Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-08-2005, 20:23
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ja sorry, beetje vage titel... Maar eerder was het zo dat de foto's op dit forum zich aanpaste aan de lay-out. Dit doet ie echter niet meer en dat is zwaar irritant. Zo heb ik helemaal geen zicht op grote foto's. Heeft iedereen dit of heb ik ergens per ongeluk wat uit gevinkt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-08-2005, 20:32
freyk
freyk is offline
Als je eens je tijdelijke internetbestanden en cookies verwijderd?
(rechtermuisknop op internet explorer -> eigenschappen -> cookies en tijdelijke internetbestanden verwijderen)
Oud 07-08-2005, 20:51
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Uhm, ik gebruik mozilla firefox en kan t daar niet vinden..
Met citaat reageren
Oud 07-08-2005, 23:19
Flshman
Flshman is offline
Extra -> Opties -> Privacy
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 06:29
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Werkt niet...
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 06:33
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Deze staat wel aangevinkt: extra-opties-geavanceerd-'grote afbeeldingen verkleinen om in het venster van de browser te passen'

En toch doet ie dit dus opeens niet meer, sinds 2 weken ofzo.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 09:09
Verwijderd
[QUOTE]Chloe Siere schreef op 08-08-2005 @ 07:33 :
Deze staat wel aangevinkt: extra-opties-geavanceerd-'grote afbeeldingen verkleinen om in het venster van de browser te passen'

En toch doet ie dit dus opeens niet meer, sinds 2 weken ofzo.
[/QUOTE

Dat heeft er niks mee te maken.
Maar vreemd dat hij het niet doet.
Enige wat ik kan bedenken is dat Javascript uitgeschakeld staat...
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 13:44
Verwijderd
In IE5/6 heb je wel de optie automatisch resizen, eventueel in combinatie met een image toolbar en dergelijke. Maar dat zou volgens mij niet van invloed moeten zijn op deze manier van plaatjes tonen, omdat dat automatisch door de pagina zelf gedaan wordt en niet door een eigen instructie van de browser.

Overigens, die plaatjes verkleinen alleen maar tot normale layout-armetingen als ze allemaal geladen zijn. Dus als de laatste foto die hij moet laden op een enorm trage server staat, of niet gevonden kan worden of iets dergelijks, dan kan het soms een hele tijd duren voor die plaatjes goed geresized worden.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 14:03
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Is het nooit zo, zelfs niet als je een tijdje wacht?
Oud 08-08-2005, 18:21
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Jup, het is nooit zo.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2005, 09:40
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Argh, nu opent mn internet alleen nog maar de pagina's van scholieren.com. Verder kan ik niets bekijken!! Ik word helemaal gek.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2005, 10:57
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Als ik een andere pagina probeer te laden, komt er links onderin 'time-out ontvangen' te staan
Met citaat reageren
Oud 11-08-2005, 11:17
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Hoe kan het dat niets het doet behalve het forum? Msn doet het niet, andere webpagina's doen het niet, niets. Maar het forum dus wel... Als die straks ook niet "wegvalt".

Ik hoop echt dat iemand me kan helpen Want op deze manier kan ik sinds een tijdje ook niet meer bij mn vriend op internet (de pagina probeert eerst heel lang te laden, dan probeert ie een andere internetverbinding te openen -die het niet doet want dat is de verbinding bij mn moeder thuis waar ik dus niet ben- en vervolgens krijg ik een melding dat de pagina niet geopend kan worden en heb ik nog steeds een blanco scherm). Het zou zeer fijn zijn als mn internet het weer doet voordat ik naar school ga, maar ik ken niet iemand die me hierbij kan helpen
Met citaat reageren
Oud 11-08-2005, 11:36
Gimme more beer
Het is 2 uurtjes zo, misschien kun je beter even afwachten of het morgen nog steeds zo is
Oud 12-08-2005, 10:36
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ja het is nog steeds zo Hij doet gewoon helemaal niets, kan alleen een blanco scherm tevoorschijn toveren. Het forum doet het nu trouwens ook niet meer...

Kan ik de helpdesk van dell bellen oid over dit? (heb een laptop bij hun aangeschaft 3 maanden terug) Of willen ze me in dit geval niet helpen? Want ik zou niet weten hoe ik het anders voor elkaar krijg... Het enige wat ik kan verzinnen is heel windows opnieuw installeren.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2005, 11:42
Gimme more beer
Hmmm, dan zal het ook wel moeilijk worden een hijackthislog te plaatsen in het centrale spyware topic? Wat je kunt proberen is Firefox compleet deďnstalleren en opnieuw installeren, maar het lijkt me sterk dat het probleem daar ligt. Misschien kun je eens kijken of Internet Explorer wel gewoon werkt (als je dat nog niet gedaan had).

Ik denk dat Dell je weinig verder zal kunnen helpen en ook je provider zal niet zo veel zinnigs te melden hebben (eigen ervaring).
Oud 12-08-2005, 16:41
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Die log heb ik al geplaatst... Internet explorer heb ik ook al geprobeerd en die deed het ook niet... Maar hoe moet ik dan ooit mijn internetverbinding weer normaal krijgen? Ik ken ook niet zo 1,2,3 een computer expert ofzo die even kan komen kijken...
Met citaat reageren
Oud 12-08-2005, 17:09
freyk
freyk is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 12-08-2005 @ 17:41 :
Die log heb ik al geplaatst...
en ook nog mijn handleiding doorgelezen en opgevolgd?

Laatst gewijzigd op 12-08-2005 om 17:35.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2005, 19:41
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Dat ga ik morgen doen. Ben nu bij mn vriend en mn laptop ligt bij mn vader...
Met citaat reageren
Oud 13-08-2005, 10:51
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik heb je stappenplan uitgevoerd en nog steeds gebeurt er vrij weinig... Ik kan nu plots wel weer op het forum, maar al het andere doet het nog steeds niet. Ik vrees dat ik gedoemd ben En waarom doet het forum het iedere keer wel en alle andere sites niet?
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 05:58
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Sinds eergister doet mn internet het weer, maar bijv. gister viel het weer weg... Kan er soms iets niet goed zijn aan mn netwerkkaart ofzo? Aangezien hij het bij mijn vriend ook een hele tijd niet deed (en bij mijn weten in nu nog steeds niet)... Ik baal ervan dat ik niet weet wat het is... Want ik zit er straks dus echt niet op te wachten dat ie t opeens niet meer doet als ik voor school bezig ben...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten