Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-08-2005, 08:11
Vief.
Vief. is offline
Hallo!

Ik weet niet of dit topic hier helemaal goed staat maar ik wist niet waar ik hem anders kon zetten... ik heb een wratje en kan je tea tree daar ook voor gebruiken? En wat is het best recept met tea tree voor acne? Alvast bedankt!
Oud 15-08-2005, 08:15
Verwijderd
Je kan tea tree min of meer overal voor gebruiken, geloof ik, maar of het zal helpen...? Ik denk iig niet dat een wratje ervan weg zal gaan, maar daar kan ik me in vergissen.

Wat bedoel je precies met "het beste recept met tea tree voor acne"? Volgens mij verkoopt bv. De Tuinen standaard dingen met tea tree tegen bv. acné en misschien andere drogisten ook wel.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 08:52
Miracle
Miracle is offline
Ik dacht dat je Tea Tree gewoon op een wattenschijfje kunt druppelen en op je gezicht smeren? Geen idee of het helpt, maar goed.

Er zijn ook veel andere producten waarin Tea Tree verwerkt zit, zoals shampoo's, fash wash en meer van dat soort dingen.
Oud 15-08-2005, 10:04
Vief.
Vief. is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 15-08-2005 @ 09:15 :
Wat bedoel je precies met "het beste recept met tea tree voor acne"? Volgens mij verkoopt bv. De Tuinen standaard dingen met tea tree tegen bv. acné en misschien andere drogisten ook wel.
Met het beste recept bedoel ik hoe het het beste werkt en daardoor dat ze het beste verdwijnen
Oud 15-08-2005, 10:13
Verwijderd
Ik denk dat dat per persoon verschilt en dat je dus gewoon het één en ander uit moet proberen...
Met citaat reageren
Oud 20-08-2005, 22:07
het dappere meisje
het dappere meisje is offline
Citaat:
Miracle schreef op 15-08-2005 @ 09:52 :
Ik dacht dat je Tea Tree gewoon op een wattenschijfje kunt druppelen en op je gezicht smeren? Geen idee of het helpt, maar goed.

Er zijn ook veel andere producten waarin Tea Tree verwerkt zit, zoals shampoo's, fash wash en meer van dat soort dingen.
de olie moet je altijd mengen, want anders is ie te agressief. Bij bv. de tuinen heb je dag en nacht creme en balsem met tea tree erin, werkt erg goed bij acne.
Oud 20-08-2005, 23:15
Kladderkatje
Kladderkatje is offline
Citaat:
vivian1992 schreef op 15-08-2005 @ 09:11 :
Hallo!

Ik weet niet of dit topic hier helemaal goed staat maar ik wist niet waar ik hem anders kon zetten... ik heb een wratje en kan je tea tree daar ook voor gebruiken? Alvast bedankt!
als je een wratje hebt, kun je die het beste behandelen met - heel simpel - dat witte spul van een paardebloem.
dat erop wrijven (zorg dat je nix in je mond krijgt van datgene wat aan je vingers zit, is nogal behoorlijk giftig spul om in te nemen) en dan is het met een paar dagen weg.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2005, 09:01
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
het dappere meisje schreef op 20-08-2005 @ 23:07 :
de olie moet je altijd mengen, want anders is ie te agressief. Bij bv. de tuinen heb je dag en nacht creme en balsem met tea tree erin, werkt erg goed bij acne.
Wat moet je doen met balsem? Volgens mij zag ik dat staan, omdat het in de aanbieding was. Alleen staat er op die producten nooit wat je er mee kunt.
Oud 21-08-2005, 11:05
Jones
Tea tree olie is echt tegen zo ongeveer alles te gebruiken. Dus ook tegen acne. Je kan het gewoon als olie op je gezicht smeren met een watje of een dag/nachtcreme gebruiken met teatree olie of een face wash/scrub etc. Probeer gewoon wat uit en dan merk je vanzelf wat het beste werkt.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2005, 15:58
bassgirl
bassgirl is offline
moet je ff in de winkel vragen welke teatree je dan precies odig hebt, maar tea tree werkt echt goed
Oud 21-08-2005, 17:17
Lindaa
Lindaa is offline
gewoon teatree van d ekruidvat, in die buine potjes. wasgel, dag-en nacht creme, en scrub. en evt. ook die olie.
het werkt echt, en is nog niet eens zo duur!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten