Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Wij hebben op school ook zoiets... windows NT4 netwerk... internet via kennisnet.
we hebben een proxyserver, laat alleen poort 80 door... niets dan problemen... de helft van de tijd werkt de zooi niet. Ik kan wel in de verkenner en in dos prompts komen (regedit werkt helaas niet ![]() ![]() Kan ik hier iets mee? Tip voor Th@ Wolf: Bij ons kun je via MS Word in verkenner komen (Openen, rechtsklikken, verkennen) |
![]() |
|
niet in dos, maar start uitvoeren kan ook zonder dos...
ok, waarschijnlijk hebben ze dan dingen als ping enzo er ook niet op staan deze beveiliging (veel sites weren/poorten blokkeren) zijn waarschijnlijk instellingen op de server, ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar bij ons mogen de meeste leerlingen niet op de server (ik wel ![]() en dit log zal ook wel door de server gebeuren, dus ook niet veel aan te doen (als je via de server met internet bent verbonden) dus helaassss (btw, ik sluit niet uit dat het kan, maar acht de kans erg klein)
||
Citaat:
waarschijnlijk is command.com geblokkeerd
|||
Citaat:
(zou zonde zijn als ie maar naar command.com ging zoeken)
||
![]() |
Citaat:
Dit betekent dus dat als er bij jullie wel gefilterd wordt, dat dat lokaal gefilterd wordt door bijv. een border-manager cq proxy server. misschien kun je je nu al wat gerichter zoeken om dit te omzeilen, het probleem ligt dus iig niet bij kennisnet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en alleen poort 80 werkt idd... Het lukt me sinds vandaag wel om te msn-en door een http-proxy in te stellen bij options. ![]() Het commando net zorgt ook voor een hoop lol op windows nt servers overigens ![]() (type net help voor informatie) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Als je toegang kan krijgen tot een meel ofzo, dat kunnen wij dan stuur je jezelf een meel met een url die je wilt bezoeken daar kan je dan wel opklikken, wij hebben ook kennisnet.
||
![]() |
FF 2dingetjes:
1. Om in dos te komen open je kladblok. Daar voer je op de eerste regel het woord "Command" in. Daarna sla je het bestand op als een file met de extensie ".bat" dus bv DOS.bat. Na uitvoering van het bestand zit je meestal in dos (bij ons werkte het wel) 2. Om op restricted sites te komen kun je het beste een soort frames page gebruiken. De restrictie treed meestal op bij het in veoren van domein in boven balk. Ook kun je gewoon ff snel een andere browser downloaden (Netscape of beter nog Opera!) Citaat:
|
![]() |
|
druk eens wat op ctrl-alt-del, gooi progjes die firewalls kunnen zijn uit, misschien helpt dat met wat.. op mijn school hebben ze 95.. imbecielen
![]() |
![]() |
|
Wat ik op school altijd deed om de beveiligingen te omzeilen...
Start MS Word (Dat mag wel ![]() Code:
Shell "ping scholieren.com >c:\ping.txt" ![]() Mag je dit ook niet meer doen, dan voeg je toch gewoon een hyperlink in ![]() file :/// c: /winnt/progman.exe Verwijder de spaties tussen 'e :', '/ c' en ': /', deze staan er omdat de rest gecensureerd wordt op 't forum, ivm misbruik ![]() En die klik je dan aan, dan krijg je de oude Program Manager, en vanuit deze 16-Bits applicatie, kun je wel commando's uitvoeren ![]() Die laatste werkte bij mij ook altijd! Suc6 iig [Edit: Censuur Spatie aangebracht] [Dit bericht is aangepast door Doc (18-12-2001).]
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Schoolcomputers... H0pe | 33 | 14-09-2005 13:44 | |
ARTistiek |
creatief met paint zeehond23 | 107 | 21-03-2004 15:19 | |
Muziek |
Metallica naar Nederland. Verwijderd | 17 | 12-09-2002 16:22 | |
Muziek |