Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-07-2005, 11:28
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Welke game is leuker?

In iedergeval is guild wars goedkoper én je kunt het over 6 maanden nog eens een keer spelen zonder dat je opnieuw moet betalen. Aan de andere kant heb ik weer vrienden die wow die hard spelen, dus dat is ook gezelliger als ik bij hen ben in-game.

Welke spel vinden jullie leuker? Vermeld het ook als je én bijv een 10 dagen wow trial gehad hebt én guild wars hebt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-07-2005, 11:31
Verwijderd
WoW is een middelmatige mmorpg, meer niet. GW is gaaf, maar je moet denk ik wel een goed gilde hebbn wil je er echt van genieten.

Heb ze allebei gespeeld btw.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 11:36
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
WoW vond ik leuker, maar ik vond ze allebei een beetje tegenvallen.
Oud 10-07-2005, 11:47
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 10-07-2005 @ 12:36 :
WoW vond ik leuker, maar ik vond ze allebei een beetje tegenvallen.
Tja, uiteindelijk wel.

Ik wil eens wat anders dan magie en draken. kom op met dat Pirates of the burning sea. Ik wil piraat zijn!
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 11:52
maximeus
maximeus is offline
wow is gewoon de shit....het is een van de mooiste spellen die ik ooit heb gespeeld! en dat is die betaling een bijzaak
Oud 10-07-2005, 11:55
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
maximeus schreef op 10-07-2005 @ 12:52 :
wow is gewoon de shit....het is een van de mooiste spellen die ik ooit heb gespeeld! en dat is die betaling een bijzaak
lees: je moeder betaalt voor je?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 12:03
Jolt
Jolt is offline

Ze zien allebij niet uit, en je moet ervoor betalen, ik ben een lastige nederlander/indo dus ik geef geen rode cent uit.

Al zou ik WoW wel eens willen proberen, zelfde geld voor Guild Wars, maar dan een trail of zo. Zoals ik SW: Galaxies ook geprobeerd hebt.

Al ziet Guild Wars wel beter uit dan WoW, maar een beetje logisch aangezien die later uit kwam.
Oud 10-07-2005, 15:32
MazeMouse
MazeMouse is offline
Plus WoW moet geen hypergelikte graphics hebben aangezien ze dan de hele Warcraft sfeer zoals die uit WC3 meteen weer kwijt zijn. En juist die sfeer is zo sterk aan het spel.

Verder vind ik die anti-maandelijkse kosten maar bullshit. Iedereen belt zeker ook nog allemaal pre-paid omdat ze geen maandelijkse kosten willen? En uitgaan doen we ook niet aan omdat dat tegenwoordig ook stervensduur is...

Ouwehoer een uur minder aan je telefoon (en ga gewoon langs) en neem 2 biertjes per week minder en je hebt je maandelijkse kosten er alweer uit dus dat het zo "Stervensduur" is als iedereen wil doen geloven is BULLSHIT.
Ik 4 maanden wow spelen van 1 dag werken dus duur????
Oud 10-07-2005, 15:39
Verwijderd
Tja, probeer dat mensen maar eens aan het verstand te brengen. Je krijgt NERGENS voor 10 euro per maand bijna 24/7 plezier. Terwijl mensen wel naar de bioscoop gaan á 8 euro voor een film van hooguit 2,5 uur.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 15:52
Verwijderd
Mijn standpunt om dat geld is ook heel simpel. Ik dok ook 40-60 euro voor een nieuw PS2/PC spel wat ik in ongeveer 10 tot 20 uur uitspeel. WoW Speel ik nog meer per week dus ik vind dat geld niet zo. Dat wil overigens niet zeggen dat ik nog zou spelen als het 20 euro was. Dat wordt me wat te gortig, koop ik liever een cd of platinum game voor
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 17:07
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Je zegt nu tien euro per maand, maar bijv. de eerste 3 maanden zijn de kosten van het spel al (45+25)/3= 23 euro per maand. Sterker zelfs, om de maandelijkse kosten gaan pas onder de 20 euro zitten na 5 maanden spelen (19 euro per maand). Iedereen die zegt "tientje per maand" gaat er dus vanuit dat hij het spel minimaal 13 maanden speelt opdat hier de prijs pas op de 15 euro per maand komt. En dan nog trekt die persoon bij het afronden er rustig een derde deel van af, uitgaande van gebruik van gamecards van 2 maanden en €25 per maand.

Ik ben niet pro-guilt, maar stel dat je niet een hardcore gamer bent die constant het zelfde spel wilt spelen, kan wow een beetje prijzig zijn.

Laatst gewijzigd op 10-07-2005 om 17:10.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 17:12
Verwijderd
Pff, 13 euro zit voor mij dicht genoeg bij de 10 om het over een tientje te hebben. Als als je geen gamer bent die een bepaald spel veel wil spelen heb je uberhaupt niet veel te zoeken in een mmorpg
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 17:25
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Het gaat natuurlijk ook niet om de kosten, maar welk spel leuker is
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 17:33
Q
Q is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 10-07-2005 @ 16:32 :
Plus WoW moet geen hypergelikte graphics hebben aangezien ze dan de hele Warcraft sfeer zoals die uit WC3 meteen weer kwijt zijn. En juist die sfeer is zo sterk aan het spel.

Verder vind ik die anti-maandelijkse kosten maar bullshit. Iedereen belt zeker ook nog allemaal pre-paid omdat ze geen maandelijkse kosten willen? En uitgaan doen we ook niet aan omdat dat tegenwoordig ook stervensduur is...

Ouwehoer een uur minder aan je telefoon (en ga gewoon langs) en neem 2 biertjes per week minder en je hebt je maandelijkse kosten er alweer uit dus dat het zo "Stervensduur" is als iedereen wil doen geloven is BULLSHIT.
Ik 4 maanden wow spelen van 1 dag werken dus duur????
Ik heb pre-paid aangezien ik heel weinig bel, kost mij 20 euro per jaar. Ik drink, rook, blow enz niet dus uitgaan is voor mij erg goedkoop. Dus heel je theorie klopt niet.

Maar ik heb WoW nog niet gespeeld, wil ik wel zo houden want de maandelijkse problemen hoef ik niet. Guildwars daarintegen ben ik wel veel aan het spelen en die is leuk, niet het beste spel wat ik heb gespeeld maar wel leuk. Dus voor mij wint Guildwars het al van WoW.

Citaat:
EvilSmiley schreef op 10-07-2005 @ 18:25 :
Het gaat natuurlijk ook niet om de kosten, maar welk spel leuker is
Dat klopt ook wel maar als je een lekker ijsje eet van een euro en hetzelfde ijsje eet voor 10 euro dan is die van 1 euro toch lekkerder (het psychologische effect), dus het heeft er wel mee te maken.

Laatst gewijzigd op 10-07-2005 om 17:36.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 17:47
Naz
Naz is offline
WoW=

Je begint met een char, dan ga je grinden... zodat je als je een level gestegen bent nog beter kan grinden, en vervolgens koop je nog betere equipment zodat je... nog beter kan grinden.

Tis zo boring, nutteloos... doelloes, zie er geen zin van in. Kheb het een tijdje gedaan met diablo 2 en daar viel het grind gehalte nog mee, wat een verspilling van tijd

GW is iets heel anders.. tis geen MMORPG, tis gefocussed op PvP daar zit de echte replayability in. Kdenk dta je in de missies na 300 uur wel uitegeken bent. Maar met PvP mits je in een goede guild zit, kan je erg lang doorgaan.

Niet alleen heb je tombs en guildvsguild maar dan ook de underworld en fissure of woe. Voor die 4 plaatsen heb je kwaliteiten nodig, coordinatie en strategien.

Dat vond ik bij WoW minder, je liep al snel met z'n 60en rond, je hoefte geen keuzes te maken, nauwelijks restricties. weinig strategie ook.
Oud 10-07-2005, 17:50
Verwijderd
WoW.

Simpelweg omdat wow cool is. Guildwars is vrij gay.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 17:53
MazeMouse
MazeMouse is offline
Ik raad je dan aan om een Molten Core raid te doen zonder enige strategie of te gaan PvP'en in Alterac Valley met een stel randommers als de tegenstander een guild is. Kijken hoeveel strategie je dan nodig hebt
Oud 10-07-2005, 17:54
Verwijderd
Citaat:
Naz schreef op 10-07-2005 @ 18:47 :

Dat vond ik bij WoW minder, je liep al snel met z'n 60en rond, je hoefte geen keuzes te maken, nauwelijks restricties. weinig strategie ook.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 17:56
Naz
Naz is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 10-07-2005 @ 18:53 :
Ik raad je dan aan om een Molten Core raid te doen zonder enige strategie of te gaan PvP'en in Alterac Valley met een stel randommers als de tegenstander een guild is. Kijken hoeveel strategie je dan nodig hebt
alsnog niks vergeleken met GW. Echt niet hoor, kheb het beide gespeeld en als je WoW ook maar in de buurt vind komen qua strategie dan is er naar mijn mening iets goed mis bij jou.

Ik zei niet dat er géén strategie nodig is bij WoW, ik zei dat het er minder belangrijk bij is.

GW is zoals magic the gathering, telkens counteren wat je tegenstander doet met veel limieten. Dat heb je niet op dezelde manier in WoW.
Oud 10-07-2005, 18:01
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Guildwars krijgt natuurlijk ook expansies als het succesvol is, en dat kost ook geld.

@wow.. strategie 1x in de week op het moment dat er een war is is iets anders dan iedere minuut opnieuw keuzes maken. Bij wijze van spreken.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 10-07-2005 @ 18:50 :
WoW.

Simpelweg omdat wow cool is. Guildwars is vrij gay.
Wow is niets meer dan een kopie van wat al gedaan is, maar dan slechter uitgewerkt. Niks is beter qua PvE dan Everquest en qua Pvp is er nog steeds niks wat ook maar in de buurt komt van daoc. Wow is niet meer dan een herhalingsoefening waar iedereen op geilt omdat het van blizzard is. GW brengt tenminste nog wat nieuwe dingen erbij.

Citaat:
Q schreef op 10-07-2005 @ 18:33 :
[B]Ik heb pre-paid aangezien ik heel weinig bel, kost mij 20 euro per jaar. Ik drink, rook, blow enz niet dus uitgaan is voor mij erg goedkoop. Dus heel je theorie klopt niet.

Maar ik heb WoW nog niet gespeeld, wil ik wel zo houden want de maandelijkse problemen hoef ik niet. Guildwars daarintegen ben ik wel veel aan het spelen en die is leuk, niet het beste spel wat ik heb gespeeld maar wel leuk. Dus voor mij wint Guildwars het al van WoW.
De theorie klopt wel voor mensen met een gemiddeld bel- en uitgaanspatroon. Alleen ben jij weer een uitzondering door niet te bellen en niet uit te gaan. En als je op je 25ste 10 euro per maand een probleem vind zou ik toch eens goed gaan kijken wat je in hemelsnaam met je geld doet. Of vind je huur betalen voor een kamer/huis of contributie betalen voor een sportvereniging ook een probleem

Laatst gewijzigd op 10-07-2005 om 18:11.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 18:24
Naz
Naz is offline
Citaat:
EvilSmiley schreef op 10-07-2005 @ 19:01 :
Guildwars krijgt natuurlijk ook expansies als het succesvol is, en dat kost ook geld.

@wow.. strategie 1x in de week op het moment dat er een war is is iets anders dan iedere minuut opnieuw keuzes maken. Bij wijze van spreken.
grappige is dat zelfs WoW betaalde expansies krijgt.

Althans dat was het nieuws van vorige e3. Geldwolven zijn het.
Oud 10-07-2005, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Naz schreef op 10-07-2005 @ 19:24 :
grappige is dat zelfs WoW betaalde expansies krijgt.

Althans dat was het nieuws van vorige e3. Geldwolven zijn het.
Ja, zo stom dat ze niet die servers gratis draaiende houden. Eigenlijk is het belachelijk dat je het spel nog moet KOPEN ook, je zou het moeten kunnen downloaden natuurlijk. Want stel je voor dat ze er *gasp* WINST op maken.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 18:36
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 10-07-2005 @ 19:32 :
Ja, zo stom dat ze niet die servers gratis draaiende houden. Eigenlijk is het belachelijk dat je het spel nog moet KOPEN ook, je zou het moeten kunnen downloaden natuurlijk. Want stel je voor dat ze er *gasp* WINST op maken.
Percies hey! Aandelenfraude is ook heel normaal, ze willen gewoon geld verdienen
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 18:47
Gimme more beer
WoW is een slap aftreksel van DaoC, zoals BWP en ik al een aantal keer hebben gezegd. GW vind ik overigens nog kutter, maar dat terzijde. Het is, zoals gezegd, wel iets nieuws.
Oud 10-07-2005, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Blackwater_park schreef op 10-07-2005 @ 19:07 :
Wow is niets meer dan een kopie van wat al gedaan is, maar dan slechter uitgewerkt. Niks is beter qua PvE dan Everquest en qua Pvp is er nog steeds niks wat ook maar in de buurt komt van daoc. Wow is niet meer dan een herhalingsoefening waar iedereen op geilt omdat het van blizzard is. GW brengt tenminste nog wat nieuwe dingen erbij.
Everquest is pve helemaal bout, wow is pve juist stukken beter uitgewerkt.

Pvp al helemaal.

Overigens zijn de 2 niet echt vergelijkbaar, guild wars is geen mmorpg.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 19:27
Verwijderd
Wat ik aan verhalen over pvp in Wow heb gehoord (van voormalig guildmembers van toen ik nog WoW speelde) zijn óf gankfests door hoge levels óf tijden wachten tot je een battleground in mag. En dat noem je goed uitgewerkt?

Ik blijf erbij, het beste pvp systeem zit in DAoC. Enkele gebieden waar het gewoon free for all is en de rest is afgeschermd van de tegenpartij waar je rustig kan pve'en.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 19:56
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
ik heb bij ene vriend eens zien kijken naar WoW

ziet monster
drukt op charge oid knop
montser schade
herhaal tot dood
loop naar volgend monster

nounou wat spannend

aangezien guild wars ene beetje diablo2 online is prefereer ik hem
Oud 10-07-2005, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Blackwater_park schreef op 10-07-2005 @ 20:27 :
Wat ik aan verhalen over pvp in Wow heb gehoord (van voormalig guildmembers van toen ik nog WoW speelde) zijn óf gankfests door hoge levels óf tijden wachten tot je een battleground in mag. En dat noem je goed uitgewerkt?
Verhalen zijn subjectief.

Hier is nooit een wachtrij voor battlegrounds (alleen op vrijdagavond, en dan meestal niet meer dan 5 minuten) en de gankgfests zijn met het honor systeem ook zo goed als weggewerkt.

Citaat:
aangezien guild wars ene beetje diablo2 online is prefereer ik hem
Ah juist, en wat doe je dan in diablo 2 pvp?
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 00:50
Naz
Naz is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 10-07-2005 @ 19:32 :
het sarcasme spring ervan af, maar om er toch nog op te reageren, sarcastisch of niet. Als je het spel een keer koopt, een maandelijks betaald voor updates en server kosten, dan zou ik me zwaar genaaid voelen als je dan ook nog voor een expansie moet betalen.

Kijk dan naar Anet, "deze zomer" komen er gratis en voor niks nieuwe areas bij, dat is nouse klasse. Blizzard zou daar alleen al een expansie voor uitbrengen.
Oud 11-07-2005, 01:12
Verwijderd
Citaat:
Naz schreef op 11-07-2005 @ 01:50 :
het sarcasme spring ervan af, maar om er toch nog op te reageren, sarcastisch of niet. Als je het spel een keer koopt, een maandelijks betaald voor updates en server kosten, dan zou ik me zwaar genaaid voelen als je dan ook nog voor een expansie moet betalen.

