Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Bekijk resultaten poll: Wat denk jij van de nieuwe stompboxjes?
Ronduit klote, ik ga het niet eens uitproberen. 3 18.75%
Ronduit klote, maar voor die prijs kijk ik iig wel even. 7 43.75%
Het dondert me niet. 4 25.00%
Lijkt me ok, maar ik heb geen interesse. 0 0%
Lijkt me fantastisch, vooral met zo'n prijs. 2 12.50%
Aantal stemmers: 16. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-07-2005, 13:52
0123456789
0123456789 is offline
Tjah, optie 2 voor mij.
Lijkt me voor mij iig aardig duidelijk. Over het algemeen is Behringer klote, en ik denk dat dit geen uitzondering zal zijn. Weliswaar heb ik al meerdere producten van Behringer opgemerkt die de moeite wel waard zijn.
Ik ga dus iig even rondsnuffelen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-07-2005, 13:58
Moustache
Moustache is offline
Citaat:
wardt schreef op 25-07-2005 @ 14:52 :
Weliswaar heb ik al meerdere producten van Behringer opgemerkt die de moeite wel waard zijn.
welke dan?
Oud 25-07-2005, 14:15
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik weer Behringer, dus ik ga hier maar geen mening over geven
Oud 25-07-2005, 14:48
DeadNation
DeadNation is offline
Voor 19 euro wil ik die boss tu2 kloon wel even uittesten.
Oud 25-07-2005, 20:29
Custom
Custom is offline
Zal best aardig spul zijn voor een scherpe prijs, vooral die scherpe prijs Maar ik ga die zooi niet in mijn signaalketen zetten, echt niet.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2005, 23:14
0123456789
0123456789 is offline
Citaat:
Doavid schreef op 25-07-2005 @ 14:58 :
welke dan?
Het is niet mijn ding, maar de v-amp (mijn vriendin heeft er 1) is een nog best redelijk product, klote behuizing zoals het behringer behoort, maar je kan er een (redelijk) goed geluid mee scheppen.
Voor de rest is de HPS3000 een goede koptelefoon waar ik weinig tot niets over te klagen heb.
Maar inderdaad, verder dan dat zou ik toch even goed moeten brainstormen. Misschien de FCB1010, nooit uitgeprobeert, maar ik heb veel goede reacties gehoord. (wat wil je, het is een midi controller ) De eindversterkers schijnen aardig te zijn, maar daar heb ik zelf ook geen ervaring mee. Maar goed, behringer maakt overwegend troep bedoel ik maar te zeggen.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2005, 23:36
Nighttime Bird
Nighttime Bird is offline
Ze schijnen ook gewoon een metalen behuizing te hebben, net als Boss.

Ben benieuwd, ze kosten natuurlijk geen drol.
Voor 19 euro wil ik heus wel eens een effectje kopen om mee te experimenteren ofzo.
Tenzij ze echt té slecht zijn.
Oud 26-07-2005, 07:54
MazeMouse
MazeMouse is offline
ACh, voor de prijs van een Boss koop je 4 behringers. Dan maakt het ook niet uit als je er eentje platstampt.

Ik denk dat ik die rack-tuner eens ga uitproberen. (samen met een V-amp pro lekker veel knipperende en bewegende lampjes in je rack... )
Oud 26-07-2005, 10:27
Moustache
Moustache is offline
Citaat:
De eindversterkers schijnen aardig te zijn, maar daar heb ik zelf ook geen ervaring mee.
Hou dat zo!

En een Tuner kan niet mooi of lelijk klinken, die vind ik dan nog wel aantrekkelijk voor 23,-
Oud 26-07-2005, 20:15
Munky-2nd
Munky-2nd is offline
Die Behringer troep is hartstikke leuk als je t hebt (NOT!), en als het kapot gaat ben je de lul, want behringer geeft geen garantie over die nieuwe stompboxes... dan moet je dus mazzel hebben als de gitaarshop waar je m koopt zo stom is om er wel garantie over te geven...

Ze zijn er vast vanuit gegaan dat die TROEP binnen een paar weken naar de klote gaat...
Oud 26-07-2005, 21:20
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Munky-2nd schreef op 26-07-2005 @ 21:15 :
Die Behringer troep is hartstikke leuk als je t hebt (NOT!), en als het kapot gaat ben je de lul, want behringer geeft geen garantie over die nieuwe stompboxes... dan moet je dus mazzel hebben als de gitaarshop waar je m koopt zo stom is om er wel garantie over te geven...

Ze zijn er vast vanuit gegaan dat die TROEP binnen een paar weken naar de klote gaat...
Mwa, je hebt sowieso garantie zelfs al zegt de winkel van niet.
Het product moet namelijk een redelijk geachtte periode onder NORMAAL gebruik werkend blijven. Doet het dat niet dan kan de winkel zoveel algemene voorwaarden ergens neerkalken als ze willen maar die zijn alsnog niet rechtsgeldig
Oud 26-07-2005, 23:26
DeadNation
DeadNation is offline
Wat een jankreacties.
Oud 27-07-2005, 02:20
Notorious P.I.S
Notorious P.I.S is offline
misschien de moeite waard.... ik ben benieuwd naar die racktuner.
Oud 27-07-2005, 11:16
Verwijderd
Ze schijnen best mee te vallen. Het zou dom zijn om ze in een high-end gitaarketen te zetten, maar voor wie het noodgedwongen wat minder moet zijn, why not?

Behringer heeft niet uitsluitend rommel hoor. Heb er een BCA-2000 van (USB AUDIO/MIDI interface), ding werkt prima. Heb ook een FCB1010 (midi floorboard), ook prima materiaal. Je moet gewoon een beetje het kaf van het koren scheiden.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 15:50
0123456789
0123456789 is offline
Citaat:
Nighttime Bird schreef op 26-07-2005 @ 00:36 :
Ze schijnen ook gewoon een metalen behuizing te hebben, net als Boss.
Hmm, de eerste versies waren plastic, en het uiteindelijke plan was dat meen ik ook zo te houden. Maargoed misschien hebben ze het omgegooid.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 22:53
NRK
NRK is offline
Lijken me interessante dingen. Alhoewel, ik ben niet zo into pedalen en effecten. Ik wil een versterker met een fatsoenlijke clean en distortion, en niet door een klote pedaal.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 17:33
Dave Rhubarb
Dave Rhubarb is offline
voor mij ronduit klote- behringer komt er simpelweg niet meer in bij mij gezien alle nadelen behalve de prijs. Voor beginners zijn ze aan te raden-met in het achterhoofd dat alles van behringer hooguit een jaar goed meegaat , en voor 'gevorderden'; spaar nog even door.
Oud 08-08-2005, 19:12
Verwijderd
Hm, als ik de naam "Behringer" hoor weet ik al genoeg
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 16:19
Snuitermans
Snuitermans is offline
Het zijn toch slechts replica's van allom gewaardeerde circuits, hoe slecht zouden ze dan kunnen zijn. Eerst maar eens horen alvorens af te kraken lijkt me...
Oud 10-08-2005, 00:35
0123456789
0123456789 is offline
Citaat:
Snuitermans schreef op 09-08-2005 @ 17:19 :
Het zijn toch slechts replica's van allom gewaardeerde circuits, hoe slecht zouden ze dan kunnen zijn. Eerst maar eens horen alvorens af te kraken lijkt me...
Nou, behringer heeft zich op dat punt toch al best bewezen.
Ze staan er ook om bekend dat ze een circuit nemen en de onderdelen vervangen voor goedkopere.

Ik moet trouwens wel zeggen, ik heb verhalen gehoord over dat ze de reverb unit van de v-amp in de digital reverb stompbox zouden gaan doen. Die is best te pruimen moet ik zeggen, als er 1 ontwikkeld effect van behringer is wat naar mijn mening goed is is het de reverb wel. De test zal het uitwijzen.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Snuitermans schreef op 09-08-2005 @ 17:19 :
Een crybaby is ook een kopie van een vox wah. En een marshall JTM45 is ook een kopie van een Fender Bassman.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2005, 22:18
MazeMouse
MazeMouse is offline
En Stagg's zijn ook allemaal kopieën...
Oud 13-08-2005, 00:50
0123456789
0123456789 is offline
En om maar niet de duizenden stratklonen te vergeten, zoals die van synsonic, vantage, animal, richwood, amuse, etc, etc.
Uiteindelijk komt het er toch op neer hoe ieder van de producten het er van af brengt in de harde echte wereld, er zijn goede kopieen, maar bij behringer is het toch echt overwegend troep, op papier mooi, maar in het echt hoor je toch echt duidelijk een negatief verschil.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten