Advertentie | |
|
![]() |
|
hey saskia!
..zou ik die posters van je kunnen krijgen? m´n zusje heeft nog steeds iets (na al die jaren, lol!) voor Leo.. write back soon ok? marthe deraad@zonnet.nl |
![]() |
|
![]() |
Hey Sask!a
Ik zou ook graag die posters willen! Ik heb na al die jaren ook nog steeds "iets" vor Leo [en jah veel mensen vinden dat -lol!- om me heen......] Als je er iets voor terug wil [andere posters ofzo is ook goed...] Mijn e-mail: missitalie@hotmail.com |
![]() |
|
Marthe, de posters zitten in een supergrote envelop (3 postzegels
![]() WOEHAHA, ik zie me daar al staan, dat ding er doorheen proppen! Silvana, ik heb er wat gevonden. Ik heb je toegevoegd op msn, zodat je mij je adres kan doorgeven! Liefs Saskia
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En trouwens een forum is er iid niet om op iemands manier van typen te letten |
![]() |
|
Thnx dat je het voor me opneemt!!!
![]() Ik heb al meerdere topics gezien waar hij vragen of taalgebruik afzeikt, dus ik trek me er niets van aan! ![]() Hey Marthe, wil je ff reageren als de posters zijn aangekomen? Dan hoef ik me daar ook geen zorgen meer om te maken! Liefzzz mij
||
Citaat:
maare, leo....dacht da jij daar wel beetje overheen was ![]() |
![]() |
|
Da's ook de bedoeling, dat ze ze mooi vindt!
Ik had ook zo'n beetje de mooiste (en grootste) er uit gezocht. Tsja, wie het eerste reageert krijgt het meest ![]() Ik stond daar voor de postbus dat ding er een beetje doorheen te drukken (schaamschaam) Iedereen zat me een beetje aan te kijken (nog erger schaamschaam)!!!
|
|
|