Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik hoef me echt niet in een bepaalde muzieksoort te verdiepen om te kunnen zeggen of ik een liedje leuk vind. waar ik me wel aan erger is als mensen na het horen van 2 liedjes zich helemaal fan gaan noemen van die band. maar waarom zou je niet allerlei soorten muziek leuk kunnen vinden?
|
![]() |
|
Ik zie niet in waarom mensne niet mogen expirimenteren op dat gebied, zekerz als je jong bent kun je nog niet meteen zeggen wat je smaak is. Als ik mijn broertjes de ene dag metallica en de volgende dag shakira hoor draaien, ben ik juist blij dat ze hun muzieksmaak aan het testen en verbreden zijn...
||
![]() |
Citaat:
dat vind ik ook irritant. maar dat vind ik hetzelfde als bij kleding, dan zijn er ook mensen die opeens dingen gaan dragen alleen maar omdat het 'in' is. |
![]() |
||
Citaat:
maar het valt me op dat veel mensen de populariteit van sommige artiest/bands als richtlijn gebruiken
||
Citaat:
------------------ Ik heb geen sig [Dit bericht is aangepast door Nanaki (01-04-2002).]
|
![]() |
niet mee eens .. ik hou van meerdere muziek als *mn stijl* en zo ken ik wel meer mensen
des te ouder je wordt des te breder je smaak wordt vaak. maar hoort dit hier wel ? ik zie t verband met lifestyle eerlijk gezegd niet
||
Citaat:
|
![]() |
Vinnik onzin,je smaak ontwikkeld zich voordurend je moet gewoon luisteren wat je wil.
Waarom zou je jezelf binden aan een en dezelfde muziekstijl,waarom mag je niet en britney en linkin park luisteren. Mijn muzieksmaakt beperkt zich tot punk en ska meestal,maar als ik strax er achter komt dattik britney leuk vind..ga ik lekker britney luisteren. |
![]() |
|
![]() |
Ik vind dat iedereen gewoon zelf moet weten welke muziek ze leuk vinden en niet iets mooi moeten vinden omdat iets in de top 40 en dan later hetzelfde liedje stom vinden omdat het 'uit' is. Daar heb ik wel een hekel aan. Mensen moeten elkaar niet steeds afkraken en beoordelen op de muziek die ze luisteren. Ik kan er ook niet goed tegen als bijv. een Britney fan helemaal afgekraakt wordt op het muziekforum. Je hoeft elkaars muziek niet mooi te vinden, maar kraak dan niet de persoon zelf af. Een alto kan ook een Britney fan zijn. Muziek kan je stijl wel beinvloeden maar eigenlijk staat het los van elkaar.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik luister soms ook wel eens klassiek, en verder heb ik een brede muzieksmaak, de meeste soorten metal, een paar soorten punk, darkwave.. en als je bv doom of black metal met ska vergelijkt dan zie je een verschil dat haast groter is dan linkin park en britney.. ik ben het niet eens met de stelling, je moet je ontwikkeling niet in de weg staan, en als je als britney-fan toevallig in aanraking komt met metal, en je vindt het goed, dan moet je vooral doorgaan. mijn nichtje was eerst mega-fan van jennifer lopez, maar nu (ze vaker bij mij langskomt ![]() en mensen die voor muziek kiezen omdat het in is en niet omdat ze zichzelf er in herkennen of het gewoon mooi vinden, zijn gewoon dom.. maar daar waren we al achter. |
Advertentie |
|
![]() |
|
ik luister gewoon naar alles waar ik naar luisteren kan en wat ik ook nog leuk vind. Het maakt mij echt niet uit wat voor soort muziek het is. Natuurlijk is er wel 1 soort waar ik het meest naar luister en waar ik veel van af weet, maar dat hoeft neit gelijk te zeggen dat ik me niet met andere soorten bezig hou
||
Citaat:
(maakte 't pas nog mee, 2 "skinheads", die duidelijk nog een aussie oid in de kast hebben hangen, kwamen de winkel in om te vragen naar Skrewdriver CD's... dat is namelijk het eerste wat die foute ex-gabbers leren: "skrewdriver = Oi!" en zo wordt Oi! voor je het weet weer geassocieerd met nazi's... ![]() *frustraties dr uit, lucht op*
||
![]() |
Citaat:
Wat een onzin. Ik experimenteer dagelijks met muziek en luister o.a.: vele soorten metal, gothic, industrial, punk, nyhc, wave, darkwave, wave, folk, trance, hiphop, rap, nederhop, etc. en ik zou geeneen van deze stijlen willen missen. Stelling: luister gewoon naar wat je lekker vind en trek je verder geen hol aan van whatever het 'is' of hoe mensen het 'zien'. Zo ook qua uiterlijk.
||
Citaat:
|
![]() |
wat doen we weer moeilijk zeg,
als iemand en van pop houd en van rock moeten ze dat vooral zelf weten als je ern jaar of 11,12, bent ga je vanzelf kijken wat je leuk vind en als dan mag dat tog en so wat als iemand en van het een zowel het andere houd moet die dat vooral gewoon doen niemand die er problemen mee heetf toch |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zolang je muziek luistert omdat je het mooi vindt en niet omdat het In iz, vind ik het allemaal best. Ik luister ook vanalles, Within Temptation en Linkin Park (NEEEEE niet omdat het in iz, want ik luisterde het daarvoor ook al
![]() Ik vind het volgende: Luister iets gewoon omdat jij het mooi vindt, en niet omdat 10.000 Nederlanders het mooi vinden en het in de top 40 staat.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
geloof en seks kreeftjepeefje | 111 | 25-06-2009 11:46 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Paus Benedictus XVI, ook naar Nederland? de abt van sion | 138 | 04-09-2005 22:59 |