Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
bron: www.planet.nl
||
Verwijderd
|
Citaat:
En als ik het zo zie met Williams dan wordt die elk jaar slechter dus is het een slechte keuze om naar Williams te gaan. Button hoort gewoon bij BAR hij voelt zich daar thuis dat kan je gewoon aan hem merken. Ik weet niet wat ik van Massa moet vinden. Heeft nog niet echt heel veel dingen laten zien in de F1. In 2002 vond ik em echt cool door zijn aggresieve rijstijl die hij had en toen vond ik em eigenlijk veel beter omdat hij ook meer te zien was. Dit jaar zie ik hem niet zo heel vaak meer, maar dat komt waarschijnlijk omdat Sauber het ook zo slecht doet. Verder vind ik Massa opzich wel bij Ferrari passen maar ik ben een Ferrari hater dus zal ik em niet zo gauw steunen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Toch maar even de resultaten erbij: Australie Fisichella 1e Massa 10e Maleisie Fisichella DNF Massa 10e Barhain Fisichella DNF Massa 7e San Marino Fisichella DNF Massa 10e Spanje Fisichalla 5e Massa 11e Monaco Fisichella 12e Massa 9e Europa Fisichella 6e Massa 14e Canada Fisichella DNF Massa 4e VS Fisichella DNF Massa DNF Frankrijk Fisichella 6e Massa DNF Groot-Brittannie Fisichella 4e Massa 10e Duitsland Fisichella 4e Massa 8e Hongarije Fisichella 9e Massa 14e Van de 13 races heeft Massa 5 keer beter gepresteerd dan Fisichella 7 keer beter dan Massa. En Fisichella heef dus een Renault en Massa een Sauber. Massa is veel betrouwbaarder. Buiten VS bekeken is Massa maar 1 keer uitgevallen. Tegenover 4 keer van Fisichella. Volgens mij is Massa echt de perfecte keuze voor Ferreri. Hij past gewoon bij Ferrari. Hij is echt wel een goede coureur. Ik denk dat als Ferrari weer terug is, dat Massa echt zeker overwinningen kan behalen. En misschien wordt hij straks wel 1e coureur als Schumacher weg gaat.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Toch zie ik niet zo erg veel in Massa. (Massa het woord zegt het al, gewicht ![]() Nee maar misschien komt zijn tijd nog ![]() Wieweet. ![]() Voorlopig zie ik Schumacher nog niet weggaan bij Ferrari, dus ik denk dat schumacher een nieuw slaafje heeft gevonden. (^& Massa denkt dat hij net zon goede auto als schumi krijgt? ![]()
||
Citaat:
![]() Maar als ik me niet vergis was Massa in 2004 de coureur met de minste massa van allemaal ![]() En ik denk ook wel dat Massa voorlopig maar een slaaf wordt inderdaad, maar het zou me ook niks verbazen als ze hem daar langzaam 'opleiden' tot de opvolger van Schumacher. Hij moet toch oooit weg. En Massa is een stuk jonger nog. |
![]() |
||
Citaat:
Australie Fisichella 1e Massa 10e Maleisie Fisichella DNF (ongeluk met Webber) Massa 10e Barhain Fisichella DNF (motorproblemen) Massa 7e San Marino Fisichella DNF (crash) Massa 10e Spanje Fisichalla 5e Massa 11e Monaco Fisichella 12e Massa 9e Europa Fisichella 6e Massa 14e Canada Fisichella DNF (hyraulica) Massa 4e VS Fisichella DNF (banden) Massa DNF (banden) Frankrijk Fisichella 6e Massa DNF (hyraulica) Groot-Brittannie Fisichella 4e Massa 10e Duitsland Fisichella 4e Massa 8e Hongarije Fisichella 9e Massa 14e Dus maar 2 van de 5 uitvalbeurten lag aan Fisichella zelf (ik dacht overigens ook dat San Marino een kapotte aandrijfas ofzo was maar kan het nergens terugvinden..) Kijk dan naar vorig jaar zou ik zeggen, toen reden ze allebei voor Sauber: Fisichella 22 punten, Massa slechts 12 Neemt overigens niet weg dat Fisichella wel wat beter mag presteren in z'n Renault ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Alsnog een beter resultaat. 