Advertentie | |
|
![]() |
|
Vanuit rechtspositie gezien heeft de gemeente natuurlijk gelijk, dus de uitspraak van de rechter is terecht. Niettemin vind ik het ronduit kinderachtig van de gemeente om te gaan zaniken over deurhoogtes, alsof er geen belangrijker dingen zijn om zich mee bezig te houden...
||
![]() |
Citaat:
|
Aan de ene kant zijn regels regels, aan de andere kant natuurlijk enorm zeikerig van de gemeente.
Maar ja alle ambtenaren pakken je als je een keer een grote bek hebt. De straf van 2500 piek per week is wel te veel. En de lengte van deuren maakt niet uit voor de veiligheid. Ja qua hoofd stoten misschien minder veilig. Geef die man een redelijke tijd om het in orde te maken en dan kan je hem als nog boetes gaan geven per week. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
In dit geval vind ik 2500,- per week wel een beetje veel. Ik zou er 500,- per week van hebben gemaakt, dat valt nog wel te doen. Moet je je maar aan de bouwvoorschriften houden. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind een minimumdeurgrootte erg belachelijk en kinderachtig, als iemand een huis bouwt mag ie imo gewoon zelf weten hoe hoog ie de deur maakt.
|
vergeet niet dat dit wel in de telegraaf staat en dat ze het dus wel enigszins kunnen overdrijven.
verder vind ik het ook belachelijk. ALS ze dan een straf geven, wacht dan ff een tijdje af tot die man de tijd en de kans heeft gehad om zijn deuren te verhogen enzo...
||
Citaat:
Trouwens wel raar dat die deuren zo geleverd worden, als ze in die gemeente, en misschien ook wel in andere gemeentes, niet aan de eisen voldoen.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Dit is leuk! rik19901990 | 4 | 10-10-2010 18:32 | |
Liefde & Relatie |
Mail gelezen van je partner, vertellen of niet? Verwijderd | 49 | 09-08-2004 02:30 | |
Lichaam & Gezondheid |
Abortus; ja of nee? Verwijderd | 196 | 30-01-2004 18:42 | |
Liefde & Relatie |
Denk je dat je nix van vrouwen snapt? moet je dit lezen! whizzer | 17 | 19-02-2003 21:46 | |
Liefde & Relatie |
Wil je dit lezen? aan niemand in het bijzonder Rufus | 7 | 05-01-2003 16:03 | |
Liefde & Relatie |
Jullie moeten deze chat lezen!! devilcat | 105 | 03-12-2002 09:56 |