Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-08-2005, 15:05
kimm0ltje
kimm0ltje is offline
hoi ik had een vraag weet iemand waar ik informatie kan vinden op het internet of weet iemand toevallig een site over stifttanden laten plaatsen wat de kosten zijn en of het vergoed word enz.
alvast bedankt........
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 21:08
FrantiC
FrantiC is offline
Citaat:
kimm0ltje schreef op 08-08-2005 @ 23:05 :
hoi ik had een vraag weet iemand waar ik informatie kan vinden op het internet of weet iemand toevallig een site over stifttanden laten plaatsen wat de kosten zijn en of het vergoed word enz.
alvast bedankt........
uhm, het enige dat ik weet is dat ze ws niet langer dan 5 jaar blijven zitten
Oud 09-08-2005, 12:05
Verwijderd
5 jaar ?

Ik heb ooit één van m'n voortanden gebroken en nu zit er een kroon. Een paar maanden geleden kreeg ik een ontsteking in die tand dus moest ik een wortelkanaalbehandeling ondergaan waarbij er een stift werd geplaatst... Mijn tandarts heeft alleen nooit gezegd dat die dingen maar 5 jaar meegaan hoor. Neem aan dat hij dat er wel even bij zou hebben vermeld. Dus het lijkt me dat ze wel wat langer meegaan .

*edit* Ik zou het gewoon aan je tandarts vragen. Als iemand hier wat over weet zal hij/zij het wel zijn .
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 13:04
FrantiC
FrantiC is offline
Citaat:
Frederiek schreef op 09-08-2005 @ 20:05 :
5 jaar ?

Ik heb ooit één van m'n voortanden gebroken en nu zit er een kroon. Een paar maanden geleden kreeg ik een ontsteking in die tand dus moest ik een wortelkanaalbehandeling ondergaan waarbij er een stift werd geplaatst... Mijn tandarts heeft alleen nooit gezegd dat die dingen maar 5 jaar meegaan hoor. Neem aan dat hij dat er wel even bij zou hebben vermeld. Dus het lijkt me dat ze wel wat langer meegaan .

*edit* Ik zou het gewoon aan je tandarts vragen. Als iemand hier wat over weet zal hij/zij het wel zijn .
mjaah noujaah das mij verteld iig
ik had toen ik vijf was n mooie salto gemaakt met mn fietsie, waarbij ik mijn grotemensevoortand verloor
ik kaakchirurg zei toen dat ik beter kon wachten en de boel later met een beugel kon laten fatsoeneren, omdat dat ding maar 5 jaar zou blijven zitten (maximaal)..

magoed, is ook al weer bijna 15 jaar geleden, dus wie weet wat men tegenwoordig kan...
Oud 09-08-2005, 13:11
Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik heb alleen maar nare ervaringen met die dingen, heb er een paar jaar mee rond gelopen maar viel er steeds uit.
Ben blij dat ik nu sinds 3 jaar kronen heb!

Regels voor berichten