2 We kunnen wel de hele carriere van de twee coureurs bekijken, maar toen ik zei dat Massa het beter deed had ik het eigenlijk alleen over dit jaar. Over alle jaren heeft Fisichella wel beter gepresteerd ja. Maar dit jaar... Het het gaat ook niet alleen om presteren, maar ook om hoe ze zich ontwikkelen. En als je dan naar de laatste jaren kijkt, heeft Massa zich meer ontwikkeld denk ik. 3 Hehe daar heb je gelijk in ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar ach je weet hoe dat gaat. Ik weet nog hoe dat met 'de zaak-Button' ging toen. Maandag mocht Button naar Williams, dinsdag moest hij bij BAR blijven, woensdag dreigte hij zijn superlicentie kwijt te raken, donderdag mocht hij naar Williams en zaterdag moest hij toch bij BAR blijven. De media overdrijft altijd alles. Als een dronkelap in de kroeg roept dat Albers naar BAR gaat zijn ze in staat dat de volgende dag op het internet te zetten. Of als er uit bepaalde bronnen is vernomen dat de naam Albers in het motorhome van BAR is gevallen zijn ze in staat de volgende dag te roepen: 'ALBERS GAAT NAAR BAR!' Zo ben ik nog eens helemaal gek geworden van de idiote media toen Verstappen wel of niet ging rijden een paar jaar geleden... Volgens mij is het pas straks in Melbourne duidelijk wie waar rijdt, als de lichten uit gaan. Laatst gewijzigd op 03-08-2005 om 21:41. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Massa rijdt inderdaad een superseizoen. Hij haalt alles uit de Sauber wat er in zit. Als je de VS ff wegneemt uit je rijtje, dan zie je dat hij maar 1 keer niet gefinisht is! ![]()
||
Citaat:
Ik denk niet dat hij ooit 1e rijder van Ferrari wordt. Als Schumacher stopt zal Ferrari er alles aan doen om 1 van die absolute top coureurs binnen te halen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat is wel erg laat dan. Volgend jaar is Melbourne later omdat ze een 1 of ander feest hebben in maart dus komt Melbourne pas ergens in april. Waarschijnlijk wordt er in Bahrein volgend jaar dus de eerste race gereden. |
![]() |
||
Citaat:
Ah dat vind ik wel vervelend. Want het 'romantische' zeg maar van het nieuwe begin van een seizoen is dat de eerste race s'nachts is. Dat heeft iets bijzonders wat ik niet echt kan beschrijven. Het hoort nou eenmaal zo denk ik. Sinds ik Formule 1 kijk is de eerste race s'nachts. Jammer jammer jammer ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De eerste race hoort idd gewoon snachts, heel misschien dat ze nog een ander iets kunnen bedenken. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Rubens Barrichello heeft een nieuw team gevonden voor volgend seizoen. De Braziliaan verlaat Ferrari voor BAR-Honda.
Barrichello tekende een contract bij BAR-Honda. (foto photonews) De Brits-Japanse renstal maakte zelf bekend dat de 33-jarige Rubens Barrichello een meerjarig contract ondertekende. De Braziliaan is erg tevreden met zijn overstap: "Ik kan me niets opwindender voorstellen, dan met het team en Honda samen te werken om onze doelen te bereiken." Rubens Barrichello, die in 1993 debuteerde in de Formule 1, was zes jaar aan de slag bij het Italiaanse Ferrari. In 2002 en 2004 werd hij vice-wereldkampioen. In totaal won Barrichello negen Grote Prijzen. Momenteel staat Barrichello na dertien Grote Prijzen op de zevende plaats. Wie bij BAR-Honda plaats zal maken voor de Braziliaan is nog onduidelijk. Jenson Button moet normaal terugkeren naar Williams, maar heeft daar geen oren naar. Bovendien wil BAR-Honda de Brit graag houden. Wellicht zal Takuma Sato dus andere oorden moeten opzoeken. Bron: www.sport.be Ik weet niet of het hier al officieel bevestigd was, vandaar dat ik het even plaats. |
![]() |
||
Citaat:
Op grandprix.com (HIER) maken ze ook melding van dit verhaal, net als meer buitenlandse sites. Het is dus een verhaal die best serieus genomen kan worden...
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
geloof je het zelf, schumacher naar mclaren en kimi naar ferrari
![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |