Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zou zeggen trek je er niets van aan, al is dat natuurlijk gemakkelijker gezegd dan gedaan. In je voorbeeld bijvoorbeeld, hoe komt het dat ze je uitlachten? Hou je bezig met je vrienden/ de mensen waarmee je uitgaat en als er anderen onvriendelijk doen lach er dan gewoon eens mee of negeer ze. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Op het moment dat ze je zo nakijken, bij je komen dansen om je na afloop uit te lachen, wat doe je dan?
Loop je weg met een strak (misschien zelfs verdrietig) gezicht, reageer je er boos op of lach je wat ongemeend mee? Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Mensen kunnen idd wel eens raar kijken of zelfs staren, maar dat gebuerd bij iedereen. Dat jij het idee hebt dat iedereen constant naar je staart zit voornamelijk tussen je oren vanwege een obvious tekort aan zelfvertrouwen. Punt is wel dat je het gestaar en gegrinnik slechts aanwakkert door nerveus om je heen te gaan staan kijken of er mensen (stom) kijken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Geval van overgevoeligheid, zou ik zeggen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Heb je misschien een foto of iets dergelijks?!
||
Verwijderd
|
Zo te horen, ts, heb je een beetje een probleem met jezelf. Deal with it. Een beetje minder schijt aan de mensen hebben, laat ze maar doen, en wat meer doen wat je zelf leuk vind, dat doet al wonderen.
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Misschien ligt het aan mijn bril, of aan mijn kleding ik weet het echt niet. Tja ik zie er nou eenmaal niet uit als 99% van de jongens. Met zo'n oorbelletje en een mat in de nek en van die kleding waar ik eigenlijk van gruwel. Tja ok ik zal erop letten Kaa, maar je moet begrijpen dat het heel lelijk is en dat ik daarom niet vaak meer op stap ga eigenlijk. Owja, Shitonya, waar vind je dan wel die leuke meiden ![]() Ga ik daar ff kijken... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Goeie tip ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Leg aub uit ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() // offt Uniq: Word jij nooit verward met Henk Mul?
||
Citaat:
![]()
|||
![]() |
Citaat:
Dan.... Citaat:
En dat wekt bij veel mensen irritatie. Geniet van je anders zijn! En als iemand irritant doet, ga er heen en vraag wat er is! |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je hebt dus twee keuzes: - je verandert je uiterlijk niet en accepteert die blikken en probeert ze te negeren. - je verandert je uiterlijk zodat je niet meer wordt aangestaard. Blijkbaar heb je geen zin in optie twee, dus dan ga je voor de eerste optie. Je zou ook nog naar die mensen kunnen zwaaien of vrolijk kunnen roepen wat er voor bijzonders te zien is (als ze er niet agressief uitzien, natuurlijk ![]() Verder ligt het waarschijnlijk aan je zelfvertrouwen. Blijkbaar heb je al wel zoveel zelfvertrouwen om je uiterlijk niet zomaar te veranderen, dus het gaat wel de goede kant op met je. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|