Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-08-2005, 19:27
bitchie
bitchie is offline
ik heb 2 jaar verkering gehad met een jongen.. nu is het al meer dan een jaar uit (samen over gepraat en kwamen samen tot de conclusie dat het niet meer werkte tussen ons).. en nu kan hij nog niet normaal tegen mij doen. Elke keer als hij mij ziet dan heeft hij wel wat te zeuren.
We werken samen dus daardoor is dat best lastig..
hebben meer mensen dit, dat je niet normaal met je ex overweg kan??
Oud 08-08-2005, 19:32
Verwijderd
daarom ga ik mijn exen ook uit de weg, omdat ik geen zin hewb in dat gespannen gedoe....
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 19:42
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Omgaan met exen gebeurt alleen in films toch?

Van al mijn vriendinnetje zie ik alleen de allereerste nog,
en zelfs met die kan ik niet normaal omgaan
Oud 08-08-2005, 19:42
mara18
mara18 is offline
De eerste maanden spraken we niet tegen elkaar en negeerden elkaar mateloos (we zaten bij mekaar in de klas toen). Maar nu, twee jaar en half later praten we heel zelden op msn even en dan op een vrij afstandelijke manier. Maar toch vriendelijk. We komen nog wel redelijk overeen.

Hij had me toen erg gekwetst, maar om daar nu nog over in te zitten lijkt me een beetje dwaas. En dat was na een jaar zelfs al vergeten. Dus beetje raar dat hij nog steeds zeurt als jullie zelfs samen de beslissing gemaakt hebben.

Misschien heeft hij het er nog steeds moeilijk mee? Vooral als je hem zo vaak ziet, zou dat wel kunnen.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 19:46
Green Day
Green Day is offline
Daarom heb ik dus geen exen (onder andere )
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 20:38
vosje16
vosje16 is offline
Ik kom nog goed overeen met mijn ex (al waren we maar iets meer dan 1 maand samen) maar ik zie hem niet zo vaak meer...
Mijn vriend komt nog supergoed (té goed vind ik) overeen met zijn ex en ziet haar ook nog regelmatig. Ze waren meer dan 1 jaar samen en hij heeft haar gedumpt omdat hij haar niet meer helemaal vertrouwde. 'k Snap niet hoe zij nog zo goed overeen komt met hem, aangezien zij gedumpt werd *jaloers *
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 22:00
Verwijderd
Gewoon loslaten. Ik zou mijn ex nu ook niet eens meer willen zien. Er is teveel gebeurd, hij en onze relatie heeft me veel meer pijn gedaan dan ik ooit had verwacht en dan zou 'moeten'. Als ik hem zie weet ik zeker dat mijn gevoelens weer door elkaar gehusseld zouden worden, terwijl ik het nu heerlijk vind zonder hem en me prima zonder hem red. Ik heb geen zin in iets waar ik geen controle over heb. Ik vind het goed zo. Gewoon laten zitten.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 11:27
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Ik kan met al mijn ex vriendjes nog goed omgaan. Maar ik denk dat je gewoon niet veel van hem aan moet trekken. Laat hem lekker zeuren. Kom ie er heus wel achter dat hij een zeikerd is.
Oud 09-08-2005, 13:48
tamar
tamar is offline
Ik kan ook niet normaal met mijn ex overweg, daarom ben ik blij dat hij nu vast zit.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 14:05
mcflem
mcflem is offline
Ik spreek ze niet meer maar ze wonen wel ver weg dus ik kom ze nooit tegen.
En in mijn MSN lijst staan ze ook niet meer.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 14:16
Verwijderd
Citaat:
tamar schreef op 09-08-2005 @ 14:48 :
Ik kan ook niet normaal met mijn ex overweg, daarom ben ik blij dat hij nu vast zit.

Ik kan met sommige exen goed overweg, en sommige ga ik liever uit de weg. Als ik jou was zou ik hem eens vertellen dat hij niet zo kinderachtig moet doen en dat je anders gaat klagen bij de baas, ofzoiets, heheh.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 15:32
Verwijderd
Citaat:
mara18 schreef op 08-08-2005 @ 20:42 :
De eerste maanden spraken we niet tegen elkaar en negeerden elkaar mateloos (we zaten bij mekaar in de klas toen). Maar nu, twee jaar en half later praten we heel zelden op msn even en dan op een vrij afstandelijke manier. Maar toch vriendelijk. We komen nog wel redelijk overeen.

Hij had me toen erg gekwetst, maar om daar nu nog over in te zitten lijkt me een beetje dwaas. En dat was na een jaar zelfs al vergeten. Dus beetje raar dat hij nog steeds zeurt als jullie zelfs samen de beslissing gemaakt hebben.

Misschien heeft hij het er nog steeds moeilijk mee? Vooral als je hem zo vaak ziet, zou dat wel kunnen.
Mateloos negeren
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 10:34
Maurice
Maurice is offline
ik kan ook niet normaal omgaan met ex'en.
Oud 11-08-2005, 16:18
bitchie
bitchie is offline
Citaat:
Maurice schreef op 10-08-2005 @ 11:34 :
ik kan ook niet normaal omgaan met ex'en.
waarom kun je nie normaal omgaan met exen???
Oud 11-08-2005, 17:44
Nevertheless
Nevertheless is offline
Als ik mijn exen spreek doe ik normaal tegen ze. Maar ik zal nooit goeie vriendjes ofzo met ze worden
Met citaat reageren
Oud 11-08-2005, 19:00
Nienna*
Nienna* is offline
Met mijn ex is het pas vier maanden uit, maar wij kunnen juist wel normaal tegen elkaar doen. Nou ja, soms denk ik wel dat hij me terugwil, maar ik ben daar duidelijk over. We worden denk ik wel goede vrienden en ik vind het nog steeds fijn hem te zien.
(Het was twee jaar aan).
Het is ook geen vervelende relatie geweest en niet op een vervelende manier uitgegaan, dus dat scheelt misschien?
Met citaat reageren
Oud 11-08-2005, 20:10
Lorelei
Lorelei is offline
Ach, ik heb met m'n exen geen ruzie of zo. Maar ik zal geen vrienden met ze worden en ik vind het erg prima dat ik ze zelden spreek.
Oud 11-08-2005, 20:14
hellion
hellion is offline
ga gewoon nog steeds op vriendelijke en normale manier met vrijwel alle exen om. Met 1 ervan nog vrij goed bevriend. Zie niet waarom mensen vaak zo'n problemen maken over het zien/omgaan met exen.
Oud 11-08-2005, 21:53
pyres
pyres is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 08-08-2005 @ 23:00 :
Gewoon loslaten. Ik zou mijn ex nu ook niet eens meer willen zien. Er is teveel gebeurd, hij en onze relatie heeft me veel meer pijn gedaan dan ik ooit had verwacht en dan zou 'moeten'. Als ik hem zie weet ik zeker dat mijn gevoelens weer door elkaar gehusseld zouden worden, terwijl ik het nu heerlijk vind zonder hem en me prima zonder hem red. Ik heb geen zin in iets waar ik geen controle over heb. Ik vind het goed zo. Gewoon laten zitten.
true

zo voel ik me nu ook

en er is een redelijke kans dat ik hem de komende week zal zien
maar ik heb al gezegd dat ik geen zin heb in ongemakkelijke situaties. als hij weer contact zou willen dan moet het wel van zijn kant komen en niet van mij.

kweet niet. vriendschap zit er misschien over 5 jaar wel in ofzo
maar meer dan dat en eerder dan dat zeker niet
Oud 11-08-2005, 21:54
El Kim
El Kim is offline
Nooit last van gehad
Oud 12-08-2005, 23:00
Charly Brown
Charly Brown is offline
Uhmm. Nou eerst was ik een tijdje heel erg afstandelijk tegenover hem. Toen hebben we elkaar echt heel lang niet gesproken. Maar nu spreken we elkaar weer en doen we gewoon aardig tegen elkaar en ik denk wel dat we elkaar alles durven te vertellen. Al weet ik het niet over hem natuurlijk. Maarja. Gaat goed tussen ons.

En mijn andere ex heb ik geen contact meer mee. En dat is helemaal prima voor me zo.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2005, 23:25
Verwijderd
Niet eens zo gek, met 1 ex heb ik ook nooit meer contact.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2005, 09:04
WolterB
WolterB is offline
Geen last van. Ligt mss wel aan de instelling van mensen tegenover elkaar.

Tuurlijk wordt de omgang anders, maar hoeft niet per sé afstandelijker te worden
Oud 13-08-2005, 13:38
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Toen ik iets met mijn nu ex had, werd ik al vrij snel voorgesteld aan 2 exen van hem Het leek net alsof ik door hen goedgekeurd moest worden. Nouja, het was vrij snel uit, toen heb ik aantal weken niks van me laten horen, toen weer eens gesproken op msn, wilde hij weer een keertje afspreken, film kijken oid. Hij wilde dus gewoon contact houden, net als hij met zijn overige exen deed. Ik had daar dus totaal geen zin in, ik was echt blij dat het uit was en hoefde hem echt niet meer te zien. Dus sindsdien helemaal geen contact meer met hem (gezocht) en zie hem ook nooit meer.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2005, 18:18
Hannekeuh
Hannekeuh is offline
Ik kan ook niet normaal met mijn ex omgaan.
Er is gewoon teveel gebeurd en ik voel nog steeds iets voor hem.
Dus tja...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-08-2005, 12:38
Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
ik kan niet alleen niet normaal met mijn exen overweg, ik heb ook nogeens een pishekel aan ze

over jouw geval zou ik willen zeggen: tanden op elkaar als hij vervelend doet en poeslief blijven
Oud 14-08-2005, 12:41
Multilot
Multilot is offline
Mijn ex is misschien wel mijn beste vriend. Mijn vriend heeft precies hetzelfde. Ook hij gaat nog erg veel met zijn exen om. Opzich niet zo raar. Toen je een relatie had kon je ook goed met elkaar opschieten, waarom dan na die tijd ineens niet meer.
Ik ben er blij van, zeker omdat hij er ook zo over denkt
Oud 14-08-2005, 14:48
Li
Li is offline
Ik heb 3 "echte" exvriendjes en 1 daarvan spreek ik nooit meer. Dat was echt een zak Die andere (toen was ik 15/16) spreek en zie ik nog regelmatig in het bijzijn van andere vrienden en dat is altijd vriendschappelijk en leuk.
En met mijn laatste ex heb ik nog een heel hecht contact, al zou het beter zijn als dat niet zo was.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2005, 15:56
Roos
Roos is offline
Ik heb geen hecht contact met mijn exen, maar als ik ze tegenkom is het altijd gezellig. Vooral mijn laatste 3 exen zijn gewoon leuke jongens . Eentje zit bij mij in het jaar, dus die zie ik 4x per week de andere twee kom ik tegen op feestjes van gemeenschappelijke vrienden enzo.

