![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dit had ik nog niet opgemerkt, het is eergister gebeurd. Stel je voor...je zit thuis televisie te kijken naar een echte gijzeling (waarom zenden ze dat live uit?) en plots wordt daar een 4-jarig kind neergestoken. ![]() ![]() ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Inderdaad, Nederland komt al aardig in de buurt van Amerika.
Deze verkiezingen (lees modder gooien) kwamen al behoorlijk in de buurt van de Amerikaanse sensatiecultuur. Wellicht kunnen we Willibrord, Pieter Storms en het voltallige personeel van Hart van Nederland richting Manilla sturen om te vragen wat die televisiemakers in godsnaam bezielt. En dan zou Prenza er misschien nog een pakkende reportage over kunnen maken voor de mensen die van literatuur houden. |
![]() |
|
OMG
![]() ![]() ![]() dat zou ik echt erg vinden als ik dat zou zien! weet nog een reclame van hier in Nederland waarbij een klein kind z'n nek breekt nadat ie van een vensterbank af valt... heb daar echt nachtmerries aan overgehouden! ![]() echt walgelijk gewoon!!!!
||
Citaat:
|
Ik denk dat ze in de Filipijnen wel meer van dit soort dingen zien. Aangezien het aantal misdaden daar gewoonweg hoger ligt dan in Ned. Maarja of het ook een traumatiserend effect heeft voor het volk kan ik natuurlijk niet bepalen.
In ned zou het in ieder geval wel zeer traumatiserend zijn. Dus ik denk niet dat als dit in ned zou gebeuren ze het steken van het kind en het doodschieten van de man zullen uitzenden. |
![]() |
|
![]() |
Ik vind het echt belachelijk! Hun zullen eerder denken: 'Wat bout ons dat nou, als we maar hoge kijkcijfers hebben!' Wij zullen eerder denken: 'OK, eerst dat kind, nou zijn de programmamakers aan de beurt.'
Toch belachelijk zoiets, valt er niets tegen te doen? Want wat krijgen we binnenkort: real-life simulatie van de WO II ofzow? |
![]() |
|
Tja, de Filipijnen. Het was slechts een kwestie van tijd voordat zoiets daar zou gebeuren. Verder gebeuren dat soorrt dingen daar dagelijks.
|
|