Kijk dan naar Anet, "deze zomer" komen er gratis en voor niks nieuwe areas bij, dat is nouse klasse. Blizzard zou daar alleen al een expansie voor uitbrengen.
Dat komt bij Blizzard ook. maar voor guild wars (ik neem aan dat je daarop doelt) komen ook betaalde expansies. En die expansies zijn meestal wel wat meer dan een paar nieuwe areas.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 01:19
Naz
Naz is offline
Natuurlijk, maar bij guildwars betaal je niet maandelijks voor updates en onderhoudskosten.

Wat trouwens toch ook wel weer subliem is.. betaal je voor een server moet je eerst nog een half uur wachten voordat je kan spelen.

Ik vind het dus echt geen stijl dat als je al maandelijks betaald voor een spel voor de server en updates dat je ook nog moet betalen voor een expansie, maar wij delen die mening kennelijk niet.

Mocht je er overigens nog niet zeker van zijn, Blizzard loopt héél goed binnen door WoW. Het probleem is niet winst maken, of groffe winst, gewoon de manier waarop.
Oud 11-07-2005, 13:31
Verwijderd
Yup, met al meer dan 2 miljoen leden over de aardbol waarvan minstens de helft nog wel zal spelen lopen ze idd grof binnen. Kunnen ze op z'n minst de expansion heel erg low priced maken. Of downloadbaar. Zou hun reputatie tenminste wat opvijzelen.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 13:46
Gimme more beer
Ach ja, Mythic deed het ook op dezelfde manier, Blizzard hoopt ermee weg te komen. Maar ze hebben de aanschafprijzen al aanzienlijk verlaagd, misschien zijn de expansies ook wel extra goedkoop .

Gratis downloadbaar lijkt me zeer onwaarschijnlijk, maar wie weet...
Oud 18-07-2005, 21:27
Fietspomp_bv
Fietspomp_bv is offline
Ik speel zelf al een redelijke tijd World of Warcraft, ik moet toegeven dat je met PvE niet al te veel keuzes zelf kan maken. Je krijgt een quest je volgt de instructies, that's it. Wat graphics betreft ben ik het eens met MazeMouse, zoals de graphics nu zijn haal je de Warcraft sfeer er goed uit. Zelf vind ik het mooie aan World of Warcraft dat er een geschiedenis in zit waar je zelf ook aan hebt kunnen 'deelnemen' in Warcraft 1 t/m 3. Als je je een beetje in de verhalen hebt verdiept kom je een heleboel bekende dingen tegen.Dit laatste heeft mij bij World of Warcraft erg geboeit en was ook een grote motivatie voor mij om het spel aan te schaffen.

Guild Wars heb ik nooit gespeeld dus hier kan ik verder niks over zeggen.

PS: onderbouw je mening aub, een zin als <iets> is kut heeft niemand iets aan. kthxbye
Oud 20-07-2005, 07:45
D@mien
D@mien is offline
Ik hoor vaak dat de servers van WoW nogal vaak plat liggen enzo...iets waar ik bij GW nooit last van heb...klopt dit?
Dat zou ik dan vreemd vinden...dat voor een spel met maandelijkse kosten de servers vaak plat liggen en dat je bij een 'gratis' spel wat denk ik wel evenveel members heeft nooit last heb van zulk soort dingen....
Hebben de towns in WoW ook verschillende servers zodat et niet te druk wordt, of is et altijd zoals Tokyo in et spitsuur?(lees: zó druk dat je bijna over mekaar heen moet klimmen)
Oud 20-07-2005, 08:28
Equilibrium
Equilibrium is offline
Citaat:
D@mien schreef op 20-07-2005 @ 08:45 :
Ik hoor vaak dat de servers van WoW nogal vaak plat liggen enzo...iets waar ik bij GW nooit last van heb...klopt dit?
Dat zou ik dan vreemd vinden...dat voor een spel met maandelijkse kosten de servers vaak plat liggen en dat je bij een 'gratis' spel wat denk ik wel evenveel members heeft nooit last heb van zulk soort dingen....
Hebben de towns in WoW ook verschillende servers zodat et niet te druk wordt, of is et altijd zoals Tokyo in et spitsuur?(lees: zó druk dat je bijna over mekaar heen moet klimmen)
Evenveel members?
Wow heeft wereldwijd per server een gemiddelde van ongeveer 11000 mensen. Ik geloof dat er iets van 130 US servers zijn (komen er nog altijd bij EN ligt het gemiddelde tegen de 15000 aan) tegen de 100 EU servers (en daar komen er binnenkort weer een aantal bij) en ook zoiets in China, korea en Japan. (die allen hun eigen servers hebben)

Het wordt inderdaad op een hoop servers op topdrukte wel zo druk dat horen en zien je vergaat. (maar gelukkig kun je gewoon allemaal door elkaar heen lopen dus over elkaar heen klimmen hoeft niet)

Ik weet niet hoe het server systeem bij GW zit maar ALS er bij WoW servers offline gaan dan is dat meestal hooguit een kwartiertje soms wat langer (en als het langer is dan een uur krijg je vaak gewoon een compensatiedag gratis en voor niks erbij op je account)
Oke, het gebeurd dan vaak op tijden dat het echt TOPdrukte is maar dat komt steeds minder vaak voor (iig op bladefist)
En zelfs is het dan (tenzij het de inlogserver is) maar 1 of 2 servers die weigeren en kun je gewoon FF wachten of even naar een andere server.

EDIT: en van die 'heruitgaves" van 250000 exemplaren die binnen anderhalve dag volledig uitverkocht zijn heb ik bij GW niks over gehoord. Dus waar haal jij het "evenveel members" vandaan?

Laatst gewijzigd op 20-07-2005 om 08:32.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2005, 08:46
Verwijderd
Citaat:
Equilibrium schreef op 20-07-2005 @ 09:28 :

Ik weet niet hoe het server systeem bij GW zit maar ALS er bij WoW servers offline gaan dan is dat meestal hooguit een kwartiertje soms wat langer (en als het langer is dan een uur krijg je vaak gewoon een compensatiedag gratis en voor niks erbij op je account)
Oke, het gebeurd dan vaak op tijden dat het echt TOPdrukte is maar dat komt steeds minder vaak voor (iig op bladefist)
En zelfs is het dan (tenzij het de inlogserver is) maar 1 of 2 servers die weigeren en kun je gewoon FF wachten of even naar een andere server.
kwartiertje? Was dat maar waar, hier de zoveelste post van het forum van mijn gilde:

'Ja gisteravond waren de login servers weer eens down. Dus mensen die al speelden konden gewoon doorspelen, je kon alleen niet meer inloggen.. geen nieuwe mensen, en niet reloggen dus. In onze strat raid was ook iemand die ging reloggen en pas dik een uur later weer terugkwam doordat de loginserver down was.'

En dit lees ik vrij regelmatig. Blizzard heeft gewoon nog steeds zijn servers niet op orde.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2005, 12:23
Verwijderd
Op de server Al'Akir (high population) valt de server haast nooit uit. Eventuele kleine fixes van hoogstens 15 minuten worden netjes op de site aangegeven.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2005, 15:48
Verwijderd
Ju, de Emerald Dream server is ook vrij stabiel. Ach, zolang ik meer dan 12 uur per week speel vind ik het best.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 20:18
-RoB-
-RoB- is offline
grootste nadeel van wow vind ik persoonlijk dat ik soms een game zat wordt en hem dan wegleg voor een maand of 2 en daarna vaak weer zin heb hem weer te spelen dat zou dus beteken dat als ik hem zat wordt halverwege de maand dat het weggegooit geld voor de timecart van die maand is en en als ik hem gewoon weer ff wil spelen helemaal moeilijk moet doen en een gamecart weer halen
plus dat er op jaar basis best wel veel geld in zo'n spel gaat zitten ( vooral als je maar een karig bijbaantje zoals ik heb )

Laterz Rob

mijn excuses voor het weglaten van de interpunctie
Oud 29-07-2005, 00:16
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Citaat:
Naz schreef op 10-07-2005 @ 18:47 :
WoW=

Je begint met een char, dan ga je grinden... zodat je als je een level gestegen bent nog beter kan grinden, en vervolgens koop je nog betere equipment zodat je... nog beter kan grinden.

Tis zo boring, nutteloos... doelloes, zie er geen zin van in. Kheb het een tijdje gedaan met diablo 2 en daar viel het grind gehalte nog mee, wat een verspilling van tijd

GW is iets heel anders.. tis geen MMORPG, tis gefocussed op PvP daar zit de echte replayability in. Kdenk dta je in de missies na 300 uur wel uitegeken bent. Maar met PvP mits je in een goede guild zit, kan je erg lang doorgaan.

Niet alleen heb je tombs en guildvsguild maar dan ook de underworld en fissure of woe. Voor die 4 plaatsen heb je kwaliteiten nodig, coordinatie en strategien.

Dit kun je zeggen als je hooguit met een level 1 heb gespeeld.

Vind toch wel zeker dat je kwaliteiten, coordinatie en strategie nodig heb wil je met 40 man een btje baas kunnen verslaan....

Laatst gewijzigd op 29-07-2005 om 00:19.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 00:27
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Citaat:
-RoB- schreef op 28-07-2005 @ 21:18 :
grootste nadeel van wow vind ik persoonlijk dat ik soms een game zat wordt en hem dan wegleg voor een maand of 2 en daarna vaak weer zin heb hem weer te spelen dat zou dus beteken dat als ik hem zat wordt halverwege de maand dat het weggegooit geld voor de timecart van die maand is en en als ik hem gewoon weer ff wil spelen helemaal moeilijk moet doen en een gamecart weer halen
plus dat er op jaar basis best wel veel geld in zo'n spel gaat zitten ( vooral als je maar een karig bijbaantje zoals ik heb )

Laterz Rob

mijn excuses voor het weglaten van de interpunctie
Ik werk niet en heb alleen studiefinanciering, zo af en toe heb ik wel wat extra geld, maar mij hoor je niet klagen over dat het duur is. Ik vind het niet eens duur eigenlijk, aangezien de tijd die je er in stopt.

Wachtrijen? Daar heb ik nooit last van... niet op dragonmaw server en niet op dunemaul server. Laatst dan 1x toen ik met mazemouze en morridin ging gamen maar dat was dan ook maar 1 minuutje.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2005, 11:34
Verwijderd
Ik vind WoW leuk
Met citaat reageren
Oud 06-08-2005, 15:42
Verwijderd
Ik vind het allebei maar prut.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2005, 17:54
Glory
Glory is offline
Citaat:
eXo schreef op 06-08-2005 @ 12:34 :
Ik vind WoW leuk
Oud 09-08-2005, 21:41
kieviet
kieviet is offline
Citaat:
eXo schreef op 06-08-2005 @ 12:34 :
Ik vind WoW leuk
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 00:02
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Morridin schreef op 11-07-2005 @ 14:31 :
Yup, met al meer dan 2 miljoen leden over de aardbol waarvan minstens de helft nog wel zal spelen lopen ze idd grof binnen. Kunnen ze op z'n minst de expansion heel erg low priced maken. Of downloadbaar. Zou hun reputatie tenminste wat opvijzelen.
Waarom zouden ze? Een spellenbedrijf is niet anders in hun mode van productie of hun economische doelstelling dan enige andere fabrikant. Het gaat ze om winst, en een dure uitbreiding waarvan de vraag inelastisch gaat zijn (omdat iedereen het toch wel koopt) levert meer op dan een goedkope.
Oud 10-08-2005, 09:32
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
McCaine schreef op 10-08-2005 @ 01:02 :
Waarom zouden ze? Een spellenbedrijf is niet anders in hun mode van productie of hun economische doelstelling dan enige andere fabrikant. Het gaat ze om winst, en een dure uitbreiding waarvan de vraag inelastisch gaat zijn (omdat iedereen het toch wel koopt) levert meer op dan een goedkope.
Nou, als ik zie hoeveel mensen nog altijd Diablo2 Classic spelen in de US in verhouding tot hoeveel de Expansion daarvan spelen...
Tenzij het spel onspeelbaar wordt zonder expansion (wat imo zelfmoord is voor zo'n game) zie ik niet in waarom iedereen de expansion gaat kopen
Oud 11-08-2005, 16:44
Stevill
Stevill is offline
Ik vind GW leuker om de diverse quests.
Reageren

Regels voor berichten