Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik wil eens wat anders dan magie en draken. kom op met dat Pirates of the burning sea. Ik wil piraat zijn! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Maar ik heb WoW nog niet gespeeld, wil ik wel zo houden want de maandelijkse problemen hoef ik niet. Guildwars daarintegen ben ik wel veel aan het spelen en die is leuk, niet het beste spel wat ik heb gespeeld maar wel leuk. Dus voor mij wint Guildwars het al van WoW. Citaat:
Laatst gewijzigd op 10-07-2005 om 17:36. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zei niet dat er géén strategie nodig is bij WoW, ik zei dat het er minder belangrijk bij is. GW is zoals magic the gathering, telkens counteren wat je tegenstander doet met veel limieten. Dat heb je niet op dezelde manier in WoW.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 10-07-2005 om 18:11. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Althans dat was het nieuws van vorige e3. Geldwolven zijn het.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Pvp al helemaal. Overigens zijn de 2 niet echt vergelijkbaar, guild wars is geen mmorpg. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Hier is nooit een wachtrij voor battlegrounds (alleen op vrijdagavond, en dan meestal niet meer dan 5 minuten) en de gankgfests zijn met het honor systeem ook zo goed als weggewerkt. Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Kijk dan naar Anet, "deze zomer" komen er gratis en voor niks nieuwe areas bij, dat is nouse klasse. Blizzard zou daar alleen al een expansie voor uitbrengen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wow heeft wereldwijd per server een gemiddelde van ongeveer 11000 mensen. Ik geloof dat er iets van 130 US servers zijn (komen er nog altijd bij EN ligt het gemiddelde tegen de 15000 aan) tegen de 100 EU servers (en daar komen er binnenkort weer een aantal bij) en ook zoiets in China, korea en Japan. (die allen hun eigen servers hebben) Het wordt inderdaad op een hoop servers op topdrukte wel zo druk dat horen en zien je vergaat. (maar gelukkig kun je gewoon allemaal door elkaar heen lopen dus over elkaar heen klimmen hoeft niet) Ik weet niet hoe het server systeem bij GW zit maar ALS er bij WoW servers offline gaan dan is dat meestal hooguit een kwartiertje soms wat langer (en als het langer is dan een uur krijg je vaak gewoon een compensatiedag gratis en voor niks erbij op je account) Oke, het gebeurd dan vaak op tijden dat het echt TOPdrukte is maar dat komt steeds minder vaak voor (iig op bladefist) En zelfs is het dan (tenzij het de inlogserver is) maar 1 of 2 servers die weigeren en kun je gewoon FF wachten of even naar een andere server. EDIT: en van die 'heruitgaves" van 250000 exemplaren die binnen anderhalve dag volledig uitverkocht zijn heb ik bij GW niks over gehoord. Dus waar haal jij het "evenveel members" vandaan? Laatst gewijzigd op 20-07-2005 om 08:32. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
'Ja gisteravond waren de login servers weer eens down. Dus mensen die al speelden konden gewoon doorspelen, je kon alleen niet meer inloggen.. geen nieuwe mensen, en niet reloggen dus. In onze strat raid was ook iemand die ging reloggen en pas dik een uur later weer terugkwam doordat de loginserver down was.' En dit lees ik vrij regelmatig. Blizzard heeft gewoon nog steeds zijn servers niet op orde. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Vind toch wel zeker dat je kwaliteiten, coordinatie en strategie nodig heb wil je met 40 man een btje baas kunnen verslaan.... Laatst gewijzigd op 29-07-2005 om 00:19. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wachtrijen? Daar heb ik nooit last van... niet op dragonmaw server en niet op dunemaul server. Laatst dan 1x toen ik met mazemouze en morridin ging gamen maar dat was dan ook maar 1 minuutje. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Tenzij het spel onspeelbaar wordt zonder expansion (wat imo zelfmoord is voor zo'n game) zie ik niet in waarom iedereen de expansion gaat kopen ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Gamen op EEE Batave | 4 | 26-01-2011 16:30 | |
De Kantine |
Ctrl + v topic! #65 TommY_ | 500 | 04-01-2007 15:08 | |
Lifestyle |
Hoe kan dat? Verwijderd | 389 | 14-11-2006 20:47 |