Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-08-2005, 13:51
Verwijderd
edit

Laatst gewijzigd op 16-07-2009 om 20:15.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-08-2005, 14:06
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik zou aan je buurmeisje vragen wat zij ervan vindt en als dat positief is, zou ik daar gewoon gaan wonen. Misschien wordt jullie band dan ook weer wat beter. En stel dat het niet goed gaat, dan kun je vandaar uit wat makkelijker een andere kamer zoeken, maar dan zit je daar alvast.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2005, 14:16
Verwijderd
edit

Laatst gewijzigd op 16-07-2009 om 20:13.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2005, 14:18
Noise
Noise is offline
ik zou ook idd eerst even met je buurmeisje praten, of ze het wel echt wil etc
en als je daar gaat wonen, je kan altijd nog terug. als je het nu niet probeert, dan weet je nooit hoe het kon zijn. misschien gaat alles goed en heb je een leuke kamer in utrecht.
als het niet werkt kun je of weer naar zwolle of je zoekt in utreg wat. meestal vind je dan wel sneller iets als je er zelf al woont.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2005, 14:28
Silent Moon
Silent Moon is offline
Ja ik zou het ook eerst even vragen aan haar en dan gewoon naar Utrecht gaan en vanuit daar verder kijken.
Oud 13-08-2005, 15:26
Nuck
Nuck is offline
Eerst even met dat buurmeisje praten, als zij er net zo over denkt als jij, gewoon doen. Vanuit Utrecht zelf vind je altijd nog makkelijker een andere kamer dan wanneer je op afstand zit en bovendien kan je altijd nog terug naar je ouders.
Oud 13-08-2005, 15:32
Verwijderd
inderdaad, even aan haar vragen of zij het ook wel wil. Als zij het geen probleem vindt gewoon doen
Met citaat reageren
Oud 13-08-2005, 16:11
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Sarah schreef op 13-08-2005 @ 16:32 :
inderdaad, even aan haar vragen of zij het ook wel wil. Als zij het geen probleem vindt gewoon doen
precies wat il wilde zeggen
Oud 13-08-2005, 16:40
esprit-chick
esprit-chick is offline
een echt huis ( dus geen smerig studentenkot) in de formidabele stad Utrecht, met mensen die je iig ook weer niet haat oid,

DOEN, DIT IS DE KANS VAN JE LEVEN
Met citaat reageren
Oud 13-08-2005, 17:21
Verwijderd
[Anne onder de naam van zusje]

Ik zou het ook doen. Je hebt je eigen leven, je bent niet verplicht om veel met haar om te gaan en dat je goed met haar kunt opschieten, is wel goed, want je moet wel samen door één deur kunnen om in één huis te wonen. Maar op zich heb je zoveel met haar te maken als je zelf wilt.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2005, 17:30
Mark
Mark is offline
Ik zou het doen, zodra je daar woont rol je meer in het leventje daar. Mocht je dan wegwillen bij haar, dan heb je ook sneller weer een kamer gevonden. Bovendien weet je wat je aan elkaar hebt, want je kent haar. Jullie zullen het zeker samen volhouden, beter zo dan dat je ergens gaat wonen en die personen hebben hele nare eigenschappen waar je later achter komt. Bovendien wordt je er een completer mens van, je integreerd meer in het studentenleven en je hebt eerder mogelijkheden om een (andere) kamer te vinden in Utrecht.

Mark
Oud 13-08-2005, 18:57
Verwijderd
edit

Laatst gewijzigd op 16-07-2009 om 20:12.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2005, 20:03
Verwijderd
aan haar vragen, zo ja DOEN.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2005, 20:14
Verwijderd
Ik zou het gewoon doen. Praat er eerst met haar over, maar ze zal niet negatief doen, vermoed ik. Gewoon lekker erbij gaan wonen en fijn je eigen dingen doen (en natuurlijk soms iets met je huisgenoten, voor de vorm en 't zal vast wel gezellig zijn).
Met citaat reageren
Oud 14-08-2005, 00:18
XQseMe2
XQseMe2 is offline
al het bovenstaande
Oud 14-08-2005, 00:32
Al Murphy
Al Murphy is offline
Zien jullie dat als met zijn vieren gaan samenwonen, of 'krijg' je gewoon ook een kamer in hun huis?

Och, ik zie er geen probleem in. Als jullie er na bijna 20 jaar nog steeds niet achter zijn gekomen dat jullie niet met elkaar kunnen opschieten, dan zal het ook nu wel goed lopen. Maak er je eigen plekje van, en voor je 'zusje' zal daar ook nog wel een plaats zijn in je dagelijkse leven, zonder dat jullie per se altijd samen moeten gaan ontbijten of pannekoeken bakken.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2005, 10:36
Experiment
Experiment is offline
Gewoon doen, ook al is het contact met die meisjes zelfniet zo heel goed... je hebt iig een kamer inUtreecht en daar ook je eigen vrienden, toch? Er zullen wel meer mensen zijn die niet zoveel hebben met hun huisgenoten
Met citaat reageren
Oud 14-08-2005, 11:47
Mindfields
Mindfields is offline
Doen, straks krijg je huisgenoten die raar zijn, kan je beter bij bekenden zitten.
Oud 14-08-2005, 11:53
fractuur
fractuur is offline
Doen, maar eerst even haar persoonlijk (dus niet via de moeders, dat werkt blijkbaar niet) aanspreken. Als het goed zit, dan kom je met bekenden te zitten, je hoeft niet meer te reizen, en je hebt een kamer in Utrecht! (weet niet hoe het huis eruit ziet, of in welke wijk, maar laten we het er gewoon op houden dat het een stuk dichterbij is )
Oud 14-08-2005, 13:23
Verwijderd
edit

Met citaat reageren
Oud 14-08-2005, 22:55
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Ik zou aan jou buurmeisje vragen of zij het wel leuk vindt als jij erbij komt, aangezien jullie vriendschap verwaterd is. Je kunt het betere met die meiden overleggen en een goede beslissing nemen! Succes!
Oud 15-08-2005, 17:02
Verwijderd
[generalisering] Je moet echt een vrouw zijn om hier een probleem van te maken. Gewoon doen.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 12:38
Verwijderd
Ok ik heb net ff met dr gepraat en zij vindt het dus allemaal prima. En het is niet dat ze het als een verplichting vraagt maar het lijkt haar ook echt leuk met mij. Het enige waar zij bang voor is, is dat ik me ga afzonderen van de rest omdat dat niet echt me types zijn. En zij wil dus wel graag een actief huis met samen koken etc en da snap ik ook wel omdat zij natuurlijk met allemaal vriendinnen gaat wonen. Maar we gaan over een week dus ff afspreken met zn 4en en dan kijken hoe het gaat.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 13:20
Roos
Roos is offline
Bovendien, als je eenmaal in Utrecht zit, is het makkelijker om aan een andere kamer te komen, dus als het ECHT niet bevalt, kun je altijd nog doorverhuizen.
Oud 18-08-2005, 15:08
Verwijderd
Citaat:
salieee schreef op 18-08-2005 @ 13:38 :
Ok ik heb net ff met dr gepraat en zij vindt het dus allemaal prima. En het is niet dat ze het als een verplichting vraagt maar het lijkt haar ook echt leuk met mij. Het enige waar zij bang voor is, is dat ik me ga afzonderen van de rest omdat dat niet echt me types zijn. En zij wil dus wel graag een actief huis met samen koken etc en da snap ik ook wel omdat zij natuurlijk met allemaal vriendinnen gaat wonen. Maar we gaan over een week dus ff afspreken met zn 4en en dan kijken hoe het gaat.
Dat is een goed idee
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-08-2005, 18:24
woezel
woezel is offline
euh, niemand lijkt er rekening mee te houden dat je elkaar pas echt leert kennen als je samenwoont...
Oud 18-08-2005, 19:12
Verwijderd
edit

Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 20:37
Roos
Roos is offline
Citaat:
woezel schreef op 18-08-2005 @ 19:24 :
euh, niemand lijkt er rekening mee te houden dat je elkaar pas echt leert kennen als je samenwoont...
Nou ja, de meeste mensen die in een studentenhuis gaan wonen, kennen 0 of misschien 1 iemand. Dat gaat ook bijna altijd goed, toch?
Oud 18-08-2005, 21:39
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
Roos schreef op 18-08-2005 @ 21:37 :
Nou ja, de meeste mensen die in een studentenhuis gaan wonen, kennen 0 of misschien 1 iemand. Dat gaat ook bijna altijd goed, toch?
Inderdaad, en bovendien heeft iedereen zijn eigen plekje dus je zit echt niet de hele dag op elkaars lip.
Oud 18-08-2005, 21:49
mara18
mara18 is offline
Je moet je ook afvragen of je studies er niet onder zullen lijden als je buurmeisje al die 'sociaaldoenerijen' verwacht=> koken, tv kijken, daarbuiten nog eens afspreken met je eigen vrienden, .... En of je het zelf wel echt allemaal wil, niet alleen omdat 'het zo hoort'.
Zij kent jou al jaren en weet dat het niet jouw types zijn.
Het zijn haar beste vriendinnen.
Als het niet klikt, dan is wel het laatste wat je nodig hebt na een vermoeiende dag op school een paar meiden die samenspannen als je het mij vraagt.

Ik loop waarschijnlijk een beetje hard van stapel, maar denk er aan dat het eventueel zo zou kunnen uitdraaien
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 22:22
Verwijderd
edit

Laatst gewijzigd op 16-07-2009 om 20:11.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 23:03
mara18
mara18 is offline
Citaat:
salieee schreef op 18-08-2005 @ 23:22 :
true true daar zit ik dus ook mee, maar verder zie ik denk ik teveel voordelen
Dan moet je er gewoon voor gaan natuurlijk

Bij mijn persoonlijkheid zouden de nadelen meer opwegen tegen de voordelen denk ik, maar dat is dus voor iedereen compleet anders he

Ik hoop alleszins voor jou dat het helemaal in orde komt
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 10:26
Verwijderd
Citaat:
salieee schreef op 18-08-2005 @ 20:12 :
Het enige waar ik nu dus bang voor ben is dat zij teveel verwachtingen van me heeft.
Ik wil best samen koken, samen tv kijken maar niet dat het elke dag verplicht is om samen om de bank te gaan zitten. Maargoed ik denk dat ik het gewoon probeer en mocht het niet gaan kan ik altijd nog weg
Ik denk dat dat wel goed zal gaan hoor. Af en toe samen eten etc kan best, maar ze zullen 't echt niet erg vinden wanneer je eens iets anders gaat doen. Ze zullen zelf ook best eens iets anders gaan doen, studeren bv. En de een zal een weekendje naar huis gaan, de ander niet. Dat soort dingen veranderen vaak vrij snel
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 11:11
Verwijderd
Klopt, al die afspraken zijn na een maand echt wel weer vervaagd.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten