboel
Oud 28-07-2005, 02:27
Luciana
Luciana is offline
mijn chihuahua'ke slaapt bij mij in bed
Oud 28-07-2005, 19:37
Souris
Souris is offline
mn caafje slaapt in haar eigen hok dat op mn kamer staat.
en de katten slapen benee overdag vaak in de huiskamer en s nachts op de overloop
Oud 28-07-2005, 20:00
Bloem
Bloem is offline
Mijn dieren slapen allebei op mijn kamer, het konijn in zijn hok, de hond op z'n mand of in mijn bed. (jaja )
Met citaat reageren
Oud 30-07-2005, 01:58
Hakuna
Hakuna is offline
En mijn kat slaapt het liefst op mijn truien.

Met citaat reageren
Oud 30-07-2005, 07:51
Ingetjuhh
Ingetjuhh is offline
Citaat:
Cornel schreef op 30-07-2005 @ 02:58 :
En mijn kat slaapt het liefst op mijn truien.

[afbeelding]
die is liefff (L)
Oud 30-07-2005, 15:14
Verwijderd
alles buiten of in een stal
Met citaat reageren
Oud 30-07-2005, 15:18
Verwijderd
In de garage, in zn mand.

Tis trouwens n hond
Met citaat reageren
Oud 31-07-2005, 12:10
Roadrunner
Roadrunner is offline
mn hond heeft een zachte mand in de huiskamer waar die in kan slapen, maar 's nachts gaat ie vaak op de bank liggen. In zn bek pakt ie de kussens, legt ze goed neer, en gaat lekker slapen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten