Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-06-2002, 09:53
Verwijderd
Citaat:

Outrage after boy is knifed to death on TV

Manila - Philippine television on Friday served up a real-life hostage drama that ended with the suspect stabbing a four year-old boy to death before he was himself killed by police gunfire.
Lees het hele bericht hier

Dit had ik nog niet opgemerkt, het is eergister gebeurd.
Stel je voor...je zit thuis televisie te kijken naar een echte gijzeling (waarom zenden ze dat live uit?) en plots wordt daar een 4-jarig kind neergestoken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-06-2002, 11:26
Scorpio
Scorpio is offline
sensatie
Oud 02-06-2002, 12:21
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Citaat:
KontraDix schreef:
Dit had ik nog niet opgemerkt, het is eergister gebeurd.
Stel je voor...je zit thuis televisie te kijken naar een echte gijzeling (waarom zenden ze dat live uit?) en plots wordt daar een 4-jarig kind neergestoken.
'k Heb het gevoel dat in Manila men daar minder van opkijkt dan hier.
Erg spijtig voor het kind..
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 12:26
Verwijderd
Citaat:
Conan the Librarian schreef:

'k Heb het gevoel dat in Manila men daar minder van opkijkt dan hier.
Hm...maar zou het in Nederland ook niet zover kunnen gaan komen? Aangezien we schijnbaar real-life fanaten zijn en ook de foto's van een stervende Pim Fortuyn al onomwonden werden tentoongespreid?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 12:44
AGH
AGH is offline
Inderdaad, Nederland komt al aardig in de buurt van Amerika.
Deze verkiezingen (lees modder gooien) kwamen al behoorlijk in de buurt van de Amerikaanse sensatiecultuur.
Wellicht kunnen we Willibrord, Pieter Storms en het voltallige personeel van Hart van Nederland richting Manilla sturen om te vragen wat die televisiemakers in godsnaam bezielt.
En dan zou Prenza er misschien nog een pakkende reportage over kunnen maken voor de mensen die van literatuur houden.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 17:16
Balance
Balance is offline
OMG

dat zou ik echt erg vinden als ik dat zou zien!

weet nog een reclame van hier in Nederland waarbij een klein kind z'n nek breekt nadat ie van een vensterbank af valt... heb daar echt nachtmerries aan overgehouden! laat staan zoiets!!!

echt walgelijk gewoon!!!!
Oud 02-06-2002, 20:27
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
AGH schreef:
Inderdaad, Nederland komt al aardig in de buurt van Amerika.
Deze verkiezingen (lees modder gooien) kwamen al behoorlijk in de buurt van de Amerikaanse sensatiecultuur.
Bij lange na niet. De Amerikaanse campagne-aanpak voor zoiets belangrijks als parlementsverkiezingen overtreft verreweg alles wat wij in onze Telegraaf-achtigste momenten kunnen bedenken.
Oud 02-06-2002, 23:58
Stilo/Seek
Stilo/Seek is offline
Ik denk dat ze in de Filipijnen wel meer van dit soort dingen zien. Aangezien het aantal misdaden daar gewoonweg hoger ligt dan in Ned. Maarja of het ook een traumatiserend effect heeft voor het volk kan ik natuurlijk niet bepalen.

In ned zou het in ieder geval wel zeer traumatiserend zijn. Dus ik denk niet dat als dit in ned zou gebeuren ze het steken van het kind en het doodschieten van de man zullen uitzenden.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 11:49
Verwijderd
Citaat:
Stilo/Seek schreef:
Dus ik denk niet dat als dit in ned zou gebeuren ze het steken van het kind en het doodschieten van de man zullen uitzenden.
Het was een live-uitzending.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 12:41
T_Robson
T_Robson is offline
Ik vind het echt belachelijk! Hun zullen eerder denken: 'Wat bout ons dat nou, als we maar hoge kijkcijfers hebben!' Wij zullen eerder denken: 'OK, eerst dat kind, nou zijn de programmamakers aan de beurt.'
Toch belachelijk zoiets, valt er niets tegen te doen? Want wat krijgen we binnenkort: real-life simulatie van de WO II ofzow?
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 19:51
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Tja, de Filipijnen. Het was slechts een kwestie van tijd voordat zoiets daar zou gebeuren. Verder gebeuren dat soorrt dingen daar dagelijks.
Oud 03-06-2002, 19:54
Nightshade888
Nightshade888 is offline
Verschrikkelijk!
DAT ZEND JE TOCH NIET LIVE UIT!!
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 20:41
Geurternaut
Geurternaut is offline
Het was een live-uitzending, misschien wel een fout, maar tis gebeurd he.......
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 09:17
davidios
davidios is offline
Misschien wel sensatie maar erg bijzonder is het toch niet.
Als er wat in de wereld gebeurt word het altijd live uitgezonden.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 10:35
Razzle
Razzle is offline
That's America...
Oud 13-06-2002, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Razzle schreef:
That's America...
Pardon?
Met citaat reageren