Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-08-2002, 13:20
gangstahbabe
gangstahbabe is offline
kennen jullie een zelfgebeurd geestenverhaal? ik bedoel aanrakingen met een geest ik ben hier wel geinteresseerd in en ik vraag me af wat mensen allemaal hebben meegemaakt in het bijzijn van een geest. wat deed je toen enz??? ik heb ut gelukkig nog nooit meegemaakt maar wie weet.... maar w8 eens ik heb wel een keer meegemaakt dat ik een geest zag.... oh ja w8 ik vertel ff.. (tis een beetje vaag he?!?)

ik ging verhuizen en mijn broer moest parket leggen op zijn kamer. toen hij eindelijk klaar was haalde hij de hele familie bij elkaar en liet met trots zien dat hij klaar was... hij begon te vertellen hoe trots hij was enz. opeens zag ik niet hem maar mijn overleden oom het verhaal vertellen. ik schrok me dood. eerst d8 ik wie is dat??? maar toen ik beneden weer was om te helpen met de spullen kwam het in me op... ik vond het een hele nare gebeurtenis maar ook wel leuk om mee te maken. en nog een keer toen...

mijn vader was vorig jaar jarig en ik moest uiteindelijk midden in den n8 moest ik naar bed.. ik lag en ik wou in slaap vallen (k was kapot!) en opeens hoor ik een hevig gebons op ut raam. ik rende keihard naar beneden (hoewel ik hartstikke moe was) en zei het verhaal tegen mijn vader. mijn vader keek buiten of er iemand was en nee hoor.... je zou het wel verbeeld hebben zei hij.... ik geloof het wel want mijn vader zegt dat er geen geesten in dit huis kunnen komen omdat ik er ben (lees discussie: bang voor geesten (maar zijn ze er wel?)en dan bij gangstahbabe) vertel meer over jou verhalen ......
Advertentie
Oud 13-08-2002, 13:31
Allome
Allome is offline
merry meet,

nou eenstje was dus op een feestje, dat ik mijn ogen niet dicht kreeg, en dat die geest in me ging, denk ik. enne, een keer lag ik in bed, en was ik aan het denken en zow. opeens hoor ik: banchiii. ik denk : ? wie was dat, dus ik maak het ligt aan, en kijk overal, niks (me ouders en zus lagen niet in bed, ik lag er nogal vroeg in, ik was moe) ik maak het ligt uit, hoor ik : banchi luister nou. ik maak snel het ligt weer aan. kijk door het raam : hoor ik weer: banchi ik draai me heel snel om, en knalde tegen iets aan, en viel op bed. ik maakte al het ligt aan, en ging op bed zitten. toen gebeurde er niks meer. mijn ouders vonden me zo en verklaarde me voor gek. ik heb vaak s'nachts in bed die stemmen nog gehoord, maar ze nooit mer aangerakt. ben ik gek geworden, or what?
antwoord. astjeblieft

Blessed Be
Allome
ps: ik heet banchi, me heksen naam is Allome.
Oud 13-08-2002, 13:34
Allome
Allome is offline
oh ja, ook hoor ik stemmen, en krijg ik opeens een duw. alsof iemand me wakker wilt schudden de duwen doen geen pijn.

Blessed Be
Allome
Oud 13-08-2002, 13:56
Rioto
ik liep me kamer een keertje in en toen kwam er een geest en die zei biertje ?
Oud 13-08-2002, 14:46
Verwijderd
Citaat:
Maypole schreef:
neej, doe maar jenever ofzow.
Oud 13-08-2002, 14:53
Wiccan
Wiccan is offline
kom op doe niet zo flauw als je je verveelt ga dan iemand pesten op het onzinz forum ofzow !!

maarre mijn verhaal:

ik had een keer spreken gescrheven en op internet wat research gedaan over geesten wicca enz. toen die avond wou ik naar bed gaan was mijn deur op slot !!!! dus ik al helemaal ruzie metme broer dattie me kamer weerris opslot had gedaan enz. dus helamaal ruzie, de hele avond gezocht maar nee hoor nergens de sleutel te bekennen !! toen hadden we beslotem om me deur in te trappen ! toen we dat gedaan hadden zat me sleuet aan de binne kant van me duer en me raam dicht dus niemand kan er binnen zijn geweest dus me kamer is opslot gegaan zonder dat er iemand binnen was :-s !

ik denk dat er hier een geest in het spel was of iemand anders een suggestie?!
Oud 13-08-2002, 19:20
2young2live
2young2live is offline
misshien heeft iemand de deur hard dichtgedaan en is ie zo in het slot gevallen ofo
Oud 13-08-2002, 20:03
Wiccan
Wiccan is offline
dat iz het vreemde, de sleutel MOEt je omdraaien wil hij op slot gaan je moet hem zelfs 2 x draaien dus het is vrijwel onmogelijk dat je vertelt... ik wou dat het waar was wat je zei ! haha ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken
Oud 13-08-2002, 20:06
volvagia
volvagia is offline
tjah... maar als die sleutel nouw gwoon al zoveel keer gedraaid was
Oud 13-08-2002, 20:08
Wiccan
Wiccan is offline
dan kan de deur niet dciht want dan steeds het slot eruit dus hij moet omgedraaid zijn toen de deur dicht was
Oud 13-08-2002, 20:10
Nietzman
Nietzman is offline
Hallo!

Deze kleur is ook lekker onleesbaar!

Maargoed!
hihi!
Oud 14-08-2002, 11:40
Verwijderd
Citaat:
nietzman schreef:
Hallo!

Maargoed!
hihi!
Oud 15-08-2002, 16:37
astarte
astarte is offline
Citaat:
nietzman schreef:
Hallo!

Maargoed!
hihi!
?????? ik kan je zin wel lezen.. weird.....
Oud 17-08-2002, 01:13
Verwijderd
Okay.

1: Geestan voor en tijdens het slapen zien, horen, voelen, ruike, proeven (weet ik veel) is meestal omdat je lichaam al zwaar ontspannen is, en je hersens al half dromen zegmaar.

2: Geesten horen als je niet slaapt en klaarwakker bent, kan ook aan een stukje psychologie van de mens liggen.

ik zeg NIET dat ik er niet in geloof, ik verklaar deze 2 alleen.
Oud 17-08-2002, 01:17
Verwijderd
Citaat:
Wiccan schreef:
kom op doe niet zo flauw als je je verveelt ga dan iemand pesten op het onzinz forum ofzow !!

maarre mijn verhaal:

ik had een keer spreken gescrheven en op internet wat research gedaan over geesten wicca enz. toen die avond wou ik naar bed gaan was mijn deur op slot !!!! dus ik al helemaal ruzie metme broer dattie me kamer weerris opslot had gedaan enz. dus helamaal ruzie, de hele avond gezocht maar nee hoor nergens de sleutel te bekennen !! toen hadden we beslotem om me deur in te trappen ! toen we dat gedaan hadden zat me sleuet aan de binne kant van me duer en me raam dicht dus niemand kan er binnen zijn geweest dus me kamer is opslot gegaan zonder dat er iemand binnen was :-s !

Okay dit is moeilijk te verklaren. Hoogstwaarschijnlijk was hier wel een entiteit in het spel. Zoals je weet kan een geest dingen verplaatsen d.m.v telekinese. Hoe zwaarder het voorwerp hoe sterker de geest moet zijn. Dit is trouwens een zeer zeldzame verschijning.

Of er was een spelletje met je gespeeld? who knows
Oud 17-08-2002, 01:20
Verwijderd
Citaat:
gangstahbabe schreef:

ik ging verhuizen en mijn broer moest parket leggen op zijn kamer. toen hij eindelijk klaar was haalde hij de hele familie bij elkaar en liet met trots zien dat hij klaar was... hij begon te vertellen hoe trots hij was enz. opeens zag ik niet hem maar mijn overleden oom het verhaal vertellen. ik schrok me dood. eerst d8 ik wie is dat??? maar toen ik beneden weer was om te helpen met de spullen kwam het in me op... ik vond het een hele nare gebeurtenis maar ook wel leuk om mee te maken. en nog een keer toen...

mijn vader was vorig jaar jarig en ik moest uiteindelijk midden in den n8 moest ik naar bed.. ik lag en ik wou in slaap vallen (k was kapot!) en opeens hoor ik een hevig gebons op ut raam. ik rende keihard naar beneden (hoewel ik hartstikke moe was) en zei het verhaal tegen mijn vader. mijn vader keek buiten of er iemand was en nee hoor.... je zou het wel verbeeld hebben zei hij.... ik geloof het wel want mijn vader zegt dat er geen geesten in dit huis kunnen komen omdat ik er ben (lees discussie: bang voor geesten (maar zijn ze er wel?)en dan bij gangstahbabe) vertel meer over jou verhalen ......
1e verhaal, misschien was je hier ook moe? of juist erg gespannen.

2e verhaal zeg je het al, je was MOE. Als een mens moe is kan men dingen horen en zien die er niet zijn. Ik zeg altijd Denk nooit dat je een geest gezien of gehoord hebt als je moe bent.
Oud 17-08-2002, 02:03
WelcomeHome
WelcomeHome is offline
Citaat:
Allome schreef:
oh ja, ook hoor ik stemmen, en krijg ik opeens een duw. alsof iemand me wakker wilt schudden de duwen doen geen pijn.

Blessed Be
Allome
dat is waarschijnlijk het moment dat je (bijna) in slaap valt (voor je gevoel slaap je al) en dat al je spieren zich in een schok ontspannen. Dat geeft een schok en soms wordt je daar wakker van. Dan lijkt het net of je een duw hebt gekregen of van je fiets valt ofzo. Puur natuur.
Oud 19-08-2002, 05:09
Cyph0n
Cyph0n is offline
Citaat:
Wiccan schreef:

maarre mijn verhaal:

Kan het niet zijn dat je een slaapwandeling had en in die slaapwandeling zelf onbewust de deur op slot heb gedraaid?
Oud 19-08-2002, 08:08
Tio
Tio is offline
Hoe had hij dan uit de kamer moeten komen? De sleutel zat toch aan de binnenkant en hij was buiten? Misschien issie door de deur heen gezweeft tijdens 't slaapwandelen, maar dat lijkt me een beetje onwaarschijnlijk.
Oud 19-08-2002, 09:51
Wiccan
Wiccan is offline
pcies Tio

maar ik heb hier dus nou nog niet een verklaring voor ! please wie helpt me en mishcien kan ik in contact met deze geest ! want wat doet hij in mijn huis ?!
Oud 19-08-2002, 10:00
Tio
Tio is offline
Hmmmz... Eerlijk gezegd geloof ik niet zo heel actief in geesten, noch dat ik heel actief niet in geesten geloof.
Ik geloof wel dat er meer is tussen hemel en aarde (wolken etc. niet meegeteld), maar of dat nou gelijk geesten zijn weet ik niet. Maar wat is eigenlijk de definitie van een geest?

De enige ervaring die ik in die richting heb gehad is al een hele tijd geleden. Ik had m'n horloge ergens onder gelegd, om 't te verstoppen (weet niet meer waarom). De volgende dag kon ik het niet meer vinden. Ik weet zeker dat ik wel heb gekeken op de plek waar ik 'm de vorige avond had neergelegd.
Een dag later keek ik daar voor de zekerheid nog een keer en 't ding lag spontaan weer op z'n plaats...

Maarjah, ik denk dat, wil je met geesten in contact kunnen komen, je een speciaal deel van je hersenen moet gebruiken. Waarschijnlijk is dat weer een deel van de 70% die de meesten van ons constant uit hebben staan. Maar das mijn mening weer.
Oud 19-08-2002, 10:05
Wiccan
Wiccan is offline
tja dus het word oggal lstig om met hun in contact te komen maar god... IEMAND VERDERZ NOG IEDEEEN ?????
Oud 19-08-2002, 11:31
Verwijderd
Citaat:
Tio schreef:
Hmmmz... Eerlijk gezegd geloof ik niet zo heel actief in geesten, noch dat ik heel actief niet in geesten geloof.
Ga avondje mee ghosthunten
Oud 19-08-2002, 11:33
Tio
Tio is offline
Citaat:
Ga avondje mee ghosthunten
Teveel Ghostbusters gekeken?
Oud 19-08-2002, 11:34
Verwijderd
Citaat:
Tio schreef:

Teveel Ghostbusters gekeken?
Advertentie
Oud 19-08-2002, 11:42
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Wiccan schreef:
toen we dat gedaan hadden zat me sleuet aan de binne kant van me duer en me raam dicht dus niemand kan er binnen zijn geweest dus me kamer is opslot gegaan zonder dat er iemand binnen was :-s !
:
Iemand is je kammer binnen gegaan, deur op slot gedaan
en via het raam naar buiten en het raam dicht gedaan
(ligt er maar aan hoe je dat raam dicht kunt doen, eigenlijk)
Oud 19-08-2002, 11:46
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Tio schreef:

De enige ervaring die ik in die richting heb gehad is al een hele tijd geleden. Ik had m'n horloge ergens onder gelegd, om 't te verstoppen (weet niet meer waarom). De volgende dag kon ik het niet meer vinden. Ik weet zeker dat ik wel heb gekeken op de plek waar ik 'm de vorige avond had neergelegd.
Een dag later keek ik daar voor de zekerheid nog een keer en 't ding lag spontaan weer op z'n plaats...
Klinkt als de theorie van anti-materie
http://www.forum.scholieren.com/show...hreadid=186629
Oud 19-08-2002, 11:51
Tio
Tio is offline
Mijn horloge had contact met aliens uit een andere dimensie, kan ook. misschien onwaarschijnlijk. Ik vat 't iig nog steeds niet...
Maar dit wijkt af v/d topic, sorry.
Oud 19-08-2002, 15:49
~*~WiCkEd~*~
~*~WiCkEd~*~ is offline
ik was een x een boek aan het lezen en daar ging de lamp uit en toen gign in hetvegt bij mij ook de lamp uit (naCHTLAMPJE DAN)
DUS IK hadm ijn grote lap aangezet
en toen bleek dat de stekker er een stukej uit was
Oud 19-08-2002, 16:27
Verwijderd
Citaat:
~*~WiCkEd~*~ schreef:
ik was een x een boek aan het lezen en daar ging de lamp uit en toen gign in hetvegt bij mij ook de lamp uit (naCHTLAMPJE DAN)
DUS IK hadm ijn grote lap aangezet
en toen bleek dat de stekker er een stukej uit was
LL!
Oud 19-08-2002, 17:00
Wiccan
Wiccan is offline
mijn kamer zit op de 1e verdieping dus 1 hoog ! er zit een hor voor die alleen open kan van binnen, het was klaar lichte dag, er zit geen mogelijk heid om ZONDER ladder naar boven te komen duzz tja ?!
Oud 20-08-2002, 08:41
Allisson
Allisson is offline
Als je door een soort spinnewebachtig iets loopt kan het dan zijn dat je door een geest bent gelopen.

dat heb ik namelijk zo vaak alleen is het dan helemaal geen spinneweb alleen een beetje lucht.
Oud 20-08-2002, 08:47
Wiccan
Wiccan is offline
Citaat:
Allisson schreef:
Als je door een soort spinnewebachtig iets loopt kan het dan zijn dat je door een geest bent gelopen.

dat heb ik namelijk zo vaak alleen is het dan helemaal geen spinneweb alleen een beetje lucht.

Oud 20-08-2002, 10:48
ABrules
ABrules is offline
Het was klaarlichte zomerse dag... ik was met de hond aan het wandelen over een pad tussen de bosjes... dan kom je opeens bij een soort van T-spliting waardoorheen je naar een paar huizen kan lopen... dat is dus in een park en het gekke was dat ik helemaal alleen met mijn hond was in dat park, maar toenik voorbij die T-splitsing wilde lopen, hield de hond mij tegen en ik voelde ook mijn maag samenkrampen, maar ik had mijn hond nog nooit zo gezien, de haren gingen overeind staan en ik kon haar geen stap verder meekrijgen... de hond zat aan de riem dus ik had nog een stuk speling en ik kon dus kijken waarnaar de hond blies, ik zag een soort van aura, geel, maar die aura zat nergens omheen, ik kon duidelijk een menselijk figuur in die aura plaatsen zeg maar, maar er was dus niets, het duurde maar een paar seconden, maar ik ben omgedraaid want de hond kreeg ik niet mee en trok me weg... dit vergeet ik nooit meer.
Oud 20-08-2002, 20:09
Wiccan
Wiccan is offline
WooooooooooooW creepy hoor !
Oud 20-08-2002, 22:04
Verwijderd
Citaat:
ABrules schreef:
Het was klaarlichte zomerse dag... ik was met de hond aan het wandelen over een pad tussen de bosjes... dan kom je opeens bij een soort van T-spliting waardoorheen je naar een paar huizen kan lopen... dat is dus in een park en het gekke was dat ik helemaal alleen met mijn hond was in dat park, maar toenik voorbij die T-splitsing wilde lopen, hield de hond mij tegen en ik voelde ook mijn maag samenkrampen, maar ik had mijn hond nog nooit zo gezien, de haren gingen overeind staan en ik kon haar geen stap verder meekrijgen... de hond zat aan de riem dus ik had nog een stuk speling en ik kon dus kijken waarnaar de hond blies, ik zag een soort van aura, geel, maar die aura zat nergens omheen, ik kon duidelijk een menselijk figuur in die aura plaatsen zeg maar, maar er was dus niets, het duurde maar een paar seconden, maar ik ben omgedraaid want de hond kreeg ik niet mee en trok me weg... dit vergeet ik nooit meer.
hmm, kom je niet vaak tegen; denk toch dat het een geestverschijning was.
Oud 21-08-2002, 13:54
Tio
Tio is offline
Ik was laatst trouwens nog vakantie foto's aan het doorkijken, kom ik opeens een foto tegen die me al eerder verbaasde.
Op de foto staat mijn vader, en naast hem is één of andere vage witte verschijning zichtbaar. Ik heb werkelijk geen flauw idee wat het is, het kan natuurlijk een fout zijn met de foto, maar er was niet echt zoiets als tegenlicht oid waardoor de boel verpest had kunnen zijn. Zou dat een geest oid kunnen zijn? *hoop hoop*
Oud 21-08-2002, 16:27
Verwijderd
Citaat:
Tio schreef:
Ik was laatst trouwens nog vakantie foto's aan het doorkijken, kom ik opeens een foto tegen die me al eerder verbaasde.
Op de foto staat mijn vader, en naast hem is één of andere vage witte verschijning zichtbaar. Ik heb werkelijk geen flauw idee wat het is, het kan natuurlijk een fout zijn met de foto, maar er was niet echt zoiets als tegenlicht oid waardoor de boel verpest had kunnen zijn. Zou dat een geest oid kunnen zijn? *hoop hoop*
Post de foto even, kunnen we even kijken
Oud 22-08-2002, 10:04
shaya
shaya is offline
ik heb meerdere ervaringen met geesten gehad.de mooiste is deze:
mijn beste vriend was een halfjaar eerder overleden en sindsdien had ik geen gitaar meer gespeeld, omdat we dat altijd samen deden. ik lag dus bij hem thuis op de bank ( dat deed ik vaker omdat we altijd samen op de bank lagen en hij vertelde mij dan altijd verhalen) ik voelde ineens een hand die mijn hand bewoog in letters (gebarentaal, mijn beste vriend was doofstom) het duurde ongeveer tien minuten en er was inmiddels een hele zin gespeld. ik was daarna ineens heel rusig en het was ineens stil in mijn hoofd. (ik weet niet of iemand dat kent: dat er constant een stem in je hoofd is die schreeuwt en gilt.) de zin die gespelt was:'don't wurry, I'm just here to take care of you.'
Oud 22-08-2002, 10:13
shaya
shaya is offline
Citaat:
Allome schreef:

ps: ik heet banchi, me heksen naam is Allome.
uuuhm banchi is best een mooie naam, maar een beetje bizar. als heks zijn weet je denk ik wel wat een banchi is. ( ik weet dat het in charmed zat, maar dat klopt niet geheel) een banchi is meestal niet leuk om tegen te komen. (niet dat dat in jou geval zo is, want je heet zo en je bent er geen)
Oud 22-08-2002, 10:32
legatus
legatus is offline
Citaat:
uuuhm banchi is best een mooie naam, maar een beetje bizar. als heks zijn weet je denk ik wel wat een banchi is.
Is het niet Banshee?
Oud 30-08-2002, 16:04
Angel_Wings
Angel_Wings is offline
Ik heb zelf nix meegemaakt...Nou...Eigenlijk wel...Ik lag 's nachts in bed en ik was toen die tijd bang voor geesten. Dus ik schrok ineens wakker door iets ( wat weet ik niet ). Ik keek in het rond, en onder mij bureau zag ik een soort van wit gezicht. Ik vond het echt creepy, dat ik een paar seconden doodstil bleef zitten en toekeek, en toen opeens opeens opsprong en mijn licht aandeed. Ik dus zo onder mijn bureau kijken, NIX!! Weet iemand misschien wat dit is. Ik was trouwens niet moe, maar ik hoop echt dat ik het verbeeld heb!
Oud 30-08-2002, 16:27
Verwijderd
Het is een vaag verhaal... echt de oom en tante van een collega van mij hebben het meegemaakt. Dat klinkt als via via via.. maar ik weet dat het waar is, en niet één of ander sensatieverhaal.

Ze gingen verhuizen na de geboorte van hun eerste kindje en vonden echt hun droomhuis. Een oud, vrijstaand huis, wat door de vorige bewoners helemaal opgeknapt was: grindvloeren erin (=best duur), nieuwe keuken, etc. Maar die bewoners hadden echt maar een week ofzo in dat huis gewoond. Oom en tante dachten daar verder niet bij na, er zou wel een reden voor geweest zijn.
Die was er ook inderdaad.

Er gebeurden echt vreemde dingen in dat huis: overal ontstonden vochtplekken zonder reden die niet weg te krijgen waren, ze hoorden iemand hun namen roepen door de babyfoon terwijl er behalve hun én de baby niemand in huis was en de afzuigkap ging soms uren achter elkaar aan, uit, aan uit, aan, uit. Ook waren ze beiden veel vaker ziek, moe, kribbig en hadden telkens hoofdpijn.

Er werd dus een medium bij geroepen, die probeerde te onderzoeken wat er met het huis aan de hand was. Ze vertelde dat het in de babykamer zat, iets slechts, en vooral in de spiegel die er stond. Dat was een oude spiegel, nog van de vorige bewoners, dachten oom en tante, maar omdat hij zo mooi was en goed bij het huis paste hadden ze het laten staan.
Tijdens haar 'seance' werd ze onwel, maar ze adviseerde ze nog wel te vertrekken, of in ieder geval er hardop over te spreken dat ze zoiuden vertrekken, om te zien of ze achter de bedoelingen kwam van 'de entiteit'.

Op het moment dat oom en tante beneden zaten en dus overdreven hard aan het praten waren over dat ze gingen verhuizen viel het ze opeens op hoe stil het was in huis. De baby huilde niet meer.
Tante sprintte naar boven met oom op haar hielen en aangekomen in de babykamer zag ze dat de baby al blauwe lippen had van het zuurstofgebrek. Toch, op een of andere manier, leek het wel of ze werd tegengehouden. Ze kon niet haar kind oppakken om het te helpen. Oom lukte het wel.

Er werd een ambulance gebeld, het kind werd opgehaald en knapte uiteindelijk wel weer op.

Oom en tante zijn zo snel mogelijk verhuisd, maar uiteindleijk nu gescheiden, omdat ze het niet meer aankonden. Tante werd depressief en angstig en oom kon daar niet mee omgaan.
Oud 30-08-2002, 16:32
Verwijderd
oww... en iets geks dat ik zelf heb meegemaakt...

diezelfde collega van hierboven kwam voor het eerst bij mij thuis langs en daar is het altijd echt een puinhoop. Ik had dus alles opgeruimd, schoongemaakt enzo. Papieren weggegooid, cd's terug in hoesjes gedaan, afgewassen, blahblahblah.

Mijn vriend wilde haar een bepaald nummer laten horen maar hij kon de cd die hij bedoelde niet vinden. Ik kon me ook niet herinneren dat ik die met opruimen tegen was gekomen, trouwens. Hij stond bij de stereo tussen de cd's te rommelen en concludeerde dat de cd kwijt was. Op het moment dat hij dat zegt sta ik op om naar de wc te gaan en kijk daarbij naar de leuning van de bank naast/achter me. Daar ligt de cd, zonder hoesje. En we weten allemaal zeker dat hij daar eerst niet lag.

Mijn vriend blij, ik een beetje geschrokken en mijn collega had aanleiding het verhaal hierboven te vertellen.
Oud 30-08-2002, 16:56
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
Maypole schreef:
Oud 30-08-2002, 20:09
Verwijderd
Citaat:
shaya schreef:

uuuhm banchi is best een mooie naam, maar een beetje bizar. als heks zijn weet je denk ik wel wat een banchi is. ( ik weet dat het in charmed zat, maar dat klopt niet geheel) een banchi is meestal niet leuk om tegen te komen. (niet dat dat in jou geval zo is, want je heet zo en je bent er geen)
banchi ken ik niet, banshee wel. Dat is een vrouwelijk soort geest... als je die ooit ziet terwijl ze een hemd vol bloed aan het wassen is moet je oppassen, want het hemd is van jou en het bloed ook.

*heeft goed haar griezelboeken gelezen*
Oud 31-08-2002, 12:35
Angel_Wings
Angel_Wings is offline
Zozo wijze woorden van Morgan!!
Oud 31-08-2002, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Angel_Wings schreef:
Zozo wijze woorden van Morgan!!
Vrij naar Jacques Weijters
Oud 31-08-2002, 17:16
Adrenaline
Adrenaline is offline
Ik heb wel meer dan eens rare dingen meegemaakt. "mensen"die achter je lopen en je naam roepen die als je je omdraait er niet blijken te zijn. Extreme kou in de tuin als het 's avonds 25 graden is ofzo... Voetstappen door het huis enzo. Maar mijn moeder informeert mij over dit soort dingen die ook in haar familie zijn gebeurd enzo. Ze zegt dan ook dat je je niet moet laten kennen en je er niks vanaan moet trekken(?). Maar zij heeft meer vreemdere dingen meegemaakt dan ik
Oud 31-08-2002, 20:46
Angel_Wings
Angel_Wings is offline
Citaat:
Adrenaline schreef:
Ik heb wel meer dan eens rare dingen meegemaakt. "mensen"die achter je lopen en je naam roepen die als je je omdraait er niet blijken te zijn. Extreme kou in de tuin als het 's avonds 25 graden is ofzo... Voetstappen door het huis enzo. Maar mijn moeder informeert mij over dit soort dingen die ook in haar familie zijn gebeurd enzo. Ze zegt dan ook dat je je niet moet laten kennen en je er niks vanaan moet trekken(?). Maar zij heeft meer vreemdere dingen meegemaakt dan ik
Hmmzz...Wat dan?
Advertentie

Regels voor berichten