De twee exen daarvoor hoef ik niet meer te zien
Oud 14-08-2005, 16:26
Verwijderd
Tsja, sommige mensen kunnen het verleden makkelijker een plaats geven dan anderen. Zo kon mijn eerste vriendinnetje nadat het uit was me jaren na dato nog steeds niet luchten of zien (mij overigens een raadsel waarom, laat het gewoon rusten denk ik dan). Met andere meisjes waarmee ik iets heb gehad, relatie of een 'romance', kan ik wel prima omgaan. Sommige spreek ik niet of nauwelijks meer maar heb ik wel als goede vrienden gedag gezegd, andere spreek ik nog wel regelmatig en daar kan ik ook heel goed mee overweg.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2005, 16:49
juno
juno is offline
Iedereen waar ik ooit van gehouden heb heeft nog een plaatsje in mijn hart. Ik heb niets tegen ze. Ik ben niet voor niets op ze gevallen, immers. Maar het is ook niet voor niets uitgegaan, en ook niet altijd even fraai, dus als sommigen moeite hebben met mij, dan snap ik dat best, al vind ik het wel jammer.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 07:52
Boris_Beer
Boris_Beer is offline
Mensen willen doen overkomen of ze het verleden gemakkelijk kunnen laten rusten, maar in werkelijkheid is daar weinig van te merken.

Sowieso moet je kijken wie het heeft uitgemaakt en wie gedumpt is en dan is er een grote kans dat de gedumpte (mits deze geen ijdele hoop heeft) afwijkend gedrag gaat vertonen (om het even algemeen te houden).

Natuurlijk zijn er uitzonderingen, voordat iemand met zijn levensverhaal komt.

En ik heb zelf zoiets van : Nou en? Er is in veel gevallen een hoop gebeurd, dan kan je niet altijd verwachten dat er gezellig tegen je gedaan wordt... En ja, dat geldt voor meer gevallen dan je denkt, want het komt ook vaak voor dat de gedumpte in eerste instantie niets laat merken en de uitmaker er een goed gevoel aan overhoud. Maar de kans is groot dat er onderliggende zaken zijn die later (mits de situatie zich voordoet) omhoog borrelen.

Daar is voor de rest niets aan te doen en in mijn ogen ook heel normaal (het moet natuurlijk niet overdreven worden). Beste remedie is gewoon alles afkappen en elkaar nooit meer zien, probleem opgelost. Werkt bij mij altijd perfect. En ja, als het op je werk, school of vriendengroep was, dan wens ik je veel succes! Maar dat is in het geval van de TS niet geloof ik

Laatst gewijzigd op 15-08-2005 om 07:55.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 15:57
ilse
ilse is offline
ik kan gewoon nog omgaan met ex-en van me. is er nu een een beetje aan t proberen me terug te krijgen.. das minder (lukt em niet maja). is wel jammer want kon vet goed met em opschieten. hij was ook me eerste vriend, 13 maanden. maar ook met mijn andere ex-en kan ik op zoch nog wel opschieten. geen rare situaties ofzo
Oud 15-08-2005, 16:01
Periodiek
Periodiek is offline
Onder het werk nooit (relatie-) problemen bespreken. Lekker oppervlakkig houden, helpt vaak.
Oud 15-08-2005, 17:40
bitchie
bitchie is offline
[QUOTE]Periodiek schreef op 15-08-2005 @ 17:01 :
Onder het werk nooit (relatie-) problemen bespreken. Lekker oppervlakkig houden, helpt vaak. [/QUOT

hij zegt nix tegen mij alleen het noodzakelijke!! we hebben het echt niet over relatie's ofzo!!
maarja ik doe alles verkeer din zijn ogen.. hij is kok en ik bedien ja en dat werkt nie.
beetje jammer, had het nl graag anders gezien
Oud 19-08-2005, 12:42
Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Kun je geen ander baantje zoeken? Of het er met een leidinggevende over hebben dat het op deze manier niet werkt? Wel een beetje kinderachtig dat hij je alleen maar aan het afzeiken is.

Hoewel ik wérken met mijn ex ook wel een beetje veel van het goede zou vinden, kan ik goed opschieten met twee exen (van de drie). Gelukkig maar, want je kent elkaar toch zo goed dat het zonde is als dat ineens weg is. Het zijn vrienden/kennissen van me en als er iets is kan ik zeker bij ze aankloppen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten