Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-07-2005, 17:40
Codaz
Codaz is offline
Altijd als ik naar een kroeg/disco ga en om me heen kijk, kijken er mensen terug. Niet super speciaal zou je zeggen maar toch.
Mensen kijken naar mijn gevoel iets TEVEEL.
Ik hoef maar 1 ding te doen met dansen of wat dan ook en je ziet ze kijken - wat een sukkel/motherfucker, wat doet hij nou-
Ik ben ook al meerdere malen voor mijn gevoel voor lul gezet en/of uitgelachen door totaal onbekende mensen.

Voorbeeldje: meisje kwam naar me toe begon voor me te dansen, ik denk leuk doe beetje terug weetjewel. Komt er een of andere gast aan en gaan ze me beiden gewoon staan uitlachen.

Ik weet echt niet hoe ik hiermee om moet gaan en voel me dan ook best wel kut ja. Nooit is er een meisje aardig tegen mij ofzo, altijd meteen zo'n bakkes of TSS.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-07-2005, 17:48
Gambokkur
Gambokkur is offline
Als je inpopulair bent, ga je beter niet uit.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 18:02
Verwijderd
Citaat:
Gambokkur schreef op 11-07-2005 @ 18:48 :
Die jongen heeft al zo weinig zelfvertrouwen en dan kom jij er nog een schepje bovenop doen

Ik zou zeggen trek je er niets van aan, al is dat natuurlijk gemakkelijker gezegd dan gedaan. In je voorbeeld bijvoorbeeld, hoe komt het dat ze je uitlachten?
Hou je bezig met je vrienden/ de mensen waarmee je uitgaat en als er anderen onvriendelijk doen lach er dan gewoon eens mee of negeer ze.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 18:09
Verwijderd
Citaat:
doezel schreef op 11-07-2005 @ 19:02 :
Die jongen heeft al zo weinig zelfvertrouwen en dan kom jij er nog een schepje bovenop doen
Nee, dan beter iemand de kroeg insturen met een of ander vaag advies en hem vervolgens nóg harder op zijn bek laten gaan
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 18:10
Verwijderd
Op het moment dat ze je zo nakijken, bij je komen dansen om je na afloop uit te lachen, wat doe je dan?

Loop je weg met een strak (misschien zelfs verdrietig) gezicht, reageer je er boos op of lach je wat ongemeend mee?
Citaat:
nare man schreef op 11-07-2005 @ 19:09 :
Nee, dan beter iemand de kroeg insturen met een of ander vaag advies en hem vervolgens nóg harder op zijn bek laten gaan
juh, zoiets. Je wordt nu eenmaal uitgekotst en daar zul je maar mee moeten leven. Of je het je aantrekt is een ander verhaal.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 18:22
Custom
Custom is offline
Misschien wel de verkeerde kroeg? Ik kan hier ook genoeg kroegen met volk dat zichzelf geweldig meent en op anderen neerkijkt (en dat ook laat merken), maar ik ken ook tenten waar iedereen normaal behandeld wordt.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 18:24
Verwijderd
Volgens mij zie je spoken. Mensen vinden niemand zó interessant dat ze er maar naar blijven kijken. Beetje paranoide, jij.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 18:27
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Citaat:
Morgan schreef op 11-07-2005 @ 19:24 :
Volgens mij zie je spoken. Mensen vinden niemand zó interessant dat ze er maar naar blijven kijken. Beetje paranoide, jij.
Ik herken het gevoel heel sterk, vanuit ervaring in een heel ver verleden.
Mensen kunnen idd wel eens raar kijken of zelfs staren, maar dat gebuerd bij iedereen.
Dat jij het idee hebt dat iedereen constant naar je staart zit voornamelijk tussen je oren vanwege een obvious tekort aan zelfvertrouwen.
Punt is wel dat je het gestaar en gegrinnik slechts aanwakkert door nerveus om je heen te gaan staan kijken of er mensen (stom) kijken.
Oud 11-07-2005, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Ir. de Narie schreef op 11-07-2005 @ 19:27 :
Ik herken het gevoel heel sterk, vanuit ervaring in een heel ver verleden.
Mensen kunnen idd wel eens raar kijken of zelfs staren, maar dat gebuerd bij iedereen.
Dat jij het idee hebt dat iedereen constant naar je staart zit voornamelijk tussen je oren vanwege een obvious tekort aan zelfvertrouwen.
Punt is wel dat je het gestaar en gegrinnik slechts aanwakkert door nerveus om je heen te gaan staan kijken of er mensen (stom) kijken.
Daarom. Ik stel me ook altijd aan in discotheken en er zullen vast een heleboel mensen mij belachelijk vinden, maar boeie. Als je daar een probleem van maakt, ben je gewoon veel te onzeker. Mensen zijn écht niet zo op jou gericht als je denkt.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 18:42
tuttebel
tuttebel is offline
gewoon keihard terugstaren.
Oud 11-07-2005, 18:54
Codaz
Codaz is offline
Ja ok misschien denk ik ook wel dat mensen kijken, maar TOCH.
Ik ben zeker niet scheel en ik zie echt wel dat mensen je recht aankijken. Er is verschil tussen aankijken en recht aankijken en zo'n kop trekken van wat een mongool.

Tegen Gambokkur wil ik even zeggen dat hij dan maar lekker thuis moet gaan zitten achter de geraniums. Ik wil toch wel plezier hebben en meestal is het rondom het op stap gaan wel een leuke boel.

Ook al heb ik het in het verleden wel goed verneukt bij de mensen met wie ik omga. Door domme opmerkingen etc. Maar dat even terzijde. Ik heb gemerkt dat de mensen die je nemen zoals je bent er maar veel te weinig zijn eigenlijk en die toch met me om bleven gaan (al dan niet geforceerd maar who cares).

Tegen Morgan wil ik even zeggen dat ik me inderdaad tegenwoordig wat vaster opstel, misschien ook af en toe wel een klein beetje te bot maarja.

Tegen Custom wil ik even zeggen dat het misschien inderdaad de verkeerde kroeg is. Maar de mensen met wie ik ga gaan meestal hierheen, en met wie moet ik anders gaan ?
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 19:06
Custom
Custom is offline
Nja, tis iig al goed dat je met een groepje "eigen" mensen daarheen gaat. Maar goed, ik neem aan dat je zelf een beetje de zelfde lifestyle en voorkeuren hebt als de mensen met wie je naar die kroeg gaat, en de kroeg an sich wel in je straatje kan passen. Misschien zijn er nog andere soortgelijke kroegen (met zelfde muziek etc) waar je eens heen kan gaan? Zo vind ik hier in Venlo de ene kroeg gewoon enorm klote terwijl een kroeg verderop zowat hetzelfde draait en die wèl gezellig is, omdat de vaste gasten nèt anders zijn, gemoedelijkere sfeer daar.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 19:07
Codaz
Codaz is offline
Ik zeg ook, zullen we niet ergens anders heengaan, maar nee, ze blijven veel te lang in 1 kroeg staan.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 19:12
WolterB
WolterB is offline
Trek je er niets van aan, maak plezier met je vrienden en als anderen jou uit willen lachen, doen ze hun best maar. Probeer daar boven te staan
Oud 11-07-2005, 21:23
Rohit
Rohit is offline
Loop op mensen af die je aanstaren, en zeg: heuj lekker ding biertje?
Oud 11-07-2005, 21:44
Mandarijntje
Mandarijntje is offline
Je staat zo veel voor lul als je zelf denkt.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Kshatriya schreef op 11-07-2005 @ 22:23 :
Loop op mensen af die je aanstaren, en zeg: heuj lekker ding biertje?
beste tip tot nu toe, al was het maar omdat ze als ze weigeren, ze iig afdruipen
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 11-07-2005 @ 19:29 :
Mensen zijn écht niet zo op jou gericht als je denkt.
Als je midden in een tent door een paar man uitgelachen wordt?
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Snees schreef op 11-07-2005 @ 22:48 :
Als je midden in een tent door een paar man uitgelachen wordt?
Nou okee, als jij net iets idioot doet dat zij zien. Maar als ik uitga, ben ik écht niet de hele avond bezig met naar één belachelijk iemand te kijken. En ik kan me niet voorstellen dat hij a) de hele avond aan een stuk door zó belachelijk doet dat iedereen er naar moet kijken, en b) dat iedereen daar uberhaupt de hele avond naar zou kijken, want dat belachelijke is na een kwartiertje ook al niet bijzonder meer.

Geval van overgevoeligheid, zou ik zeggen.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 23:45
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Gewoon terug lachen en verder feesten. Overal heb je wel van die debielen rond lopen hoor! Straal gewoon wat meer zelfvertrouwen uit en doe je haar leuk, daar moet je dan gewoon schijt aan hebben.
Oud 12-07-2005, 00:56
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Codaz schreef op 11-07-2005 @ 18:40 :
Nooit is er een meisje aardig tegen mij ofzo, altijd meteen zo'n bakkes of TSS. [/B]
Dat is normaal tijdens het uitgaan. Voor "normale/leuke" meiden moet je daar niet zijn. Als je sletjes wilt, one night stands en dergelijke...ja dan moet je uitgaan ja met alles erom heen.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 01:28
Verwijderd
Boeiend.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 09:41
Mandarijntje
Mandarijntje is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 12-07-2005 @ 01:56 :
Dat is normaal tijdens het uitgaan. Voor "normale/leuke" meiden moet je daar niet zijn. Als je sletjes wilt, one night stands en dergelijke...ja dan moet je uitgaan ja met alles erom heen.
Waar baseer je dat nu weer op?
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 10:51
Billy_bob
Billy_bob is offline
Citaat:
Mandarijntje schreef op 12-07-2005 @ 10:41 :
Waar baseer je dat nu weer op?
Ja idd .

Heb je misschien een foto of iets dergelijks?!
Oud 12-07-2005, 11:13
Verwijderd
Zo te horen, ts, heb je een beetje een probleem met jezelf. Deal with it. Een beetje minder schijt aan de mensen hebben, laat ze maar doen, en wat meer doen wat je zelf leuk vind, dat doet al wonderen.

Citaat:
Haha, wtf, speelt je verleden je parten?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-07-2005, 11:54
Badmutssssss
Badmutssssss is offline
Citaat:
Codaz schreef op 11-07-2005 @ 18:40 :
Altijd als ik naar een kroeg/disco ga en om me heen kijk, kijken er mensen terug. Niet super speciaal zou je zeggen maar toch.
Ik hoef maar 1 ding te doen met dansen of wat dan ook en je ziet ze kijken - wat een sukkel/motherfucker, wat doet hij nou-
Ik ben ook al meerdere malen voor mijn gevoel voor lul gezet en/of uitgelachen door totaal onbekende mensen.

Voorbeeldje: meisje kwam naar me toe begon voor me te dansen, ik denk leuk doe beetje terug weetjewel. Komt er een of andere gast aan en gaan ze me beiden gewoon staan uitlachen.

Ik weet echt niet hoe ik hiermee om moet gaan en voel me dan ook best wel kut ja. Nooit is er een meisje aardig tegen mij ofzo, altijd meteen zo'n bakkes of TSS.
sla ze...
Oud 12-07-2005, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Ik ken anders genoeg leuke mensen die uitgaan.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 19:34
Kaa
Kaa is offline
Er zijn zat mensen op aarde die het niet uit kunnen staan als ze zien dat anderen plezier hebben, of eens 'anders zijn dan anders'. Niet per se, omdat zij zo willen zijn als jij. Maar eerder omdat jij er dan uitspringt en de aandacht trekt (zowel positief als negatief) in plaats van zij.

Het beste is om gewoon plezier te maken en de mensen om je heen als achtergrond te beschouwen. Wat kan hun avond je schelen, als jij hen in de weg staat...dan is dat hun probleem. Maar laat het alsjeblieft niet jouw fun verpesten.
Uiteindelijk zal je alleen jezelf hebben om op terug te vallen, en als je je alleen goed kan voelen zonder jezelf, en je eigen manieren, zul je het nog heeeeel moeilijk krijgen...

vergeet ze...
Oud 12-07-2005, 20:55
*GaJeL*
*GaJeL* is offline
Ach denk gewoon dat die mensen die jou aanstaren hun eigen 'hachje willen redden' !! Die mensen zijn gewoon zelf haartstikke onzeker! Lach gewoon es vriendelijk terug en vraag hun wat ze in jouw weg staan te wezen en loop door!
Oud 12-07-2005, 23:52
cam-boy18
cam-boy18 is offline
Praat met een goeie vriend waar je meestal mee uit gaat erover en vraag hem of hij het ook vind en hoe je er volgens hem wat aan kan doen of dat het gewoon onzekerheid is en je er gewoon nix van moet aantrekken

in ieder geval su6
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 08:58
Susanne
Susanne is offline
Je moet gewoon wat meer zelfvertrouwen proberen te creeeren voor jezelf... we zijn allemaal wel eens onzeker, over ons lichaam bijv. maar ook over hoe je bent in je doen... en juist als je er zelf heel erg op gefocust bent, valt het andere mensen ook op hoe onzeker je bent over bepaalde dingen
Oud 13-07-2005, 15:04
Codaz
Codaz is offline
Citaat:
cam-boy18 schreef op 13-07-2005 @ 00:52 :
Praat met een goeie vriend waar je meestal mee uit gaat erover en vraag hem of hij het ook vind en hoe je er volgens hem wat aan kan doen of dat het gewoon onzekerheid is en je er gewoon nix van moet aantrekken

in ieder geval su6
Naar hen kijken ze dan weer nooit, dat snap ik dan niet goed.
Misschien ligt het aan mijn bril, of aan mijn kleding ik weet het echt niet.

Tja ik zie er nou eenmaal niet uit als 99% van de jongens. Met zo'n oorbelletje en een mat in de nek en van die kleding waar ik eigenlijk van gruwel. Tja ok ik zal erop letten Kaa, maar je moet begrijpen dat het heel lelijk is en dat ik daarom niet vaak meer op stap ga eigenlijk.

Owja, Shitonya, waar vind je dan wel die leuke meiden
Ga ik daar ff kijken...
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Codaz schreef op 13-07-2005 @ 16:04 :

Owja, Shitonya, waar vind je dan wel die leuke meiden
Ga ik daar ff kijken...
Ergens waar de jongens niet zo onzeker en wanhopig zijn.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2005, 12:56
Codaz
Codaz is offline
Ja damn, daar moet ik dan net niet wezen
Met citaat reageren
Oud 18-07-2005, 17:27
U*NiQ
U*NiQ is offline
Je hebt leuke mensen en je hebt debielen.. En die mensen waar jij het over hebt in je verhaaltje, dat zijn de debielen! Dus trek je er niets van aan en zoek de leuke mensen op.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2005, 21:44
KusjeJusje
KusjeJusje is offline
Citaat:
BrunetJuh schreef op 12-07-2005 @ 00:45 :
Gewoon terug lachen en verder feesten. Overal heb je wel van die debielen rond lopen hoor! Straal gewoon wat meer zelfvertrouwen uit en doe je haar leuk, daar moet je dan gewoon schijt aan hebben.
`

Goeie tip Even knippen met je vingers en daar is je zelfvertouwen..
Oud 19-07-2005, 21:01
Codaz
Codaz is offline
Citaat:
KusjeJusje schreef op 18-07-2005 @ 22:44 :
`

Goeie tip Even knippen met je vingers en daar is je zelfvertouwen..
Die snap ik nou ff niet KusjeKusje
Leg aub uit
Met citaat reageren
Oud 19-07-2005, 21:04
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Citaat:
Uniq86 schreef op 18-07-2005 @ 18:27 :
Je hebt leuke mensen en je hebt debielen.. En die mensen waar jij het over hebt in je verhaaltje, dat zijn de debielen! Dus trek je er niets van aan en zoek de leuke mensen op.
Je moet ook niet uitgaan in een zorgcentrum, daar staren ze je allemaal kwijlend en scheel aan om je outstanding danspasjes

// offt

Uniq: Word jij nooit verward met Henk Mul?
Oud 19-07-2005, 21:04
Verwijderd
Volgens mij bedoelt ze dat je zelfvertrouwen niet zomaar 1,2,3 krijgt.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2005, 21:08
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Doh,

dat krijg je door periodieke voldoening, gehaald uit bevestiging van potentie door het behalen van een zelfgesteld doel of door appriciatie van buitenaf.
Maar iemand die niet wíl die zal ook niet.
Voor iemand die aantoonbaar potentieel is, voldoende sociaal aangelegd is en toch over tekort aan zelfvertrouwen zeurt die heeft te weinig motivatie (langharig, werkschuw tuig ) of beweegt zich om andere redenen in isolement.

Meestal is t enige wat nodig is inzicht in eigen aanzicht.

En oja, seks op de dansvloer wil ook wel eens helpen
Oud 19-07-2005, 21:10
Codaz
Codaz is offline
Nee daarom, eigenlijk zou ik een vriendin moeten hebben. Dan was ik een stuk zelfverzekerder denk ik. Iemand die erg close met je is geeft je ook een beter, veilig gevoel.

Maar dat was off topic.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2005, 22:20
Boris_Beer
Boris_Beer is offline
Luister als je danst (en dan bedoel ik niet een beetje rond huppen op twee benen), dus echt beweegt (al dan niet ritmisch) trek je vanzelf de aandacht.
Ik dans ook veel een vaak heel uitgebreid en ik roep dat soort reacties ook wel eens op. Dat zijn vaak jongens en meestal hetzelfde type dus ik stoor me er niet aan. Ze gaan mij meestal na staan doen op een lompe manier en dan stop ik even met dansen en neem rustig de tijd om hun uit te lachen hoe idioot ze staan te doen. Het grappige is dat ze vaak zo in hun rol opgaan dat ze niet eens door hebben dat ik gestopt ben en ik (met anderen om mij heen) hun sta uit te lachen. Dat is dus een tacktiek.

Maar ik moet zeggen dat het bij mij sporadisch voorkomt, meestal krijg ik positieve reacties. Dus als je altijd maar negatieve reacties krijgt zo ik eens kijken naar de manier waarop je danst en dat vergelijken met bv professionele dansers/danseressen... Misschien dat je iets kunt leren, zo heb ik het ook 'geleerd'.

Voor de rest geldt ook wat andere al gezegd hebben dat je jezelf moet proberen niets van aan te trekken, hoe moeilijk dat ook is...
Oud 19-07-2005, 22:29
KusjeJusje
KusjeJusje is offline
Citaat:
STUFF schreef op 19-07-2005 @ 22:04 :
Volgens mij bedoelt ze dat je zelfvertrouwen niet zomaar 1,2,3 krijgt.
Precies
Oud 19-07-2005, 23:52
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Gambokkur schreef op 11-07-2005 @ 18:48 :
Leuke grap! NOT!

Dan....

Citaat:
Altijd als ik naar een kroeg/disco ga en om me heen kijk, kijken er mensen terug. Niet super speciaal zou je zeggen maar tochAltijd als ik naar een kroeg/disco ga en om me heen kijk, kijken er mensen terug. Niet super speciaal zou je zeggen maar toch.
Kijk, ik weet niet precies wat je bedoelt, maar het klinkt een beetje als mensen die niet kunnen omgaan met feit dat jij ANDERS bent.
En dat wekt bij veel mensen irritatie. Geniet van je anders zijn!

En als iemand irritant doet, ga er heen en vraag wat er is!
Met citaat reageren
Oud 20-07-2005, 02:04
Periodiek
Periodiek is offline
Als je onzeker bent, ga je ook onzeker dansen. Wanneer je niet onzeker bent en toch gaat dansen, zullen ze je eerst checken (en misschien uitlachen oid). Maar ze zullen snel genoeg denken: 'oh, hij vindt het normaal', en dan vinden zij het ook.

Ik was laatst ik een café, toen er opeens een meid tegen me aan begon te dansen. Ze stond me zo obvious te versieren dat ik 'r stom heb aangekeken en ben weggelopen. 10 seconden later stond ze weer bij d'r vriend

Achja, aan al die mensen moet je schijt hebben. Zij hebben het wiel ook niet uitgevonden. Het is jou leven, jou manier van dansen, versieren, bier drinken en mensen negeren. Die mensen kennen jouw verleden niet, dus ze weten in principe niet hoe onzeker je bent; maak daar gebruik van! Denk: 'screw you, ik weet hoe ik mezelf kan vermaken'.

Het is overigens goed dat je je verhaal hier hebt neergezet, want ik denk dat veel mensen hier aan leiden. Succes.
Oud 20-07-2005, 02:21
De Zwartkijker
De Zwartkijker is offline
Flow die bitches in het vervolg op Sugerbabas...Maak een afspraak en je hebt de hele avond een chick aan je zijde....
Oud 20-07-2005, 02:31
Verwijderd
Ik ben nou wel heel benieuwd wat je nou doet of hoe je eruit ziet dat mensen je zomaar uitgebreid gaan staan uitlachen.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2005, 02:37
De Zwartkijker
De Zwartkijker is offline
Citaat:
N00dles schreef op 20-07-2005 @ 03:31 :
Ik ben nou wel heel benieuwd wat je nou doet of hoe je eruit ziet dat mensen je zomaar uitgebreid gaan staan uitlachen.
Ik ook............ mischien dat het team van kopspijkers erachter zit.....
Oud 20-07-2005, 11:08
Verwijderd
Citaat:
Codaz schreef op 13-07-2005 @ 16:04 :
Naar hen kijken ze dan weer nooit, dat snap ik dan niet goed.
Misschien ligt het aan mijn bril, of aan mijn kleding ik weet het echt niet.

Tja ik zie er nou eenmaal niet uit als 99% van de jongens. Met zo'n oorbelletje en een mat in de nek en van die kleding waar ik eigenlijk van gruwel. Tja ok ik zal erop letten Kaa, maar je moet begrijpen dat het heel lelijk is en dat ik daarom niet vaak meer op stap ga eigenlijk.
(...)
Als je je niet heel vreemd gedraagt dan ligt het waarschijnlijk inderdaad puur aan je uiterlijk, in dit geval aan je kleding en je kapsel. Je kunt die mensen die naar je kijken niet veranderen.

Je hebt dus twee keuzes:
- je verandert je uiterlijk niet en accepteert die blikken en probeert ze te negeren.
- je verandert je uiterlijk zodat je niet meer wordt aangestaard.

Blijkbaar heb je geen zin in optie twee, dus dan ga je voor de eerste optie. Je zou ook nog naar die mensen kunnen zwaaien of vrolijk kunnen roepen wat er voor bijzonders te zien is (als ze er niet agressief uitzien, natuurlijk ).

Verder ligt het waarschijnlijk aan je zelfvertrouwen. Blijkbaar heb je al wel zoveel zelfvertrouwen om je uiterlijk niet zomaar te veranderen, dus het gaat wel de goede kant op met je.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2005, 20:20
Codaz
Codaz is offline
Nou dat is dus niet helemaal zo. Ik was al langer van plan om mijn uiterlijk de veranderen. Al gaat dat niet zo snel als dat ik natuurlijk zou willen.

Tegen Boris Beer wil ik even zeggen dat hij 25 is, en dat dus een heel ander verhaal is. Tegen hem kijken ze op en niet neer net zoals op mij. Tegen mensen van 25 zou ik iig niet meteen zo'n grote bakkes open trekken c.q. de hele tijd aan gaan zitten staren, want dan vraag je erom.

Ik denk dat ik beter jullie advies kan opvolgen en gewoon schijt aan die mensen moet hebben.

Wel is het zo dat het inderdaad altijd maar 1 bepaald type mensen zijn heb ik afgelopen weekend nog gemerkt.

Het is helaas door bijkomstigheden zo gegaan dat ik nu met mijn huidige "vrienden" niet meer omga. Ik heb gewoon even rust nodig, ook omdat er nog wat andere zaken zijn.

Ik hoop dat ik op de fontys wat nieuwe vrienden kan maken waarmee ik naar leukere kroegen kan gaan dan waar ik nu heenging.

Maar aan de andere kant zullen er altijd wel weer motherfuckers zijn die je zullen uitlachen ben ik bang. Gewoon omdat jij anders bent dan zij. Daar kan ik echt niet tegen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten